Witam
coś mam pecha do zakładanych tematów - mało kto się w nich udziela, ale że do odważnych świat należy spróbuję ponownie
Szczerze się przyznam, że jedynym podzespołem mechanicznym na który narzekam w swoim aucie to stan przegubów wewnętrznych - zawsze w lecie klikają - pomału czas na nie - pewnie wymieniłbym je już dawno gdyby nie jedno ale - sensownym zamienników brak zaś jeżeli chodzi o ASO - lewych przegubów wewnętrznych już brak ani w salonie, ani u jarusa ani w hapartsie - nigdzie nie ma a te z allegro za 150,00 zł to ja dziękuje.
Jakie alternatywy:
hmmm miała być regeneracja w motomax.pl - ale albo są tak zajęci albo ich renoma zaczyna szwankować bo panowie olali moje zapytania i telefony tak jakby nie byli chętni
szperałem szperałem w necie i znalazłem to:
http://all4honda.com...-r-details.html
i przeliczając cenę - zwłaszcza w alternatywnym sklepie z UK wychodzi za dwie półosie ok 2.300,00 zł - osobiście uważam, że cena jest atrakcyjna (sam OEM przegub wewnętrzny u jarusa to ok 1.200,00 zł a jak wspomniałem można dostać tylko lewy)
Przeszukałem neta opinie na temat INSANE są pozytywne nawet na http://honda-tech.com/ opinie są pozytywne zakładając ze będa montowane w aucie które nie ma 500 km
dla chętnych odsyłam do lektury:
http://honda-tech.co...-2548550/page2/
jako, że jestem ciekaw zapytam jakie w tym temacie jest wasze zdanie, będę wdzięczny za rzeczowe opinie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:45, 05.08.2016
www.mkmlawyers.pl
#2
Napisano 10:59, 06.08.2016
Jeżeli masz okazję to ściągaj i zakładaj, nie będziesz żałować kasy.
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#3
Napisano 13:40, 06.08.2016
pisałem zapytanie do sklpeu:
Hi I would like to ask if those driveshafts are available to buy - both left and right? Because it is really hard to finde driveshafts to the UE version od Honda Accord 1998-2002, 2.2 Type R CH1. Thats why I would like to ask once more if they really fit just like the OEM ones (especially knowing that in this honda the left driveshat is a two -piece part).
dostałem odpowiedz ze sklepu :
poszło moje dalsze zapytanie:
Hi
Thank you for the quick reply. Just one more question to clear up my doubt.
The right driveshaft is a complete part (incudes the joint shaft form side of the gear box and the wheel)
Buying the left driveshaft i will get only a part of it (the peace containg the the joint shaft form side of the wheel) - the outer drive shaft piece. And the peace containg the joint shaft from side of the gear box must stil be stok - inner drive shaf.
Im asking because both my inner joint shafts are damaged and the most import_ant thing for me is to replace them.
Użytkownik Zigi edytował ten post 14:23, 06.08.2016
www.mkmlawyers.pl
#4
Napisano 14:21, 06.08.2016
nie za bardzo rozumiem część którą zaznaczyłem na zielono ktoś mnie oświeci?
bo stosownie do mojego rozumowania o ile prawą półoś nabywam całą nową z przegubem wew i zew to w przypadku lewej półosi nabywam tylko jej część tzn przegub zewnętrzny do podpory wału zaś fragment przegub wew do podpory wału zostawiam swój OEM tak? - czy raczej Pan miał na myśli ze jeżeli nie będzie takiej potrzeby to cześć swojej lewej mogę zostawić a podmienić tylko element z nowej lewej? (ale i tak dostaje ją kompletną?
ktoś mnie oświeci czy dobrze rozumuje?
Użytkownik Zigi edytował ten post 14:24, 06.08.2016
www.mkmlawyers.pl
#5
Napisano 14:40, 06.08.2016
pzdr
#6
Napisano 14:41, 06.08.2016
Użytkownik shantillas edytował ten post 14:43, 06.08.2016
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#7
Napisano 14:57, 06.08.2016
Po cenie nie można wywnioskować czy chodzi o całość lewej półosi?
Użytkownik tolakowy edytował ten post 14:59, 06.08.2016
pzdr
#8
Napisano 15:10, 06.08.2016
Za dwie nowe półosie cena nie jest jakaś strasznie wysoka.
Ja mam z Allegro przegub za 150zł właśnie i jestem zadowolony, nic się z nim nie dzieje, a sprawdzałem go bardzo mocno
Bardziej wyrypane miałem właśnie łożysko podpory, które wymieniłem na FEBEST za 60zł i teraz drgania są bardzo niewielkie (ale są).
Wbrew pozorom nie jest to łatwy temat w tym aucie. Te wibracje na pewno miały wpływ na wyrobienie się całego zawieszenia z przodu, gum i poduszek w ten sposób, że wpadają one w rezonans mechaniczny i nawet jak doprowadzisz półośki do porządku może się okazać, że trzeba szukać dalej.
#9
Napisano 15:14, 06.08.2016
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#10
Napisano 15:22, 06.08.2016
Zgadza się, jedyna opcja na 100% pewność, to wymienić całą kompletną półoś, najlepiej taką wyciągniętą ze świeżo przetestowanego auta
Albo nowe.
#11
Napisano 16:32, 06.08.2016
dziękuje za zainteresowanie
ja już w swoim aucie przerobiłem tyle i wymieniłem tyle, że raczej nie mam problemu ze zdiagnozowaniem powodu jakiegoś defektu od zawsze wiedziałem, że przeguby wewnętrzne do najsłabsze ogniowo - a że jakieś dalsze plany co do auta się pojawiają to chce ten temat rozwiązać raz na zawsze zachowując duży margines bezpieczeństwa dla przegubów.
Tak czytam całość korespondencji i chyba łapie się na tym ze moje wątpliwości wynikały z hmm pomylenia budowy lewej długiej półosi Pan wspominałem ze "intermediate shaft pozostaje OEM i tak też jest - bo przecież w lewej półosi przegub nie wchodzi w skrzynie tylko właśnie w podporę - a odcinek pomiędzy podporą a skrzynią to z tej strony sztywny wał - własnie podpora - wiec tak też właśnie jest - półosie są w tej cenie kompletne z 4 przegubami
a dla ciekawych na przyszłość znalazłem w PL sklep: http://rally-perform...1/o-firmie.html gdzie już złożyłem zamówienie na kompletne półosie bo cena okazała się być jeszcze korzystniejsza niż w sklepach w UK - wychodzi 1130 zł brutto za półoś
Użytkownik Zigi edytował ten post 19:39, 06.08.2016
www.mkmlawyers.pl
#12
Napisano 10:32, 15.12.2016
Mam pytanie odnośnie tych półosi Insane. Z tego co patrze na zdjęciach produktu sa podobnej długości, więc znaczy to tyle, że podpora półosi jest już nie potrzebna?
#13
Napisano 11:58, 15.12.2016
nie nie dostajesz dwie półosie w zestawie ale od podpory do skrzyni zostawiasz element OEM
www.mkmlawyers.pl
#14
Napisano 12:40, 15.12.2016
Aha to dzieki bardzo. Za dwa ori przeguby wewnetrzne 1300, a całe półosie Insane ~1500 to chyba wybór jest oczywisty
#15
Napisano 13:07, 16.12.2016
Aha to dzieki bardzo. Za dwa ori przeguby wewnetrzne 1300, a całe półosie Insane ~1500 to chyba wybór jest oczywisty
za dwie półosie ok 2500 zł
www.mkmlawyers.pl
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, układ napędowy
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych