XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Klekot, stukanie w silniku po mocniejszej jezdzie - H22A7
#1
Napisano 19:00, 31.05.2015
#2
Napisano 19:16, 31.05.2015
albo panewka albo zawór zgięło, tanio nie będzie...
#3
Napisano 21:42, 31.05.2015
brzmi jak panewa ! niestety.... oby wyszlo cos innego
#4
Napisano 06:50, 01.06.2015
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#5
Napisano 08:43, 01.06.2015
W kilkunastoletnich H22 awarie panewek korbowodowych to częsta sprawa, warto wymienić profilaktycznie inaczej po którymś upalaniu trzeba będzie wyjeżdżać z silnikiem i wyciągać wał.
Wał na pewno będzie uszkodzony to albo zrobisz szlif albo poszukasz innego wału H22A7/A8 (średnica 55mm), nominalny fabryczny byłby najlepszy (jest utwardzany).
Bdb panewki ACL Race kupisz np. tutaj:
http://www.topendpow...ng/panewki.html
Sporo gratów do remontów silnika mają też tutaj - http://sklep.hipol.pl (to jest hurtownia to mechanik może się do nich zapisać i części będą tańsze 30-35% od detalu)
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 16:19, 01.06.2015
Na LPG ciagnales te 7k obrotow? U mnie jak tak stukalo to okazalo sie, ze pije olej jak wsciekly i dmucha spalinami z odmy. W moim przypadku powodem byly zerwane zamki i popekane pierscienie.
#7
Napisano 19:26, 02.06.2015
1-post i od razu takie komplikacje.
Z tego co dokładnie opisujesz to te „7k przez ok 3km” zadecydowały o awarii twojego silnika.
Ale nie wiadomo dokładnie co było przyczyna awarii, czy brak oleju, pęknięty cylinder (rysa), za słabe chłodzenie czy może cos innego.
Czasami blokuje się na chwile tłok i poprzez to powstaje awaria panewek walu korbowego. (za duże obciążenie)
Przy takich stukach masz prawdopodobnie do reperacji wal korbowy i może do tego tłoki.
Takie rzeczy można tylko stwierdzić przy rozbiórce silnika.
Tu musze mojego Ca5 pochwalić, bo go nie raz grzałem dla zabawy na autostradzie i nic mu nie padło (olej 10w40 magnatec) a taki atr niby specjalnie na wyścigi i po chwili koniec.
co by nie gadać, ze starymi autami powinno się obchodzić ostrożnie.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:28, 02.06.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#8
Napisano 08:29, 03.06.2015
To że grzał to nic nie znaczy. Panewka była pewnie już wcześniej dobrze przytarta, a ta jazda tylko mocno przyspieszyła awarię. Nikt nie wie co ten silnik wcześniej przechodził
Kardynał
Pochwalić to może tu każdy swój silnik,bo każdy grzał więcej lub mniej.. razem ,a szczególnie silnikami H22A7 i też nic się nie działo
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:40, 03.06.2015
#9
Napisano 11:38, 03.06.2015
Olej wymieniam co 5000 km, zalany jest valvoline 10w40. Cisnąłem go na benzynie. Co do LPG to mam instalację wtrysku gazu w fazie ciekłej (v generacja). Nigdy nie brał oleju więcej niż się tego spodziewałem (H22A7 bierze tyle ile chce tego jego właściciel). W zeszłym roku wymieniony został rozrząd z konwersją na napinacz manualny, oraz przez poprzedniego właściciela została wymieniona jedna panewka na ACL Race series., pierścien tłokowy, uszczelka pod głowice. Poprzednio zalewany był valvoline 10w60. Zawory były sprawdzane i ew.regulowane co 5000 km. Wcześniej nic nie stukało. Na tę chwilę auto stoi u mechanika i dzisiaj ma być dokładnie osłuchany. Na tę chwilę mechanik jest na 99% pewien że stuki idą z góry. Auto jest zadbane i systematycznie wszystko jest sprawdzane i wymieniane z 2,3 razy częstszą niż wymagana częstotliwością zatem nie można zarzucić braku oleju, opiłków czy luźnych zaworów... Jak cokolwiek będę wiedział, dam znać. Na tę chwilę wiem również, że jedna krzywka na wałku jest bardziej przytarta od pozostałych (starta warstwa ochronna).
#10
Napisano 12:19, 03.06.2015
Na tę chwilę wiem również, że jedna krzywka na wałku jest bardziej przytarta od pozostałych (starta warstwa ochronna).
Często na wałkach H22A7 delikatnie ściera się ta czarna warstwa i to jest raczej normalna sprawa gdyż zużywają się mechanicznie.
Jeżeli rzeczywiście wymienił panewki korbowodowe tylko na jednym cylindrze bo pozostałe "wyglądały dobrze" to będzie przyczyna padu innej wytartej fabrycznej panewki (dźwięk niesie się po całym silniku i tylko wydaje się, że stuka na górze).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 20:37, 03.06.2015
Mechanik jest pewien na milion procent że klekot idzie z góry silnika. Na tę chwilę zasugerował wymianę kasowników luzu vtec. Zastanawiam się tylko, czy one by aż tak waliły...
#12
Napisano 20:45, 03.06.2015
Milion procent, że to LMA? Jak ten mechanik jest taki profi, to wyjedźcie na drogę daj mu do odcięcia i jak na vtecu przestanie napierdzielać to wtedy to będzie LMA. Wymieniona JEDNA panewka i JEDEN pierścień naprawdę świadczy bardzo ale to bardzo źle o poprzednim właścicielu.
#13
Napisano 21:22, 03.06.2015
...silnik co byl "ruszany" = zmieniony to juz nie ten silnik oryginalny i optymalnie dopasowany jak hondy.
...i mysle nie bez powodu trzeba bylo cos takiego jak panewki + pierscien poprawiac.
takiego sinika np. na wymiane ...NIE nigdy, nie nawet za darmo nie dziekuje.
EDIT; ps.: @wlodar jak dla ciebie "grzanie" silnika (+ = przegrzanie silnika) nic nie znaczy, to daj se spokuj bo mnie draznisz!
Użytkownik Kardynal edytował ten post 21:37, 03.06.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#14
Napisano 22:33, 03.06.2015
.....ty nikogo nie drażnisz
....i nie ty będziesz mówił kto ma co pisać ,a ja nie piszę po to żeby kogoś drażnić ...więc spokÓj mi tu
Jakie "grzanie" równa się przegrzanie ...co tu za przeproszeniem piep..ysz ?...i w co znowu brniesz ? gdzie ja tak napisałem ?
Grzanie ...w domyśle jakaś szybsza jazda krótsza lub dłuższa to dla zdrowego silnika żaden problem i żadne przegrzanie
Mnie rozdrażniło ,a w sumie raczej rozweseliło twoje stwierdzenie ,że twój Ca5 parę razy jechał szybciej na autostradzie i nic mu się nie stało ....dobre.....,a w H22 coś sie stało ....
Wszyscy mają takie doświadczenia i nikomu nic się nie działo z silnikiem ..przecież to normalne . i z takim H22 również .
W tym przypadku nieznana jest .przeszłość silnika i jego historia . Pomijam tu fakt ,że twoje Ca5 prawdopodobnie ..podkreślam prawdopodobnie nie liznęło 10% tego co ten H22 w swoim wysokoobrotowym "życiu"
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:35, 03.06.2015
#15
Napisano 08:59, 04.06.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych