Witam , od pewnego czasu zauważyłem że żarzy mi się i mruga kontrolka oleju poniżej 800 obrotów, podczas jazdy jest wszystko ok, stan oleju ok, przejechałem już tak 500km i z silnikiem jest wszystko w porządku. Panowie miał ktoś kiedyś podobny problem ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:44, 11.09.2014
#2
Napisano 17:57, 11.09.2014
oleju Ci silnik nie bierze? i druga sprawa jak silnik jest gorący i dasz gaz do dechy na postoju to z rury wydechowej nie leci biało-niebieski dym?
#3
Napisano 19:23, 11.09.2014
Przejechałeś tylko 500km autem? Jeśli tak to zacząłbym od zmiany oleju, jeśli problem nie ustąpi to znaczy że silnik jest w kiepskiej kondycji. Ewentualnie może nawalać czujnik ciśnienia, ale to raczej mała szansa. Normalnie kontrolka oleju powinna zgasnąć po kilku obrotach rozrusznikiem.
Użytkownik Ebola edytował ten post 19:25, 11.09.2014
#4
Napisano 19:34, 11.09.2014
Jeśli masz prawidłowy poziom oleju to na 90% walnięty czujnik.
#5
Napisano 19:44, 11.09.2014
Jak nie pomoze trzeba sprawdzic czujnik (malo prawdopodobne), pompe oraz smok.
Jak dalej nie pomoze to niestety najgorszy scenariusz... Panewka ktoras puszcza. Jak jeszcze nie klepia moze sie uda uratowac silnik
#6
Napisano 19:53, 11.09.2014
Kolego wismar79 widziałem że w poprzednich postach pisałeś o wymianie pierścieni i pytałeś o moment dokręcania panewek, więc może coś poszło nie tak podczas tych prac i to jest przyczyną problemu. Warto byłby zerknąc do silnika, im wcześniej tym większa szansa że da się to poprawić tanim kosztem.
Życzę powodzenia i pozdrawiam.
#7
Napisano 08:32, 12.09.2014
Promonuje zmiezyć ciśnienie oleju na cieplym silniku, jeśli jest poniżej 0,7 bara na wolnych to trzeba już zaczać się martwić
#8
Napisano 06:31, 13.09.2014
Silnik w o góel nie kopci na zimnym i ciepłym ,przejechałem 500km poziom oleju(GM 10W-40) 3/4 między kreskami bez zmian miska i smok sprawdzone sa ok ,w oleju nie ma opiłków , zacznę od wymiany filtra oleju mam założony filtrona , czujnika i pompy , dam znać jak będę po zabiegu , Panowie jeszcze jeden ale to już taki malutki problem , mianowicie czasami fiksują mi troszkę obroty 800- 500 , przepustnica , egr , platte, krokowy przemyte dokładnie . Czy to jest normalny objaw po czyszczeniu krokowego , unormuje się to samo ?
Użytkownik wismar79 edytował ten post 06:33, 13.09.2014
#9
Napisano 07:49, 13.09.2014
Obstawiam paneweczki kolego bo przerabiałem ten temat a właściwie jestem w trakcie...Zakupiłem nowy słupek niestety.....Końcówka silnika...Sprawdzaj kompresje góry i dołu... U mnie ani filtry oleju, ani nowa pompa oleju, czujnik ciśnienia, zmiana oleju, ustawienie zaworów nie pomogło...Nic przyjemnego ale miałem podobne objawy i wszystko na to wskazuje...
Użytkownik karlosraw85 edytował ten post 07:51, 13.09.2014
#10
Napisano 13:46, 13.09.2014
No kolego masz pewnie racje ale łudzę się trochę że filtr zapchany jest . Najgorsze jest to że miałem już go na stole operacyjnym , od pierścionków w górę wszystko na tip top zrobione. Jak to mówią chytry dwa razy traci . Jak się sprawdzi twój scenariusz to znów na stół trzeba będzie ....... W każdym bądź razie wszystkim dziękuję za pomoc . W poniedziałek zabieram się za sprawdzenie mojej lali , dam znać co i jak ....
#11
Napisano 14:22, 13.09.2014
#12
Napisano 18:43, 13.09.2014
na 75% stawiam na czujnik ciśnienia oleju.
#13
Napisano 16:07, 16.09.2014
Panowie przyczyną moich problemów okazał się zapchany filtr oleju , zakupiłem oryginalny w serwisie koszt 55 zł i po problemie.
#14
Napisano 16:22, 16.09.2014
#15
Napisano 17:32, 16.09.2014
Użytkownik Maxell edytował ten post 17:35, 16.09.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych