Witam, otóż ostatnio w mojej Hance z silnikiem 2.0 147KM VTEC SOHC pojawił się pewien problem, otóż przed wymianą oleju na nowy VTEC chodził bez zarzutu od 4200rpm załączał się prawidłowo, po wymianie oleju przestał działać, dowiedziałem się, że ten silnik potrzebuje 4,4L oleju było wlane 4L po czym jak się zorientowałem po tygodniu dolałem 0,4L VTEC zaczął delikatnie działać ale nadal to nie jest to co powinno być. Olej to 10w40 nie wiem czy gęstość ma jakieś znaczenie, czy może po prostu wyczyścić wytryski i tak auto ma instalacje gazową, stag 2 czyli nie sekwencje. Macie może jakieś pomysły?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Honda Accord VI CG9 2.0 SOHC problem z VTEC
#1
Napisano 19:26, 25.03.2014
#2
Napisano 19:34, 25.03.2014
<p><span style="font-size:18px;">Obecna Hania TYPE S 2.4:</span> <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...lack-sedan/</a>
#3
Napisano 19:36, 25.03.2014
Na 100% jest odpowiednia bo jeszcze dolałem 0,1l czyli 4,5L oleju mam w silniku chyba, że ma być jeszcze więcej bo filtr oleju też był wymieniany a bagnety w tych Hankach nie są zbyt precyzyjne z góry mówię, że silnik jest czyściutki nic nie cieknie.
#4
Napisano 21:20, 25.03.2014
kwestia jest ile przejechałeś od wymiany oleju bo może po prostu oleju ubywa - ile jest na bagnecie ?
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#5
Napisano 22:37, 25.03.2014
ja nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ile oleju jest w silniku ja rzadko sprawdzam a jak już zobaczę to jest za mało ale V chodzi u mnie normalnie czy jest dużo / normalnie / malo oleju tez mam u siebie zalany 10w40 (shell)
#6
Napisano 23:33, 25.03.2014
Optyk nie rozumiem co znaczy "zaczął delikatnie działać". Albo działa albo nie. Może po wymianie poszedł na zawór jakiś syf i go przyciął. Wyczyść zawór.
#7
Napisano 10:24, 26.03.2014
"Zaczął delikatnie działać" czyli było słychać, że VTEC się załączył ale nie było różnicy w przyśpieszeniu, postaram się wyczyścić ten zawór i zobaczę co to da. Jak odbiorę samochód od lakiernika to nakręcę filmik i wrzucę może wtedy będzie wam łatwiej określić co jest przyczyną.
Użytkownik Optyk edytował ten post 10:26, 26.03.2014
#8 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 11:56, 26.03.2014
Być może masz za duże oczekiwania co do vteca f-serii..
KM:150
Ładnie sobie zaokrągliłeś, a sprawdzałeś czy w ogóle serie trzyma?
#9
Napisano 12:36, 26.03.2014
Serie czyli 147KM trzyma bez problemów wcześniej uderzenie z VTEC'a wgniatało w fotel a V-max wahał się w granicach 210-220KM/h, zwłaszcza, że silnik ma przejechane 150tys KM auto jest z polskiego salonu odkupiłem go od pierwszego właściciela wszystkie serwisy robione w ASO, mam również całą książeczke do niego w raz z wpisami.
#11
Napisano 14:07, 26.03.2014
Check engine świeci się tylko i wyłącznie na benzynie (po przełączeniu na gaz gaśnie) świecił się już wcześniej i VTEC działał, byłem u elektryka i nie mógł stwierdzić co powoduje ten błąd, będę szukał jeszcze innego elektryka jakiegoś bardziej ogarniętego.
#12
Napisano 14:40, 26.03.2014
świeci Ci się check a Ty wysnuwasz jakieś dziwne teorie o oleju... a mógł "elektryk" stwierdzić co to za błąd (odczytać go)?
zrób samodiagnostykę:
http://accord6gen.cb...diagnostyka ECU
i podaj jaki błąd wystkoczył
#13
Napisano 15:07, 26.03.2014
Bo wcześniej check się świecił i VTEC działał a przestał dopiero po wymianie oleju działać, ostatnim razem elektryk stwierdził przepaloną sondę lambda którą wymieniłem ale check pozostał tylko i wyłącznie podczas jazdy na benzynie, co do oleju to miałem podstawy tak sądzić skoro wlali mi go za małą ilość, tak jak mówię auto wróci od lakiernika podstawie Hankę do jakiegoś dobrego elektryka i się zobaczy co to a co do VTEC'a zrobię filmik i się zobaczy.
#14
Napisano 15:20, 26.03.2014
ale na jakiej podstawie twierdzisz, ze VTEC nie działa bo nadal nie rozumiem? bo wydaje Ci się, że samochód gorzej jedzie? zrób samodiagnostykę (co i jak opisane w linku z mojego wcześniejszego posta) a będziesz wiedział na 99% co niedomaga (a coś niedomaga bo check bez powodu się nie zaświeca)
ps. 0,4l to niecałe połowa na skali bagnetu (od min. do max jest 1l), aby VTEC nie włączył się z powodu zbyt niskiego poziomu oleju, musiał byś mieć dużo poniżej minimum. Spojrzałeś w ogóle na stan na bagnecie?
#15
Napisano 16:15, 26.03.2014
Twierdzę na podstawie tego, że wcześniej była zauważalna różnica podczas jazdy i kręcenia powyżej 4200rpm samochód pięknie przyśpieszał i było słychać typowy dla VTEC'a dźwięk teraz tego nie ma i samochód gorzej się zbiera, po dolewce oleju stan na bagnecie jest w normie czyli tyle ile być powinno. Jak mówię póki co samochód będę musiał oddać do elektryka i dowiedzieć się o co chodzi z tym check engine sam teraz tego nie sprawdzę tym bardziej, że nie mam dostępu do samochodu ponieważ jest u lakiernika.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, honda, accord, 2.0, VTEC, problem, CG9
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych