a czemu chcesz go wymienić?
Bo męczę się od roku ze zmuleniem auta, mam tego dość, chcę mieć znów przyjemność z jazdy nim, a dostałem troszkę bonusowej kasy więc wymienię wszystko co może mieć wpływ: map sensor, knock sensor to na pewno, myśle nad "krokowym", TPS i EGR.
W skrócie: auto w 80% zmulone tak że żaden problem zdusić go ruszając spokojnie ze świateł, wysokie obroty lepsze ale i tak to połowa dawnej mocy, szarpanie przy puszczaniu i dodawaniu gazu (przeważnie wciskam sprzęgło na progach i w korkach bo inaczej to katorga), rura wydechowa osmolona, sonda lambda, aparat zapłonowy, świece, kable wymienione. Średnio raz na 2 tygodnie auto odżywa (chyba ma to zwiazek z wilgotnością) i pruje jak dawniej ale bardzo szybko mu przechodzi. Kolektor szczelny, zawory zrobione, EGR i EGR plate czyszczone, krokowy czyszczony wielokrotnie. Błędów nie ma poza drugą sondą, tą za katem ale ona nie ma znaczenia wg mojej wiedzy na prace silnika.
Drugie pytanko: czy map sensory w 1.8 i 2.0 są takie same?
Użytkownik Davka edytował ten post 22:40, 14.04.2014