Mialem dzisiaj mega sytuacje : jadac 50km/h na prostej dobrej drodze nagle ''urwalo sie lewe kolo'' tzn urwal sie sworzen lewego kola i cale kolo znalazlo sie niemal pod autem.Po ok 30m zatrzymalem sie i auto nie nadawalo sie kompletnie do jazdy jak i rowniez nie mozna go bylo nawet sciagnac na pobocze.Wiec pozostala laweta :/ Jak mozecie to napiszcie czy mieliscie podobna sytuacje i jakie sa ewentualne koszty zarowno czesci zawieszenia jak i rowniez lewego blotnika. POZDRAWIAM.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:40, 20.04.2009
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:53, 20.04.2009
Stukal mocno przed wypadkiem ?
#4
Napisano 17:44, 04.08.2009
Ja miałem tam luz tylko dlatego że wyrobiło się gniazdo od sworznia w wahaczu.
Stuków nie było ale można było to rozpoznać po braku zbieżności kół, ponieważ ściąga na lewo lub prawo (zależy po której stronie wybity sworzeń ).
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:14, 05.08.2009
#6
Napisano 13:43, 26.09.2009
Podejrzenie padło na zużyte wahacze, zostały wymienione ale "trzeszczenie" powróciło, zdjąłem koło, auto na lewarku, popsikałem wszystko wd-40 itp trochę popuściło ale jednak lekkie trzeszczenie było.... (myjka wymyła smar i od detergentów zaczęło skrzypieć)
Problem zaczął się w czwartek, na drodze ciężej skręcała się kierownica w lewo (jakby wspomaganie nie działało)
Wczoraj wieczorem to samo, pojechałem na dworzec PKP po brata, jak wróciłem do domu znów kierownica ciężko chodziła- parkowałem i nagle strzał.... auto siadło na feldze..... oto efekt
Rozleciał się sworzeń dolnego wahacza z lewej strony - Koło całkowicie luźne...gdyby stało się to na trasie miałbym marne szanse (a stało by się na pewno na zakręcie.... swoją drogą kitajce nie do końca pomyśleli - w Audi np nawet jeśli rozleci się sworzeń koło się nie poluzuje bo dociska je McPerson... tu jest pełen luz swoboda bo od dołu jest dociskany przez wahacz, który leży sobie na feldze...
Sprawdźcie to na wszelki wypadek ... ja miałem szczęście ... kto inny może nie mieć bo jak mówię koło poszło sobie w lewo pod skosem, na szosie mogło by wyrwać całe zawieszenie i taki przypadek już był w Roverze 400... facet przeżył ale ledwo i nie ma ch.... we wsi że się zatrzymacie przy prędkości 100-130km/h
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#7
Napisano 13:48, 26.09.2009
Współczuję
#8
Napisano 16:28, 26.09.2009
To w VIIgen jest lepiej? I don't think so. Inaczej się nie da zamocować amortyzatora:Oto kolejny dowód na to jak świetnie zaprojektowany i zbudowany jest Accord 6gen.
http://en.wikipedia....bone_suspension
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 18:29, 26.09.2009
To był orginalny wahacz czy już wymieniany?
Btw. każda Honda ma taką konstrukcje przedniego zawieszenia, z dwoma wahaczami.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:19, 26.09.2009
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:29, 26.09.2009
Pzdr
#12
Napisano 22:46, 26.09.2009
mi tak auto siadło w czasie jazdy, na szczęście z niewielką prędkością... przyczyna ta sama co u ciebie
Aha czyli poza krzywiącymi się tarczami,piastami,awariami kostek stacyjki, palącymi się checkami, problemami z EGR, klamkami tylnych drzwi, to kolejny "standard" świadczący o niezawodności AccordaMam to za sobą najpierw lewy potem prawy.
#13
Napisano 04:55, 27.09.2009
mi tak auto siadło w czasie jazdy, na szczęście z niewielką prędkością... przyczyna ta sama co u ciebie
Aha czyli poza krzywiącymi się tarczami,piastami,awariami kostek stacyjki, palącymi się checkami, problemami z EGR, klamkami tylnych drzwi, to kolejny "standard" świadczący o niezawodności AccordaMam to za sobą najpierw lewy potem prawy.
aż tak radykalni nie bądźmy bo jakbym miał wymieniać co moja sąsiadka robi w VW Passacie z 2002r..... to byśmy podziwiali Hondę
[ Dodano: 2009-09-27, 05:58 ]
A nie miałeś wczesniej na nim luzu? Kiedy zawieszenie było sprawdzane?
To był orginalny wahacz czy już wymieniany?
Btw. każda Honda ma taką konstrukcje przedniego zawieszenia, z dwoma wahaczami.
zawieszenie sprawdzane było 14 września przy wymianie wahaczy przód, nie było ani jednej oznaki luzu, czy też jakiego kolwiek jego uszkodzenia- po prostu wypłukał się smar, zaczęło się zacierać ( lekkie trzeszczenie) a z zewnątrz nie było widać nic a on się kulturalnie rozpadł na 2 części tak jakby się rozczepił...
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:37, 27.09.2009
#15
Napisano 09:14, 27.09.2009
Aha czyli poza krzywiącymi się tarczami,piastami,awariami kostek stacyjki, palącymi się checkami, problemami z EGR, klamkami tylnych drzwi, to kolejny "standard" świadczący o niezawodności Accorda
Oj generalizujesz.
Kogo znasz komu się tarcze pokrzywiły? Bo ja jedna osobę plus Kapitan Żbik który miał krzywą piaste, powymianie wszystko jest ok. U siebie zmieniłem i tarcze prościutkie jak stół.
Ale co jest nie tak z piastami? Nigdy nie słyszałem nic o piastach poza wymienionym wyżej przypadkiem.
Kostka stacyjki to była na to akcja serwisowa, Honda się rpzyznała do błędu i wymianiała za free nawet jeszcze rok temu. Zresztą było to tylko w accordach od początku produkcji do 2000r. Dalej nic się z kostaki nie działo.
A jakie są problemy z EGR ? Nigdziie jeszcze nie słyszałem aby EGR nawalił.
Klamki tylnych drzwi?
Palące się checki, hmm no jak coś jest nie tak to się zapala, a w którym sie nie zapala? Bez powodu to ten check się nie świeci. Pozatym problemy są tylko w autach po lifcie gdzie dołożyli drugą sondę i wyedy ciężko zdiagnozować .
Każda marka ma jakieś przypadłości.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych