Cześć, mam mały problem. Jakiś czas temu ogarniałem hamulce przód (tarcze, klocki, regeneracja zacisków, nowy płyn), nieco wcześniej tył ale poprzedni mechanik nie zregenerował mi zacisków i się zastały, więc tarcze były lekko pordzewiałe, klocki do wyrzucenia, teraz wpadły nowe wraz z regeneracją. Ale jest problem. Czasami, podkreślam, czasami, podczas hamowania, szczególnie z prędkości >90 km/h, przy delikatnym muskaniu hamulca - jest bicie na kierownicy. Gdy mocniej wcisnę hamulec bicie zanika, czasem tego bicia w ogóle nie ma, co jest zastanawiające. Pytanie - czy może to powodować jeszcze "niedopasowany" klocek z tyłu do tarczy, która z resztą była nierównomiernie zużyta przez zastałe klocki? Czy to jednak coś nie tak z przodem (to by było dziwne, osprzęt TRW, ja hamulców nigdy nie pałuję, więc raczej nie powinny się ot tak pokrzywić...)?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:44, 06.04.2017
#2
Napisano 20:38, 06.04.2017
#3
Napisano 09:04, 07.04.2017
To w takim razie tarcze krzywe czy jak?
#4
Napisano 12:50, 07.04.2017
ja do siebie całkiem niedawno takie kupiłem http://www.iparts.pl...5-09792810.html i po niecałych 2 tygodniach zaczęły bić :-/ to do auto od nowa do mechanika i dopiero uświadomił mnie że jak założe nowe tarcze to mam grzecznie jeździć niech tarcze i klocki się dotrą i nie hamować ostro bo sie pokrzywią, a ja dwie sytuacje miałem takie że trzeba było mocniej depnąć i się skrzywiły
#5
Napisano 16:14, 07.04.2017
#6
Napisano 18:24, 07.04.2017
Wysłane z Meizu M2 Note
#7
Napisano 22:35, 08.04.2017
Jeśli bije kierownica to przód, jeśli pulsuje pedał hamulca, a kierownica nie bije to tył
#8
Napisano 06:34, 09.04.2017
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 09:35, 09.04.2017
TRW raczej tandetą nie jest. Dziwna sprawa, wczoraj specjalnie rozpędziłem się do tych 120 km/h i zacząłem hamować - zero bicia. Ale czasami kierownica potrafi konkretnie na boki latać, sam już nie wiem od czego to zależy.
#10
Napisano 19:54, 09.04.2017
Ja mam dokładnie to samo. Tarcze nagle zaczęły sobie robić jaja. Czasem kierownica idzie równo a czasem wyrywa z rąk.
Nie mam jak miernika skołować żeby bicie sprawdzić ale może nie nie wyjść nic z pomiaru skoro raz jest a raz nic nie ma.
Jak dokładnie wyważe koła na przodzie to chyba przetoczę tarcze i zobaczymy czy coś się zmieni.
#11
Napisano 06:42, 10.04.2017
Nie jest to takie oczywiste .Też bym w to nieuwierzył gdybym sam tego niedoświadczył .W acco IV gen były lekkie wżery na wew tylnej tarczy .i przy hamowaniu kierownica wpadała w drgania .Nawet wtedy( niestety )kiedy wymieniłem przód ,a zorientowani wiedzą jaka zabawa jest z wymianą przodu w IV i V.Jeśli bije kierownica to przód, jeśli pulsuje pedał hamulca, a kierownica nie bije to tył
Po wymianie nadal podobnie .
Po wymianie tyłu nastało masełko
Użytkownik Wlodar edytował ten post 05:12, 14.04.2017
#12
Napisano 09:27, 10.04.2017
Wysłane z Meizu M2 Note
#13
Napisano 23:51, 13.04.2017
Też miałem wymieniany komplet i chyba tarcze TRW. Bicie się pojawiło dość szybko po wymianie i objawiało się w zależności od prędkości. Ogólnie u mnie było to delikatne drganie kierownicy, ale mocno wkurzające, tylko przy hamowaniu.
A przejedźcie się dłużej i sprawdźcie czy wszystkie tarcze są równomiernie rozgrzane - u mnie z przodu prawa potrafi parzyć, a lewa być tylko mocno gorąca, ale auto toczy się normalnie, nie wiem czy to dopuszczalne, natomiast może to przyczyna bicia?
Póki co mam nowy komplet i jeżdżę spokojniej, zobaczymy czy się lepiej "dotrą", drgań nie czuję, ale piszczenie czasem jest (i może zostać, ale niech drgań nie będzie).
#14
Napisano 00:12, 14.04.2017
a jak wymieniacie tarcze to oczywiście sprawdzacie czy jest bicie na tarczach i piastach?
#15
Napisano 00:25, 14.04.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych