XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:43, 09.05.2014
#3
Napisano 12:06, 09.05.2014
#5
Napisano 12:20, 09.05.2014
#7
Napisano 13:18, 09.05.2014
#9
Napisano 14:06, 09.05.2014
jak przy wycinaniu i spawaniu była sonda wpięta w kostkę i nie odłączył macher aku to masz na 99% zrypaną sondę tak jak napisał Seth..
to że nie pali się check nie jest wyznacznikiem uwalonej sondy...
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#10
Napisano 16:27, 09.05.2014
na komputerze?
#11
Napisano 16:56, 09.05.2014
A zawory kiedy były regulowane? Straty mocy nie odczułeś przypadkiem jak Ci te spalanie wzrosło?
#12
Napisano 17:08, 09.05.2014
#13
Napisano 17:37, 09.05.2014
To jak nie wiadomo kiedy regulowane to do regulacji na bank.
A dodatkowo powiedz czy po przekreceniu kluczyka zapala się na chwile kontrolka check i gaśnie?
Jakim kompem były sprawdzane błędy?
Ja bym i tak miernikiem zmierzył napięcia na sondzie bo tak jak koledzy pisali wyżej może być padnięta (czyt. leniwa) ale checka nie wywali. Ja miałem taki przypadek właśnie ale spalanie miałem w normie tyle że mocy nie miał.
#14
Napisano 18:20, 08.03.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, spalanie, gaz
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych