Błędy nr 13 i 14 to czujnik na kole, czujnik wymieniony na sprawny i dalej wywala ten błąd, ale nr 53 i 81 co mogą oznaczać?. Czy padnięta jest pompa i sterownik?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:57, 30.07.2014
#2
Napisano 20:23, 06.08.2014
Opis błedów z manuala VII:)
Usuwanie usterek wg DTC: 53
DTC 53:
Silnik pracuje bez przerwy
1.Odłączyć złączkę 25-stykową modułu sterującego ABS.
2.Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 25 złączki 25-stykowej modułu sterującego układu ABS a masą.
Czy obwód jest zamknięty?
TAK - Przejść do 3.
NIE - Usunąć przerwę w przewodzie między modulatorem-modułem sterującym ABS a masą (G203).n
3.Podłączyć złączkę 25-stykową modułu sterującego ABS.
4.Za pomocą HDS skasować kody DTC.
5.Odłączyć HDS od 16-stykowego złącza DLC.
6.Wyłączyć zapłon i ponownie go włączyć (II).
7.Przeprowadzić jazdę próbną.
Czy kontrolka ABS świeci i sygnalizuje kod DTC 53?
TAK - Wymienić zespół modulatora ABS.n
NIE - System obecnie jest sprawny.n
Usuwanie usterek wg DTC: 81
DTC 81:
Jednostka centralna komputera (CPU)
1.Sprawdzić inne kody diagnostyki usterek (DTC).
Czy pojawia się inny kod DTC?
TAK - Wykonać odpowiednią procedurę usuwania usterki.n
NIE - Przejść do 2.
2.Za pomocą HDS skasować kody DTC.
3.Odłączyć HDS od 16-stykowego złącza DTC.
4.Wyłączyć zapłon i ponownie go włączyć (II).
5.Przeprowadzić jazdę próbną.
Czy kontrolka ABS świeci i sygnalizuje kod DTC 81?
TAK - Wymienić zespół modulatora ABS.n
NIE - Usterka okresowa, układ obecnie działa prawidłowo.n
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych