XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 04:08, 26.11.2016
Mam pytanie ktore mnie nurtuje od dawna,a moj Pan gazownik mowi ze ma tak byc,a problem chyba sie poglebia.
Chodzi o to czy na gazie tak ma byc. Silnik sobie chodzi na wolnych i przy naglym wcisnieciu czy pedalu gazu,czy to placem przepustnice auto przydlawia,szarpnie i dopiero wchodzi na obroty. Na benzynie tego efektu nie ma,a pan od gazu mowi ze parownik reaguje z jakims tam opoznieniem czy jakos tak i to moze wystepowac.
To prawda,czy raczej spartolone strojenie?
Instalka to
Lpgtech
Wtryski tech dragon
Parownik kme silver.
#3
Napisano 14:47, 26.11.2016
Też mam lpg tech i dragony. Działa tak że przy szybkim drygnięciu pedału gazu robi się jakby pół sekundowa 'dziura' i dopiero wskakują obroty.
#4
Napisano 15:28, 26.11.2016
No to właśnie coś w ten desen. Szarpnie silnikiem. Czasami gorzej, czasami mniej. Na lpgforum szukam też informacji. Czekam na odpowiedzi.Też mam lpg tech i dragony. Działa tak że przy szybkim drygnięciu pedału gazu robi się jakby pół sekundowa 'dziura' i dopiero wskakują obroty.
#5
Napisano 15:45, 26.11.2016
A no to u mnie przy tym zestawie nie szarpie. Tylko zaobserwowałem właśnie tą 'dziurę'.
Ale też efektu jak w ścigaczach to raczej nie oczekiwałbym
#6
Napisano 21:07, 28.11.2016
I takiego nie oczekuje,ale jak dociskam gaz motylkiem pod maska,energicznie jeden raz za drugim,ale poczekam az troche obroty opadna i znow gwaltownie dociskam to go dlawi,uszarpie przez,chwile. Na lpgforum pisza ze nie powinno tego byc. Ze powinien reagowac jak na benie. Druga sprawa jest taka ze skonczy mi sie gaz,zapipczy instalka. Wylacze,wlacze i jeszcze dluugo jedzie znow na gazie,a niby sie skonczyl. Na brc koniec oznaczal koniec i nie dalo sie jechac wiecej jak 50m a tu nawet 20kilometrow zrobilem nie wciskajac pedalu gazu gwaltownie.A no to u mnie przy tym zestawie nie szarpie. Tylko zaobserwowałem właśnie tą 'dziurę'.
Ale też efektu jak w ścigaczach to raczej nie oczekiwałbym
#7
Napisano 21:17, 28.11.2016
Jesli na WOT ci szarpie to nalezy ustawić instalke ptrzy pomocy sondy na tzw. AFR. innego sposobu nie ma .
Jak ci szarpie to gazownik lipny i go zmien. Silnik na gazie zachowuje sie tak samo jakl na pb.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#8
Napisano 21:24, 28.11.2016
A no, problem tu dostrzegam, ale z tym gazownikiem. Nie może szarpać.
#9
Napisano 21:55, 28.11.2016
#10
Napisano 22:33, 28.11.2016
no zuzywa sie ale kase za instalki tez sie bierze.
Nie ma możliwości dobrze wystroic auto na WOT bez pomiaru afr. Wtedy komp benzynowy nie wprowadza żadnych korekt i auto jedzie na sztywnych mapach. Całe to zbieranie mapek jak w stagu to dopiero poczatek dobrego strojenia. potem sa jeszcze korekty po obrotach, od temperatury gazu i reduktora oraz od spadków cisnienia jakie wystepują w reduktorze.
Auto idealnie wystrojone jezdzi identycznie jak na benzynie , nie ma żadnych szarpań, przymuleń, czkawek czy falowań obrotów.
Męcz gościa i niech z tobą to ustawia. Z tego co pamiętam przy depnięciu w wot AFR ma być w okolicach 13, a zreszta zobaczysz na pb ile jest i ma byc taki sam na lpg.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#11
Napisano 11:20, 29.11.2016
#12
Napisano 12:46, 29.11.2016
Auto idealnie wystrojone jezdzi identycznie jak na benzynie , nie ma żadnych szarpań, przymuleń, czkawek czy falowań obrotów.
Z tego co pamiętam przy depnięciu w wot AFR ma być w okolicach 13, a zreszta zobaczysz na pb ile jest i ma byc taki sam na lpg.
Zgadzam się .
Witam.
Mam pytanie ktore mnie nurtuje od dawna,a moj Pan gazownik mowi ze ma tak byc,a problem chyba sie poglebia.
Chodzi o to czy na gazie tak ma byc. Silnik sobie chodzi na wolnych i przy naglym wcisnieciu czy pedalu gazu,czy to placem przepustnice auto przydlawia,szarpnie i dopiero wchodzi na obroty. Na benzynie tego efektu nie ma,a pan od gazu mowi ze parownik reaguje z jakims tam opoznieniem czy jakos tak i to moze wystepowac.
To prawda,czy raczej spartolone strojenie?
Instalka to
Lpgtech
Wtryski tech dragon
Parownik kme silver.
Nie bez znaczenia są też długości wężyków od filtra do wtryskiwaczy. Może o to chodzi. Objawy nawet by się zgadzały.
#13
Napisano 20:25, 29.11.2016
#14
Napisano 21:05, 20.12.2016
Teraz zweryfikuje czy to kable, czy świece. Czepialem sie gazownika. Pol auta wymieniłem,a to nowe elementy okazały się nie sprawne. He he. Masakra.
#15
Napisano 11:47, 21.12.2016
Coraz ciężej kupić dobre części zamienne, co gorsze cena nie zawsze jest właściwym wyznacznikiem.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych