XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 13:08, 09.11.2016
#47
Napisano 13:11, 09.11.2016
regulowałem, ale regulacje to powinno się robić duuuż o wcześniej - a teraz to już za późno- nic regulacja nie da, albo za ciężko będzie ci kiera chodziłą( skokowo) albo będzie luz
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#48
Napisano 13:35, 09.11.2016
#49
Napisano 14:00, 09.11.2016
#50
Napisano 16:38, 09.11.2016
#51
Napisano 17:22, 09.11.2016
U mnie były stuki jak ruszałem kierownicą lewo-prawo przy zgadzamy silniku. Okazało się że magiel do regeneracji (luz na tuleji w maglu) bo regulacja śrubę w maglu nie pomogła
ja tak mam ......i miałem przy 110tyś km jak kupiłem.Teraz mam 210tyś km i jest tak samo tzn .na zapalonym jest OK.
#52
Napisano 18:03, 09.11.2016
Jak na zapalonym jest OK to tak ma być Przeciez na uruchomionym silniku pompa pracuje i wypełnia magiel płynem i nie stuka. Gorzej jak wali na uruchomionym. Na zgaszonym to praktycznie każda stuka bo pompa nie pracuje.
#53
Napisano 18:54, 09.11.2016
Też tak uważam Nie wiem właśnie dlaczego kolega chmielo1 zdecydował się od razu na regenerację ?
#54
Napisano 18:58, 09.11.2016
#55
Napisano 19:03, 09.11.2016
Też tak uważam Nie wiem właśnie dlaczego kolega chmielo1 zdecydował się od razu na regenerację ?
Na zapalonym nic nie stukało ale jak brałem ręką za magiel (drążek co wychodził z magla) to był wyczuwalny delikatny luz. Po regeneracji cisza przy kręceniu kierownicą na zgadzamy silniku jak i zapalony.
#56
Napisano 20:06, 09.11.2016
To miałeś luz na maglu czy na drążku ?
#57
Napisano 07:52, 10.11.2016
To miałeś luz na maglu czy na drążku ?
Przy kręceniu lewo prawo wyczuwalny był luz w maglu choć stukania na zapalonym silniku nie było tylko na zgaszonym.
Podczas regeneracji okazało się, że luz był na jakiejś tulei a listwa była w dobrym stanie, więc:
- zredukowali luz na tulei (nie wiem czy wymienili czy zregenerowali tuleje),
- wymienili uszczelnienie (wycieków jeszcze nie miałem),
- wszytko złożyli podali próbie/testom
i jest ok (nic nie stuka/puka a samochód lepiej się prowadzi).
#58
Napisano 10:07, 10.11.2016
#59
Napisano 10:33, 10.11.2016
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#60
Napisano 18:57, 10.11.2016
Ale bicie piany. Uwazam ze Chmielu ma racje. Tez zregenerowalem Magiel i mam spokoj. Cala zawieche sprawdzalem wczesniej i nic. Dla drazacych temat taka ciekawostka. Moze byc jeszcze luz na krzyzaku dlatego ze jak odebralem auto ze zregenerowanym maglem to jeszcze czulem delikatne stuki, a sie okazalo ze luz byl na posuwie - krzyzak laczacy kolumne z przekladnia. Kupilem ja na aledrogo za 30 zeta i teraz spokoj. Na pierwszym miejscu sprawdzilbym ten krzyzak.... Oto fota..
Użytkownik Andrew1130 edytował ten post 18:58, 10.11.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, magiel
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych