Mam do was pytanie zamierzam wywalić katalizator w accordzie VI gen ponieważ samochód trochę przymula i chce go zastąpić strumienicą czy warto ?
Użytkownik damian83. edytował ten post 11:57, 27.02.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 14:12, 16.04.2014
Mam do was pytanie zamierzam wywalić katalizator w accordzie VI gen ponieważ samochód trochę przymula i chce go zastąpić strumienicą czy warto ?
Użytkownik damian83. edytował ten post 11:57, 27.02.2015
Napisano 18:26, 16.04.2014
Siema
Jaki masz przebieg, że chcesz się pozbyć kata? Chyba najlepszym wyjściem będzie kupić tłumik przelotowy w obudowie katalizatora zamiast tej strumienicy, chociaż niektórzy mają na pokładzie strumienicę i nie narzekają. Pzdr.
Napisano 18:46, 16.04.2014
Napisano 20:35, 16.04.2014
Mam podobny przebieg i nie dawno wstawialem ale cos w rodzaju przelotowki...I powiem ze zrobilo robote honda ma ladniejszy dzwiek, i co najlepsze teraz na kazdym biegu czuc kiedy załacza sie V-TEC ...przed tym zabiegiem nie bylo zbytnio odczuwalne załanczanie sie v-TecWiec Polecam
Napisano 20:53, 16.04.2014
Mam podobny przebieg i nie dawno wstawialem ale cos w rodzaju przelotowki...I powiem ze zrobilo robote honda ma ladniejszy dzwiek, i co najlepsze teraz na kazdym biegu czuc kiedy załacza sie V-TEC ...przed tym zabiegiem nie bylo zbytnio odczuwalne załanczanie sie v-TecWiec Polecam
Czyli warto wymienić na strumienice bo mozna powiedzieć ze w strumienicy tez jest przelot nie to co w katalizatorze
Czyli warto wymienić na strumienice bo mozna powiedzieć ze w strumienicy tez jest przelot nie to co w katalizatorze
Lepiej idzie od dołu ?
Napisano 20:56, 16.04.2014
Najlepiej zrobić przelot w obudowie od kata by na przeglądzie się nie pluli do Ciebie.
Napisano 21:06, 16.04.2014
Jeśli auto zamulone i wiesz na 100% że to wina kata to warto, sam się nad tym zastanawiam, tylko ja potrzebuje taki zestaw tłumik przelotowy + emulator w zestawie:
http://allegro.pl/ho...4146383057.html
Swoją drogą ciekawe jak z trwałością tej puchy bo w poprzednim aucie miałem strumienicę z alledrogo i po 2 latach można ją było kroić palcem
Napisano 21:40, 16.04.2014
Strumienica to bujda na resorach, odczuwalne odmulenie auta jest przy wywaleniu zapchanego katalizatora - ot tak efekt placebo. Widzieliście jak strumienica wygląda w środku ? On jedyne co robi, w stosunku do samego przelotu to wprowadza bez sensu spaliny w ruch obrotowy, przez co jeszcze spowalnia ich wylot. Według mnie taki sam bezsens jak magnetyzery. Jak chcesz się pozbyć katala to wstawiaj przelotkę i już.
Napisano 22:26, 16.04.2014
Jeśli auto zamulone i wiesz na 100% że to wina kata to warto, sam się nad tym zastanawiam, tylko ja potrzebuje taki zestaw tłumik przelotowy + emulator w zestawie:
http://allegro.pl/ho...4146383057.html
Swoją drogą ciekawe jak z trwałością tej puchy bo w poprzednim aucie miałem strumienicę z alledrogo i po 2 latach można ją było kroić palcem
Dokładnie ten tłumik założyłem u siebie, jedyne co mogę powiedzieć to to, że nie mam błędu katalizatora głośność wydechu raczej się nie zmieniła. Osiągi auta, ciężko powiedzieć, za mało jeździłem autem przed tą zmianą żeby go dobrze poznać, zmieniałem dlatego żeby mieć spokój z katem na dłużej i pozbyć się checka.
Napisano 09:50, 17.04.2014
Jakub_rm powiedz jak z dopasowaniem tego zestawu co założyłeś? Czy po wkręceniu emulatora i sondy w niego nic nie przeszkadza? Nie trzeba docinać osłony nad katalizatorem? Bo z tego co czytałem to chłopaki troszkę musieli przyciąć osłonę. Zaglądałeś do katalizatora po wykręceniu, jeśli tak to czy był bardzo zawalony? Pzdr.
Napisano 09:54, 17.04.2014
ja od 4 lat mam wywalony kat i wstawiony łaśnie rpzelot w w puszcze po kacie- więc nikt mi nie udowodni , że kata nie mam, bez jego rozebrania
co do wywalenia to warto- silnik lepiej się wkręca
do pary zaślep sobie jeszcze EGR bo u ciebie można bez wywalania checka
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Napisano 11:42, 17.04.2014
Przelot w puszce po katalizatorze jak pisze Seth to będzie chyba najlepsze rozwiązanie i bezpieczne , strumienice nie są idealnym rozwiązaniem.
A tak z ciekawości ... robiłeś pomiar spalin ? Jak wychodził ?
Napisano 22:46, 17.04.2014
Pomiaru spalin nie robiłem, może za rok jak będzie auto na przeglądzie spasowanie ok, wystarczy wyjąć kata i wstawić ten tłumik. Jedyny problem jaki napotkałem to właśnie osłona termiczna i przewód od sondy. Przy oryginalnym prowadzeniu przewodu istnieje ryzyko jego przetarcia o rant osłony, ale przełożyłem go nad osłoną (kwestia przełożenia jednej spinki) i jest po problemie. Obyło się bez cięcia. Jutro rano może podniosę lekko auto i cyknę fotkę
Co do kata, patrząc pod światło jakiś prześwit widać, więc bardzo zapchany nie był. Dodatkowo coś jest wykruszone bo grzechocze.
edit:
Fotkę zrobiłem, mniej więcej widać jak poprowadziłem przewód. Pierwsza spinka, ta która jest bliżej sondy została odwrócona, zamiast iść dołem puściłem ją górą, druga spinka jest tak jak była. Przewód jest luźno i nie ma tendencji do przetarcia się, odcinek który może "pracować" od ruszającego się wydechu jest odsunięty od osłony.
Użytkownik Jakub_rm edytował ten post 11:16, 18.04.2014
Napisano 00:36, 19.04.2014
dokladniejak kolega nitrousNDF przelotowke mam podobna do kata ostatnio mialem przeglad(dwa tyg temu max)i nic sie nie połapali podbite bez problrmu;D a robote robi...
a co do katalizatora to faktycznie był zapchany ledwo świtalo przez niego Dodadkowo katalizator sprzedalem za doba\ra kase ;D
Napisano 07:48, 19.04.2014
Fotkę zrobiłem, mniej więcej widać jak poprowadziłem przewód. Pierwsza spinka, ta która jest bliżej sondy została odwrócona, zamiast iść dołem puściłem ją górą, druga spinka jest tak jak była. Przewód jest luźno i nie ma tendencji do przetarcia się, odcinek który może "pracować" od ruszającego się wydechu jest odsunięty od osłony.
Jakub dzięki za fotkę, przyda się i dobrze to wymyśliłeś z tą spinką i najważniejsze, że wszystko pasuje p&p Pzdr.
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych