XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:24, 10.06.2011
Pod korkiem oleju na zimnym silniku nie ma zadnych "bialych" sladow.Na cieplym silniku po odkreceniu korka nie dymi sie nic sie nie robi.Dam pare fotek , moze pozwoli na zdiagnozowanie problemu.Olej nie ubywa.Gdy jezdze 50km/h na 4 biegu temperatura jest normalna "w połowie".Gdy temperatura jest "wysoka" i jesli sie zatrzymam w miejscu spada do polowy lub 2 kreski przed polowa.
Po wyjeciu zbiorniczka wyrownawczego od chlodnicy.Takie dziwne żołte slady co to moze byc?. I jak widac troche wody jest wokol akumulatora.Nie jest jej dużo.
Widok obok akumulatora:
Miedzy alternatorem a pokrywą.Takie lekkie czarne slady.-tak powinno byc ?
Pokrywa:Jak widac taki czarny kolorek.
zbiorniczek:troche płynu jest.
Wysoka temperatura :(bywa niekiedy jakies 2 kreski wyżej)
Zgaszenie silnika po "wysokiej" temperaturze :
Takie pomysły mi przychodzily co moze byc zepsuste/zużyte:
-termostat
-uszczelka glowicy
-pompa wody ?
Czekam na sensowne odpowiedzi
#2
Napisano 11:36, 10.06.2011
#3
Napisano 11:37, 10.06.2011
to przy aparacie zapłonowym i przy pokrywie zaworów to olej, poci ci się uszczelka dekla zaworowego- do wymiany, ew cała możesz siliconem uszczelnić
wymień na początek termostat, sprawdź czy płyn nigdzie nie cieknie
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4
Napisano 11:41, 10.06.2011
jak stwierdziłeś że ubywa płynu? dolej tak jak powinno być, czyli na full w chłodnicy i do połowy w wyrównawczym - na zimnym silniku uzupełniaj
te czarne ślady to poci się lekko silnik - nic czym teraz miałbyś się martwić
wyżarte wkoło aku to po prostu trochę kwasu z niego musiało wylecieć i tak zrobiło kuku blasze
temp stanowczo za wysoka :-/
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 11:47, 10.06.2011
11. Turn off the engine. Check the level in the radiator, add coolant if needed
12. Put the radiator cap on tightly, then run the engine again and check for leaks.
rozdział 10-8
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 12:18, 10.06.2011
jak stwierdziłeś że ubywa płynu? dolej tak jak powinno być, czyli na full w chłodnicy i do połowy w wyrównawczym - na zimnym silniku uzupełniaj
Dolalem plynu do zbiorniczka wyrownawczego pare dni temu (oczywiscie ze na zimnym silniku),a jak dzis sprawdzalem to jest tylko troche na dnie.
Na poczatku wlasnie chcialbym sie tej temperatury pozbyc pozniej to "pocenie silnika" , aktualnie oleju duzo nie ubywa.
Termostat najlepiej nowy kupic ?.Jakies pewne żrodla są? czy poprostu cos na allegro poszukac?
najpierw wyeliminuj wycieki, czyli obserwuj czy auto gdzieś kapie/zostawia plamy
Nic nie zauwazylem aby auto zostawialo slady itd,ale gdzies plyn musi uciekac.
#9
Napisano 17:28, 10.06.2011
na razie nic nie dolewaj nigdzie, obserwuj stan pod korkiem chłodnicy, zawsze po otwarciu na zimnym ma być widać płyn "na wierzchu",
jak zacznie znikać stamtąd - wtedy masz problem
termostat nowy, bez dwóch zdań
poszukaj na forum, już sporo osób wymieniało to pewnie coś Ci polecą
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 17:40, 10.06.2011
#11
Napisano 22:56, 10.06.2011
Wiatraki niewiem czy sie zalaczaja bo one sie chyba wlaczaja jak jest ponad polowe temperatury tak?
Jak bylem na postoju i temp bylo 2 kreski przed polowa to byly wylaczone.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:09, 10.06.2011
Temperatura powinna być 2-3 kreski przed połową i tak trzymać.
#13
Napisano 07:16, 11.06.2011
To przed wymiana termostatu sprawdź jeszcze raz, teraz jest ciepło, zostaw auto na postoju, po kilku minutach musi się włączyć. Jeśli nie to zwierasz go na krótko i sprawdzasz czy działa. Jak działa to może być ten termowłącznik walnięty, temat przerabiany na forum. Poszukaj.
Węże od chłodnicy oczywiście oba gorące po rozgrzaniu auta?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 09:09, 11.06.2011
Kupic sam termostat nowy? czy z czujnikiem jeszcze ?
Wiatraki niewiem czy sie zalaczaja bo one sie chyba wlaczaja jak jest ponad polowe temperatury tak?
Jak bylem na postoju i temp bylo 2 kreski przed polowa to byly wylaczone.
Sprawdź termo wyłącznik i wentylatory.. Odepnij kostkę od termo wyłącznika zewrzyj kostkę i przekręć kluczyk na zapłon jeśli wentylatory chodzą to bym obstawiał termo wyłącznik bo temp nie powinna się podnieść prawie pod max. wcześniej wentylator by się załączył miałem tak samo.Po wymianie temp stoi w normie i nie przekracza danego poziomu.
#15
Napisano 11:14, 11.06.2011
Kardas , apropo plynu w chlodnicy to nie ubywa a jedynie w zbiorniczku wyrownawczym.
Najwyzej jeszcze ten termo wlacznik/wylacznik bedzie do wymiany- raczej wlacznik bo sie nie chca wlaczyc.
I ten termostat jakby co to kupic sam czy jeszcze z czujnikiem? sam termostat kosz okolo 40zł.(nowy).Bo mysle ze obudowy sie nie oplaca zmieniac?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych