XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 20:59, 09.03.2019
#47
Napisano 21:12, 09.03.2019
Właśnie znalazłem trzy typy, które wszędzie się pojawiają:
Michelin Crossclimate+ - bardziej letnie, niż zimowe
Continental AllSeasonContact - coś pośrodku
GoodYear Vector 4Season g2 - lepsze na śnieg
I taki filmik w którym gość je porównuje, widać też bieżniki. Swoją drogą bardzo ciekawe są te nowe oponki całosezonowe jak o bieżnik właśnie chodzi. Takich bieżników wcześniej nigdy nie było, wyglądają całkiem ładnie Choć na oko się nie kupuje oczywiście, ale oko cieszy.
#48
Napisano 11:06, 10.03.2019
Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka
#49
Napisano 19:02, 10.03.2019
Do takich wojaży oraz ostrego deptania w zakrętach, według mnie są zdecydowanie lepsze rozmiaryja lubię trasy, to chcę jeździć tu i tam. W góry trochę pojechać, latem gdzieś nad morze czy w Europę na wakacje (euro trip ).
I się zastanawiam, bo czasem lubię depnąć ostro w zakręcie. Czy lepiej letnie + zimowe, czy all season.
Na przykład coś takiego:
przynajmniej żeby spróbować i porównać
Pozdrawiam
- Artur
#50
Napisano 21:26, 11.03.2019
No właśnie musiałbym pojeździć na takich żeby mieć porównanie Bo z autka, z którego się przesiadłem do Hondy jest taka przepaść, że jak dla mnie to na 15" Honda w zakrętach się tak klei, że już mi nic więcej nie potrzeba. Ale wiadomo jakbym pojeździł na takich 17 to by było co innego pewnie.
Ale z kolei do jazdy po dziurach to trochę gorsze będą te oponki chyba? I ogólnie 17?
Muszę na spokojnie zgłębić temat, odłożyć kasę i sie zastanowić Na razie wolę kupić nowe, dobre opony i niech sobie będą te 15 - aż tak to źle nie wygląda, a jeździ mi się naprawde przyjemnie na nich.
Ja też się wacham ciągle, Michelin CC+ czy Goodyear 4season... Ogólnie na stronkach i rankingach, sumarycznie te goodyeary wygrywają. Natomiast na suchym wygrywają micheliny. Czasami gdzieś tam się zapuszczam w góry zimą, max raz do roku/ raz na 2 lata. I nie wiem sam. Pewnie których nie wybiorę to będe zadowolony
Użytkownik bugallos edytował ten post 21:28, 11.03.2019
#51
Napisano 08:33, 12.03.2019
Ja natomiast już trzeci komplet zdzieram takich wielosezonówek:
Opona Vredestein QUATRAC 5 195/65 R15 91
Jeżdżę bez problemów na nich w góry, nawet w słowackie Tatry (oni tam drogi na biało utrzymują, sypię tylko kruszywem od czasu do czasu).
Generalnie dają radę, ale to pozorna oszczędność - zdzierają się szybciej moim zdaniem.
#52
Napisano 10:31, 15.03.2019
Ale to nie o oszczędność chodzi tylko o wygodę (wożenie opon do wulkanizatora, przechowywanie ich cały rok) i możliwość jazdy gdy "zima nas zaskoczy" itp.
Jak się opona szybciej zedrze to nawet bezpieczniej będzie - bo ile takich jest osób co jeździ do zdarcia bieżnika, a opona ma 10 lat i mimio, że sparciała to jeździ dalej bo bieżnik jest...
#53
Napisano 10:51, 15.03.2019
Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka
#54
Napisano 11:39, 15.03.2019
Ja natomiast już trzeci komplet zdzieram takich wielosezonówek:
Opona Vredestein QUATRAC 5 195/65 R15 91
Jeżdżę bez problemów na nich w góry, nawet w słowackie Tatry (oni tam drogi na biało utrzymują, sypię tylko kruszywem od czasu do czasu).
Generalnie dają radę, ale to pozorna oszczędność - zdzierają się szybciej moim zdaniem.
Ja mam Quatraci w VII i są kiepskie na śniegu i lodzie, miałem problem żeby z parkingu w Kasinie wyjechać. Za to na mokrym dobra przyczepność.
#55
Napisano 12:42, 15.03.2019
Ja mam Quatraci w VII i są kiepskie na śniegu i lodzie, miałem problem żeby z parkingu w Kasinie wyjechać. Za to na mokrym dobra przyczepność.
Na lodzie, to chyba tylko łańcuchy dadzą radę.
#56
Napisano 13:20, 17.03.2019
Zainteresowałem się opona Bridgestone, (firma japońska) weather control A005. Jest to w miarę nowy produkt ale wygrywa z michellinem i trwałość porównywalna do potenzy bridgestone........
Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka
Też się nad nimi zastanawiam, w testach wypadają najlepiej chyba.
#57
Napisano 20:19, 23.08.2019
Użytkownik rabtosz edytował ten post 20:20, 23.08.2019
#58
Napisano 15:52, 28.08.2019
Miałem okazję przetestować te Bridgestone A005 wheather control.Zainteresowałem się opona Bridgestone, (firma japońska) weather control A005. Jest to w miarę nowy produkt ale wygrywa z michellinem i trwałość porównywalna do potenzy bridgestone........
Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka
Też się oczytałem pozytywów wiec kupiłem nówki 2 szt na przód.
I auto zaczęło ściągać. Po kosztownej weryfikacji czy to na pewno opony (sprawdzenie geometri+2x przekładki) okazało się, że tak, to te cudowne Shitstony są winne.
Właśnie wysyłam obie na reklamację i tylko modlić się żeby przyjeli..
Żenada..
Użytkownik cysior edytował ten post 19:30, 05.09.2019
#59
Napisano 15:20, 29.08.2019
Wspomniany tutaj Nokian, moim zdaniem zdecydowanie bardziej nadaje się na zimę niż lato. Opona jest bardzo miękka.
Trochę żałuję, że nie kupiłem innych.
#60
Napisano 19:01, 29.08.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 Mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 Jan 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 Nov 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 Apr 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 Mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych