XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:04, 03.09.2012
Przyszły graty do wydechu
Kolektor 4-2-1 od Rovera 623 nowe złącze elastyczne, tłumik R1 by all oraz zamiennik kata w postaci rury 2,2"
Dwururka już rozpruta i pozbawiona zwęrzki
A tu już pospawane i gotowe do montażu.
#2
Napisano 23:45, 03.09.2012
#3
Napisano 10:44, 04.09.2012
Wziąłem się za cięcie starego i pasowanie nowego elementu i wtedy napotkałem mały problem, a wygląda tak:
to rura tłumika która jest w płaszczu. W tym miejscu miało być wszystko skręcone na obejmę, ale niestety mam za dużą różnice w średnicach żeby było szczelne :-/
Więc po krótkim namyśle powstał plan B
Wywalam w całości resztę wydechu i zrobię cały nowy o śr. 2,2"
#4
Napisano 13:08, 04.09.2012
a te mody to przypadkiem nie wplywaja na przesuniecie i zmiany w gornym zakresie obrotow...P...brakuje strasznie Nm w dolnym zakresie obrotów...
#5
Napisano 21:49, 04.09.2012
#6
Napisano 22:13, 04.09.2012
#7
Napisano 10:18, 05.09.2012
ps: Jak u ciebie wygląda wydech tzn. ile tłumików, jakie rury i czy kat jest? Morze jakiś filmik z dźwiękiem
#8
Napisano 10:43, 05.09.2012
Tłumik jest lekko basowy jak napisałem w poprzednim poście "mruczy" choć po tych modyfikacjach jest głośniejszy deko od tego co było przez nimi.
Co do filmiku to nie mogę się zebrać, ale chyba trzeba będzie bo jesteś kolejna osobą która o niego pyta
PS: Ja przy braku rezonatora nie odczułem spadku mocy bo on niema nic do tego. Tłumi tylko ryk silnika przy seryjnym dolocie powietrza. Uważam że głupotą było by trzymanie rezonatora jak i tak posiada się dolot choć wymontowany był zanim go nabyłem.
#9
Napisano 22:06, 05.09.2012
#10
Napisano 19:42, 04.12.2012
http://www.accordklu...p=563034#563034
#11
Napisano 17:23, 05.12.2012
Ale jak sobie usiądziesz policzysz wszystkie koszta to odechce Ci sie tuningów i domyślisz sie ze sporo lepiej wyjdzie Cie swap na h22 albo montaż softa u siebie.
Same mody w stylu wymieniłem końcowy tłumik na basowy to już od dawna wiadomo że można wsadzić między bajki bo ani mocy z tego ani nic a wozy nie jeżdżą od tego lepiej i to tylko wyobraźnia kierowcy. Jeśli już ktoś chce ogarniać wydech to nowe większe rury na przelocie zaczynając od kolektora tylko zazwyczaj kończy sie to zatrzymaniem dowodu ze względu na zbyt głośną prace auta.
Oczywiście jak juz bawicie sie w "nowe sportowe" wydechy nie zapominajcie o zrobieniu dolotu i strojeniu bo niby skad ten biedny komputer ma wiedzieć że tuningowaliście auto?
#12
Napisano 18:29, 05.12.2012
http://www.accordklu...p=563034#563034
#13
Napisano 16:45, 19.02.2013
Pozdrawiam
#14
Napisano 14:58, 05.03.2013
Elektronika samochodowa
#15
Napisano 15:51, 05.03.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych