XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VI gen. Coupe 3.0 V6 J30A1
#1
Napisano 12:39, 18.08.2016
a) sterownik KME Diego G3 6 cyl.
b) reduktor był OMVL Dream XXI MP >>>>>> jest KME Gold GT
c) wtryskiwacze były 2x listwa 4 OMVL Reg Fast >>>>>> jest 6 x pojedyncza Barracuda 115
2.
Zakład dokonujący montażu (pierwotnego):
TAKADA
Białystok - Zawady, Gen. Maczka 60
Ekipa dokonująca przebudowy LPG:
Poprawki mechaniczne - QuicksilveR
Kalibracja LPG - Muzyczka
Było w momencie zakupu auta.
Jest po moich poprawkach
Tak wygląda silnik po złożeniu całości
Planuję jeszcze drobne zmiany:
- reduktor obrócić śrubą do przodu, dzięki czemu przewody gazu wyjdą wprost pod kolektor. Skróci się droga do wtryskiwaczy o kilkadziesiąt cm.
- jak się uda kupić nowe dolne kolektory ssące, to może zmienię jeszcze miejsce wkrętów (z tym jest problem, bo nie ma właściwie pola manewru).
I na koniec jeszcze regulacja zaworów
Bardziej szczegółowy opis i troszkę więcej zdjęć u mnie w temacie http://www.accordklu...e-3#entry754012
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#2
Napisano 16:53, 18.08.2016
Autor nie jest zadnym monterem LPG a mimo wszystko poskladal wszystko o niebo lepiej niz "autoryzowany zaklad",ktory odwalil fuszerke.
Czapka z glowy! Naprawde fajnie Ci to wyszlo!
Powiedz jeszcze jak odczucia z jazdy i spalania.
#3
Napisano 17:11, 18.08.2016
Różnica w jeździe jest odczuwalna na plus. Szybsza reakcja na gaz, na wyższych obrotach auto nie męczy się, jak na poprzednim "zestawie". Kultura pracy Barracud jest o niebo wyższa od OMVL, nie słychać żadnego klekotu.
Spalanie jest niższe, najniższy wynik w trasie na OMVL miałem ok. 12,5 l/ 100 km. Teraz udało się zejść do 10,93 od dystrybutora do dystrybutora. W mieście różnice są mniejsze, spalanie wychodzi od ok. 14,5 do 16,5 l/ 100 km.
Jeszcze raz wielkie ukłony dla Muzyczki, który mi tą instalację wystroił. A twierdzi, że jeszcze będzie można to i owo poprawić
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Coupe, 3.0 V6, J30A1, KME, Barracuda, Diego G3, Gold GT
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych