Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Ile będą sie układały sprężyny?

VI apex

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 29.03.2015

Witam.Dziś w nocy skończyłem instalować sprężyny obniżające Apexa -30/-35 z seryjnymi amorami do swojej Coupe 2.0 .Po zamontowaniu i opuszczeniu auto siadło TYLKO 5mm.

Postanowiłem że sie przejade kilka km i siądzie tak jak powinna...Zrobiłem 20 km po drogach różnej jakości, wjechałem na warsztat,mierzę i jest 10 mm obniżenia do tego co było..

Co jest grane?


Użytkownik gruby340 edytował ten post 10:50, 29.03.2015

  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:19, 29.03.2015

A springi do auta z silnikiem 2.0 czy V6? Bo chyba jest różnica wagi?
  • 0

#3 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 29.03.2015

mi sprężyny eibach'a w civicu układały się ok tygodnia wtedy usiadł tak jak powinien. Jak jeździsz sam i bez obciążenia to normalne. Jeździj normalnie i zobaczysz po jakimś czasie się ułożą, chyba, że to sprężyny od innego modelu to inna sprawa


  • 0

#4 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:48, 29.03.2015

Sprzedawca mówił że są do 2.0 i do 3.0 takie same,że mieszczą się w tym samym przedziale wagowym

 

może faktycznie potrzeba km..

Jak zapakuje pół rodziny to siądzie szybciej?


  • 0

#5 Damianos1200

Damianos1200
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:54, 29.03.2015

na pewno siądzie szybciej. U znajomego w cr-v II strasznie siadał mu tył to montowaliśmy sprężyny wzmacniane lovells'a po opuszczeniu był masakrycznie wysoko to jeździł tydzień z 4 workami cementu w bagażniku aż się ułożyły i trochę usiadł :) także podejrzewam, że u ciebie potrzeba trochę kilometrów i wszystko się ułoży :) bierz pod uwagę, że zamontowałeś nowe sprężyny, a nie używane, które już swoje wypracowały :)


Użytkownik Damianos1200 edytował ten post 11:58, 29.03.2015

  • 0

#6 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:17, 23.05.2015

Niestety po przejechanziu juz setek km auto nie siadło tak jak powinno..zglosilem to do sprzedającego który zapropnowal mi wymiane sprezyn na eibacha.Dzis je zamontowałem i dalej DUPA...juz mnie chce szlak trafic..

poradzi ktoś coś? 


  • 0

#7 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:48, 23.05.2015

Jakie Ty masz amortyzatory założone? Na pewno są to sprężyny do auta z takim silnikiem jaki posiadasz?


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#8 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 17:15, 23.05.2015

Sprzedawca mówił że są do 2.0 i do 3.0 takie same

 

nie mogą być takie same, weź na logikę - silnik 3.0 V6 musi być cięższy od tego 2.0, szukaj sprężyn do wersji 2 litrowej - bo jak widzę w Twoim profilu - taki masz, jeżeli ty zakładasz te od V6 to nie ma ch..ja we wsi - nie siądzie, innej możliwości nie ma


  • 0

#9 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 24.05.2015

Wiem że jest cieższy ale ponoć waga przodu mieści sie z tolerancji tych sprężyn.Amorki są seryjne, sprzedawca sprzedał już kilka kompletów i mowił że nie było reklamacji.Choćby nawet byly różne do silnika 2.0 i 3.0 to chyba tył powinien sie obniżyć.

Sprężyna Apexa czy Eibacha jest krótsza o te 4 cm względem seryjnej bo porównywałem.


  • 0

#10 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:00, 24.05.2015

W Acco 7 jest różnica między silnikami 2.0 i 2.4 a aż takiej różnicy w masie nie ma jak w przypadku 2.0 i 3.0 więc nie wydaje mi się żeby mieściły się w tolerancji.


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#11 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:53, 29.05.2015

W katalogu Eibach nie ma różnicy, czy silnik 2.0 czy 3.0 - sprężyna ta sama E4026-140. W 3.0 co najwyżej przód usiądzie ładniej.

Może amortyzatory mają jakieś długie wkłady, czy coś?


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#12 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:18, 29.05.2015

Nie ma chu.. nie mogą być takie same. Przy 3.0 siądzie ładniej/prawidłowo to przy 2.0 siądzie mniej ładnie.
Koleś od którego kupiłem sprężyny -35 założył je do klekota i siadł -70 więc masa ma znaczenie.
  • 0

#13 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:31, 29.05.2015

Sprężyny Eibach do Coupe mają tylko i wyłącznie parametry Obciążenie osi przedniej do 1040 kg, Obciążenie osi tylnej do 900 kg

O nie różnią się niczym dla obu wersji silnikowych. Zresztą, wystarczy zapytać Prywo, czy innych chłopaków od Coupe, którzy mieli/mają u siebie Eibach'y.

Ja mam u siebie sprężyny FK i siedzi nisko (tył może nawet za nisko).

@gruby340, wrzuć może foty tych sprężyn, albo porównaj ich wysokość z seryjnymi. Bo może, choć głupio to zabrzmi, sprzedali Ci zwykłe springi zamiast obniżających.


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#14 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 30.05.2015

Sprężyny są krótsze o około 4 cm bo porównywałem.Amortyzatory są oryginalne Hondowskie.Zapodaje zdjęcia

 

7c377d99b128.jpg

 

963a3847e539.jpg

 

1b86a3c76d34.jpg


  • 0

#15 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:02, 30.05.2015

Rzeczywiście wysoko siedzi. Jakie masz koła w qpecie, bo wyglądają na 17-calówki na niskim profilu? 


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, apex

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq