XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:13, 06.07.2017
#2
Napisano 17:18, 06.07.2017
Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 17:30, 06.07.2017
Można to zrobić samemu. Odkrecajac końcówki policz ile obrotów odkreciles i zapisz. Drążka nie odkrecamy. Ale nakrętke kontrującą trzeba odkręcić.Witam pytanie mam pęknięta osłonę gumowa na maglownicy i czy da się wymienić bez rozbierania końcówki drążka tj rozlaczenie maglownicy z drazkiem kierownicy aby nie trzeba było robić geometrii czy nie da się rozlaczyc maglownicy i drążka i trzeba robić geometrie bo czeka mnie wymiana i nie wiem czy dawać do warsztatu czy samemu robić. Bo jeśli miałbym robić geometrie później to wolę oddać do warsztatu dzięki za pomoc pozdrawiam
Składamy w odwrotnej kolejności.
Jazda próbna. Jak kierownica stoi prosto to ok, jak nie to na zbieżność.
Sprawa w tym ze jak pojedziesz do warsztatu na wymianę osłony to i tak zapłacisz za zbieżność a jeżdżę dodatkowo za wymianę osłony...
#4
Napisano 17:47, 06.07.2017
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 20:56, 06.07.2017
#6
Napisano 05:33, 07.07.2017
Są też klucze specjalnie do drążków , ale można poradzić sobie bez.
Ale do wymiany osłony drążka niema potrzeby demontażu samego drążka.
Użytkownik vova777 edytował ten post 05:39, 07.07.2017
#7
Napisano 09:43, 07.07.2017
Końcówkę drążka trzeba ściągnąć. Ale przy wykręcaniu można albo liczyć obroty, albo pewniejsza metoda to oznakowanie położenia nakrętki kontrującej i końcówki względem drążka. Ja to robię farbą (jaką mam pod ręką) - i potem końcówka jest w identycznym położeniu. Także geometria niepotrzebna.
Ogólnie robota z drążkami bardzo prosta i przyjemna. Dostęp od koła idealny.
#8
Napisano 17:41, 07.07.2017
Końcówkę drążka trzeba ściągnąć. Ale przy wykręcaniu można albo liczyć obroty, albo pewniejsza metoda to oznakowanie położenia nakrętki kontrującej i końcówki względem drążka. Ja to robię farbą (jaką mam pod ręką) - i potem końcówka jest w identycznym położeniu. Także geometria niepotrzebna.
Ogólnie robota z drążkami bardzo prosta i przyjemna. Dostęp od koła idealny.
Ja robię tak jak ty ale z użyciem markera Nigdy nie miałem problemu z zbieżnością. A płacić bezsensownie dodatkowo za zbieżność to strata kasy samemu ogarniesz i około 140 złoty w kapsie
#9
Napisano 07:44, 09.10.2017
Cześć panowie, pozwólcie że odgrzeje jeszcze nie tak starego kotleta
W sobotę robiłem Hani mały przegląd przed zimą i przy okazji wypadał mi wymiana olejów i filtrów. Po podniesieniu Hanki u mechaniora i zabawy z miską olejową zauważyłem pęknięta osłonę drążka maglownicy przy lewym kole, a przy prawym dopiero ma małą dziurkę, więc na przyszłą sobotę umówiłem się z nim od razu na wymianę obydwu.
Proszę tylko po pomoc przy wskazaniu odpowiedniej osłony. Otóż czy patrzyć OEM, czy obojętnie jaki zamiennik, bo ceny są nawet od 10-15zł, ale są i wyższe.
Pacjent:
Acco VI gen. 2000r.
1.8 LS, CH6
Pozdrawiam serdecznie,
Paweł
P.S.
Jakbym nie wpisywał na alledrogo, to tylko te 5 mi wyskakuje:
Warto? Czy jeszcze w stacjonarnych sklepach popytać? No ale jeśli to jest tylko zwykła osłona za parę groszy, to warto inwestować w droższą?
Użytkownik Palo edytował ten post 10:08, 09.10.2017
#10
Napisano 22:29, 09.10.2017
Cześć panowie, pozwólcie że odgrzeje jeszcze nie tak starego kotleta
W sobotę robiłem Hani mały przegląd przed zimą i przy okazji wypadał mi wymiana olejów i filtrów. Po podniesieniu Hanki u mechaniora i zabawy z miską olejową zauważyłem pęknięta osłonę drążka maglownicy przy lewym kole, a przy prawym dopiero ma małą dziurkę, więc na przyszłą sobotę umówiłem się z nim od razu na wymianę obydwu.
Proszę tylko po pomoc przy wskazaniu odpowiedniej osłony. Otóż czy patrzyć OEM, czy obojętnie jaki zamiennik, bo ceny są nawet od 10-15zł, ale są i wyższe.
Pacjent:
Acco VI gen. 2000r.
1.8 LS, CH6
Pozdrawiam serdecznie,
Paweł
P.S.
Jakbym nie wpisywał na alledrogo, to tylko te 5 mi wyskakuje:
Warto? Czy jeszcze w stacjonarnych sklepach popytać? No ale jeśli to jest tylko zwykła osłona za parę groszy, to warto inwestować w droższą?
szczerze obojetnie która to tylko guma jest :P Ja np. kupiłem Pascala.
Użytkownik Troy edytował ten post 22:29, 09.10.2017
#12
Napisano 17:09, 12.10.2017
Witam
Podłącze się do tematu chociaż mam już odpowiedz w pewnym stopniu ale u mnie przez tą gumę wyciekło trochę oleju(chociaż może być więcej niż trochę ) nie mam luzów ani bicia na kierownicy ale pojawił się delikatny opór co tez czasem powoduje znany wszystkim dźwięk układu wspomagania (tak samo kiedy skręci się kołami do maksa i przytrzyma) podejrzewam że jest za mało oleju w maglownicy jest opcja wymiany tego płynu ? jeśli tak to jak to zrobić i jaki to olej z góry dziękuje za pomoc
#13
Napisano 20:48, 12.10.2017
Witam
Podłącze się do tematu chociaż mam już odpowiedz w pewnym stopniu ale u mnie przez tą gumę wyciekło trochę oleju(chociaż może być więcej niż trochę ) nie mam luzów ani bicia na kierownicy ale pojawił się delikatny opór co tez czasem powoduje znany wszystkim dźwięk układu wspomagania (tak samo kiedy skręci się kołami do maksa i przytrzyma) podejrzewam że jest za mało oleju w maglownicy jest opcja wymiany tego płynu ? jeśli tak to jak to zrobić i jaki to olej z góry dziękuje za pomoc
Olej to PSF a przecież sprawdzić ile masz płynu sprawdzasz w zbiorniczku pod maską z prawej strony stojąc przodem do auta
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych