Obie są dobre i śmiało możesz je montować
Co do śrub to się nie zgodzę.W moich danych jest zalecenie wymieniać.Ja osobiście zawsze wymieniam.W tym przypadku do tego silnika są takie zalecenia .W F22Z2,D16B6/B7,J30A1 już nie ma takiej potrzeby.To tak informacyjnie .
Dokręcanie głowicy
1 etap 29 Nm
2 etap kąt 90 stopni
3 etap kąt 90 stopni
4 etap kąt 90 stopni
Wracając do śrub zauważ że masz 3x90 stopni to na granicy plastyczności śrub.W takim przypadku jak zostawisz stare któraś z nich może już przy ostatnim dokręcaniu kątowym ,,płynąć,, Mówię to z doświadczenia.Nie bez powodu jest taka informacja.Zrobisz jak zechcesz.Znam takich co tak robią i głowicy nie planują a potem panika czy wszystko będzie ok. Rozumiem że mówimy o porządnej robocie.Panowie żeby nie było że kogoś oceniam na tym forum .Ja piszę jak należy zrobić i jak ja to robię.Śruby przed montażem pokrywasz olejem (same gwinty i pod łbem) ja osobiście zamiast oleju używam MOLYKOTE .Oczywiście same otwory i gwinty są sprawdzone i wyczyszczone na perfekt oraz wydmuchane powietrzem.
Łożyskowanie wałka rozrządu
M8 22 Nm
M6 12 Nm
Koło wałka rozrządu
59 Nm
Pokrywa zaworów
10 Nm
Kolektor ssący
23 Nm
Wydechowy
31 Nm i nowe nakrętki
Świece zapłonowe
18 Nm
Śruba spustu oleju
44 Nm
Zwieńczeniem sukcesu jest dobry klucz dynamometryczny
Pozdrawiam
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:40, 05.12.2016