z miła checia, gotowki brak niestety
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Reflash - zbiór faktów
#61
Napisano 18:26, 02.02.2018
#62
Napisano 18:28, 02.02.2018
p.s. ciekawe czy na forum mondeo i opla tez takie robia filmiki
Kilka szybkich wersji było więc dlaczego nie
ok 22sek 0-200km/h to baaardzo szybki wózek. Za szybki jak na te wypisane mody. To acco musiałoby mieć z 270 kucy. Także tego...
Ralfi - coś Ty mi za reflasz zrobił że ten mój wózek taki wolny
#63
Napisano 18:48, 02.02.2018
Seria wersja ma ok ~17-20sek do 160 gdzieś kiedyś widziałem test
Użytkownik Masterbb edytował ten post 19:23, 02.02.2018
#64
Napisano 19:19, 02.02.2018
I to w taki sposob aby auto nie bylo odpinane z rolek bo pomiar wyjdzie przeklamany.
Troche sie to odciagnie bo wyskoczyla mi nieplanowana operacja ale zrobie to aby rozwiac te wszystkie watiwosci.
Poza tym dziwie sie, ze jeszcze nie zostalo to zrobione. Rozumiem aby to kosztowalo sporo hajsu ale w porownaniu to ceny auta, ⛽ ktore wyjeżdżamy bez celu czy tez reflasha...
A co do tych filmikow to wystarczy ze wymienicie przelozenie glowne w skrzyni biegow i juz wzgledem licznika macie +50HP serio
#65
Napisano 21:10, 02.02.2018
Ralfi wrzucał na fb wykresy przed i po reflashu na 2.0 - to mnie akurat interesowało. 2.4 acco też chyba. A 2.0 Fn2 to bajka jak tam się wykresy ładnie zmieniły.
A co do tych filmikow to wystarczy ze wymienicie przelozenie glowne w skrzyni biegow i juz wzgledem licznika macie +50HP serio
20 sekund do 200 ma type R kf2 - więc nie kupuję accorda z k24 ciężkiego muła z wypisanymi modami typu ssak, wydech i reflash który jest 2 sekundy wolniejszy
#66
Napisano 21:58, 02.02.2018
Tu masz do porównania moje przyspieszenia 0-200 z zeszłego roku - marzec 2017.
Setup (wg. pomiarów z hamowni) w okolicach 214KM, zimówki + temp. w okolicach 11st.
Co istotne, Tourer Type-S (1508kg), + instalacja LPG + pełne wygłuszenie + dojazdówka + 2 foteliki dziecięce i moje ponad 100kg - na moje oko spokojnie 1700kg.
Jak się zrobi cieplej to zrobię nowe pomiary ... ale jest zdecydowanie lepiej.
#67
Napisano 22:12, 02.02.2018
Nie ma problemu. Od teraz robimy reflash praktycznie od ręki. Nie trzeba zbierać wielu osób i jeździć nie wiadomo gdziez miła checia, gotowki brak niestety
#68
Napisano 23:00, 02.02.2018
Pytanie z inne beczki...czym mocujecie telefony / aparaty, zeby nagrac przyspieszenie?
#69
Napisano 09:36, 03.02.2018
Pytanie z inne beczki...czym mocujecie telefony / aparaty, zeby nagrac przyspieszenie?
Na początku używałem taki dłuższy uchwyt do telefonu na przyssawce, który mocowałem do szyby bocznej i probowałem nakierować na zegary.
Później za kilka złotych kupiłem uchwyt na kierownice - chiński najtańszy - ale nie mam z niego jeszcze video opublikowanych.
#70
Napisano 09:40, 03.02.2018
Wysłane przez Tapatalka
#71
Napisano 11:31, 10.02.2018
Podbijam poniższe pytanie. Wiem, że kilka osób byłoby zainteresowanych taką opcją bo rozmawialiśmy o tym w zeszłym roku.
Jako że powstał ten temat to też mam pytanie do dorzucenia. Nad reflashem zastanawiałem się w zeszłym roku ale wtedy Ralfi był jeszcze na etapie testowania więc się ostatecznie nie zdecydowałem.
Na stronce (http://www.k24reflas...cord-2008-2013/) jest informacja, że możliwe jest ustawienie niejako "dwuetapowego" obniżenia VTEC. Chodzi o to że ustawiamy np. że VTEC z wciśniętym w podłogę pedałem gazu uruchamia się już od np. 4800 rpm natomiast w innych przypadkach od np 5800 rpm. To jest rozwiązanie które bardzo by mi się podobało stad pytanie do rodzimych tunerów czy oferują taką możliwość?
@jdm-garage - according to website mentioned above (http://www.k24reflas...cord-2008-2013/) it is possible to set kind of 2-level VTEC activation. I mean a solution where VTEC would activate at 4800 rpm with WOT only and at 5800 rpm with lets say "normal accelerating". Can u set your reflash like that?BTW i remember asking you about it a year ago and that you wasnt sure back than but maybe something changed on that matter.
Użytkownik MarcinCh87 edytował ten post 12:31, 10.02.2018
#72
Napisano 12:27, 10.02.2018
#73
Napisano 13:49, 11.02.2018
#74
Napisano 21:38, 11.02.2018
Takie rzeczy jedynie na Hondata...
chyba powinno być "takie rzeczy jedynie na stand alone"
bo nie tylko na hondacie można stroić hondę
#75
Napisano 17:13, 01.09.2018
Cześć,
Od kilku dni stałem się szczęśliwym posiadaczem reflash'a w swoim Tourerze. Wszystko działa elegancko, poprawiła się reakcja na pedał gazu, czuć vtec-a od 4k5 i ładnie jedzie do przesuniętej odcinki. Natomiast mam jeden problem, który się ujawnił po tej operacji: przy pełnym bucie (pedał w podłodze) słychać takie dziwne trzaski - najpierw myślałem że to wydech dostaje w trąbę i brzęczy gdzieś np plecionka w kolanku, ale potem pomyślałem że to może słychać przeguby. Po takim reflashu mocy może nie przybyło, ale moment pewnie jest nieco większy przy niższych obrotach więc przeguby dostają nieco bardziej w d...
Macie jakieś pomysły co to może być ew. może jakie dodatkowe testy wykonać? Po weekendzie zagadam do serwisu, który robił reflash'a to na pewno, ale może ktoś na teraz coś podsunie...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, reflash, k24, k20, zwiekszenie mocy
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych