Czy to jest normalne w prawym drążku kierowniczym? Czy któraś śruba jest niedokręcona? Szukałem elementu, który brzdęka mi głośno przy przejazdach przez progi zwalniające i przy okazji trafiłem na takiego rodzyna
A te brzdęknięcia prawdopodobnie są od uszkodzonej końcówki drążka kierowniczego
Pytanie brzmi następująco: Czy wymieniać całą końcówkę drążka kierowniczego z lewej strony? Czy tylko tą uszkodzoną gumę? Siedzi sztywno i ani drgnie. A z prawej strony, drążek do wymiany? Czy wystarczy go dokręcić?
Dodam, że mam te nieszczęsne 'rzadkie' końcówki i ciężko te cholery gdziekolwiek znaleźć Do tego jest przykręcona normalną nakrętką, a nie taką jakby z ząbkami, bo i tak nie ma otworu na skobla.
Użytkownik gons edytował ten post 17:43, 15.10.2017