XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:14, 11.05.2017
#2
Napisano 21:25, 11.05.2017
HONDA - THE POWER OF DREAM
#3
Napisano 21:27, 11.05.2017
A nie próbowałeś jeszcze przekładać i zakładasz temat żeby ktoś wyjął czarodziejską kulę?
Nie kombinuj tylko zamieniaj przód z tyłem, bo to najprostsze na początek
#4
Napisano 21:29, 11.05.2017
#5
Napisano 21:42, 11.05.2017
Witam. Mam dość nietypowy problem odnośnie wibracji kierownicy. Wiec standardowo problem nasila wraz z prędkością tyle ze jadąc ze stałą prędkością np 120 kierownica stopniowo zaczyna bić coraz mocniej, w końcowej fazie wibracje czuć aż na tylniej kanapie a później stopniowo zanika. I tak w kółko. Luzów nie ma. Jednymid delikatny na drążku ale to naprawdę minimalny. Dziś podniosłem auto na lewarku odpaliłem auto wrzuciłem bieg i mam wrażenie jak by opona miała jajo. Druga strona tez. Opony nowe prawie 3letnie fuldy. Wyważone miesiąc temu też ze względu na bicie ale oczywiście nie pomogło a odniosłem wrażenie ze pogorszyło. Wulkanizator po wszystkim powiedział aby założył oponki z tyłu na przód bo bierznik lepszy. I logicznie myśląc, skoro te tez biją to znaczy ze wszystkie cztery opony są krzywe?! helpp
Czy to co pogrubione to znaczy że zamieniony przód z tyłem?
Bo jakoś nie bardzo rozumiem - wulkanizator powiedział.... ale czy zrobił?
Szukasz rady a nie piszesz sensownie.
Przeczytaj proszę jeszcze raz i opisz co zostało rzeczywiście zrobione
Próbowałeś pompować koła na stacji diagnostycznej i sprawdzać sprawność amortyzatorów?
#6
Napisano 21:47, 11.05.2017
Jak koledzy piszą sprawdz czy felgi są proste. Mi biło przy 120km/h właśnie przez krzywe felgi. Dałem na prostowanie i jak ręką odjął. Ale oczywiście po tygodniu jazdy znowu się wje****m w dziurę i felga się podgięła..... Ahhh te Łódzkie drogi
#7
Napisano 21:56, 11.05.2017
Zima była też na tych letnich oponach, ale to chyba nie miało wpływu czy coś
#8
Napisano 22:28, 11.05.2017
na amorki na stacji jak Ci robią pomiary, to nie patrz, to nie są maszyny żeby sprawdzić sprawdzić sprawność amorków. Zobacz czy nie ciekną, pierwsza rzecz, pojedź na wyważanie na inną stację, mają różne maszyny i różnie to robią, mi kiedyś dopiero w 4 zakładzie dobrze wyważyli.No i moze być też taka rzecz że wyjebało opony,też się zdarza.Dla pewności ściągnąć opony z felg i sprawdzić same felgi
#9
Napisano 18:40, 12.05.2017
No właśnie przechodziłem to i 90% już jest za mną - wibracje na kierownicy, wszyscy piszą opony, felgi, zmień, wyważ, uśmiać się idzie hahhaa - mój przypadek taki jak kolegi co założył temat alu wyprostowane opony świeże z hurtowni i co 90km+, przy 160km nie dało się jechać, wibracje....zawieszenie na trzepaczkach i oględzinach..."Panie idealne nic tylko jeździć"....hhahha. Najlepszym diagnostą jest tylko i wyłącznie użytkownik/właściciel samochodu... . Na pierwszy ogień poszedł przegub wewn. prawy na krótkiej osi - wynik wibracje tylko w zakresie 90 - 120km, następnie wymiana sworzni wahacza górnego - rzekomo nowe bez luzów-mhmmm...CTR wpadło nowe- wynik wibracji brak , zostało jeszcze efekt lekkiego szarpania na lewo/prawo kierownicą przy ruszaniu co na 100% do wymiany są końcówki drążka poprzecznego + zbieżność. Więc kolego daws12 posprawdzaj przeguby, sworznie góra,dół, wahacze + tulejki. Pzdr.
#10
Napisano 00:07, 13.05.2017
najpierw sprawdz bicie na tarczach i na piastach , a później szukać dalej
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych