Użytkownik maniek1984 edytował ten post 10:44, 26.11.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dla czego ciężko wchodza biegi na ciepłym silniku. 1.8 136km
#1
Napisano 11:42, 24.11.2016
#2
Napisano 11:55, 29.11.2016
Potrafi zazgrzytac.tak jakby do konca nie rozlaczalo sprzeglo. Ale nie ciagnie na wcisnietym pedale sprzegla..
Wina leży prawdopodobnie po stronie docisku albo zużytej tarczy sprzęgła co na ciepłym silniku daje namacalne objawy.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#3
Napisano 23:49, 06.12.2016
Ja mam problem z wrzucaniem biegów czasami , jak stoje w korkach lub dużo podjezdzam w mieście na skrzyżowaniach.Zdarza się , ze nie mozna wrzucić zadnego biegu , blokuje się a sprzegło jakby opadało niżej i było "niedopompowane".Jak sie podpompuje to jest troche lepiej i dopiero mozna ciężko wbić bieg.Praca skrzyni przy normalnej jezdzie jest bez zarzutu.Czy to wina skrzyni czy sprzęgła?Może byc zapowietrzone sprzęgło?
#4
Napisano 07:15, 07.12.2016
Zrób test.
Wciśnij sprzęgło i wbij bieg.
Trzymaj wciśnięte sprzęgło bez hamulca i sprawdź czy zaczyna ciągnąć po powiedzmy minucie.
Lub czy puszczając pedał zaczyna brać od samego dołu.
#5
Napisano 22:55, 16.05.2018
A może pompa przepuszcza?
Zrób test.
Wciśnij sprzęgło i wbij bieg.
Trzymaj wciśnięte sprzęgło bez hamulca i sprawdź czy zaczyna ciągnąć po powiedzmy minucie.
Lub czy puszczając pedał zaczyna brać od samego dołu.
Witam.Odkopuję trochę temat , lecz jezdziłem dłuzszy czas i mi to nie przeszkadzało w normalnej jezdzie.Ostatnio jeżdząc dużo w ruchu miejskim gdzie trzeba podjezdzac często na półsprzęgle to wtedy zaczynaja się blokować biegi.Wysprzęglik wymieniłem , ponieważ poprzedni przepuszczał nieco płyn lecz dalej bez zmian.Zrobiłem test o którym pisał przemkowal i wyszło na to,że sprzęgło nie ciągnie , a po probie puszczenia zachowuje sie normalnie.Jednak zachowanie takie ma miejsce w momencie gdy biegi się juz blokują podczas jazdy miejskiej na półsprzęgle.I teraz pytanie czy to jest wina pompy czy sprzęgła?.Czy jeśli ta łapa którą dociska wysprzęglik pracuje w pełnym zakresie to oznacza ze wysprzęglik i pompa są ok?Jesli tak to czy wtedy oznacza to,że sprzęgło do wymiany? https://www.youtube....h?v=5_cH3MTlNCE
Użytkownik Marcin karakow edytował ten post 23:25, 16.05.2018
#6
Napisano 06:49, 17.05.2018
nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że przyczyną może być wybierak, który potrafi przepuszczać płyn górą. może już się taki syf tam zebrał, że biegi na rozgrzanym blokuje nagar przy sprężynkach wybieraka (warto sprawdzić ). u mnie też czasem biegi na ciepłym gorzej wchodzą, ale nie aż tak, żeby mnie to drażniło jak przyjdzie mi uszczelniacz do wybieraka, to będę wiedział na 100%, czy to wina tej nieszczelności, czy trzeba szukać dalej
#7
Napisano 06:52, 17.05.2018
Witam.Odkopuję trochę temat , lecz jezdziłem dłuzszy czas i mi to nie przeszkadzało w normalnej jezdzie.Ostatnio jeżdząc dużo w ruchu miejskim gdzie trzeba podjezdzac często na półsprzęgle to wtedy zaczynaja się blokować biegi.Wysprzęglik wymieniłem , ponieważ poprzedni przepuszczał nieco płyn lecz dalej bez zmian.Zrobiłem test o którym pisał przemkowal i wyszło na to,że sprzęgło nie ciągnie , a po probie puszczenia zachowuje sie normalnie.Jednak zachowanie takie ma miejsce w momencie gdy biegi się juz blokują podczas jazdy miejskiej na półsprzęgle.I teraz pytanie czy to jest wina pompy czy sprzęgła?.Czy jeśli ta łapa którą dociska wysprzęglik pracuje w pełnym zakresie to oznacza ze wysprzęglik i pompa są ok?Jesli tak to czy wtedy oznacza to,że sprzęgło do wymiany? https://www.youtube....h?v=5_cH3MTlNCE
A olej w skrzyni kiedy wymieniałeś i co masz zalane?
#8
Napisano 10:38, 17.05.2018
A olej w skrzyni kiedy wymieniałeś i co masz zalane?
wymieniałem 1.5 roku temu na ten oryginalny 2L MTF.No i wtedy tez nie zauwazyłem poprawy.Przed wymianą sprzęgła powstrzymuje mnie jeszcze możliwość zajrzenia do pompki.Ale dostęp do niej jest utrudniony i nie wiem czy oprócz odkręcenia śrub przy pedale trzeba coś robić w grodzi silnika by wyszła.
#9
Napisano 10:46, 17.05.2018
#10
Napisano 11:51, 17.05.2018
A jak wysoko bierze sprzęgło
nie bierze wysoko , bierze normalnie, nie slizga się.Dlatego jeszcze nic z tym nie robilem.Szkoda wymieniac jesli sprzęgło jest sprawne.
#11
Napisano 12:03, 17.05.2018
#12
Napisano 12:12, 17.05.2018
Wykręcić trzpień na pompie o pól obrotu? Troszkę wyżej będzie brało sprzęgło ale może własnie to jest potrzebne.
#13
Napisano 12:40, 17.05.2018
Wykręcić trzpień na pompie o pól obrotu? Troszkę wyżej będzie brało sprzęgło ale może własnie to jest potrzebne.
Sprobuję,ale ten trzpień jest dostepny od strony kabiny?w którym to miejscu?
#14
Napisano 12:46, 17.05.2018
Trzeba się położyć i na trzpieniu wchodzącym do pompy pokręcić wcześniej luzując nakrętkę
#15
Napisano 16:55, 17.05.2018
W środku.
Trzeba się położyć i na trzpieniu wchodzącym do pompy pokręcić wcześniej luzując nakrętkę
Czyli odkręcić w lewo. Dzięki,
spróbuję jutro.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych