Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

luzy na maglownicy

VII magiel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

#46 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:08, 09.11.2016

Tylko znajdź dobry zakład =) wolał bym aby ktoś to komary wyciągnął rozegrał i powiedział to i to . Kupuje OEM honda i jest dobrze ( powiedzmy) .=)
  • 0

#47 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:11, 09.11.2016

regulowałem, ale regulacje to powinno się robić duuuż o wcześniej - a teraz to już za późno- nic regulacja nie da, albo za ciężko będzie ci kiera chodziłą( skokowo) albo będzie luz


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#48 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:35, 09.11.2016

Ale wcześniej takich objawów nie było . Zobaczymy co powie magik . Czytałem gdzieś ze tam wyrabia się jakaś plastikowa tuleja .
  • 0

#49 Chmielo1

Chmielo1
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:00, 09.11.2016

U mnie były stuki jak ruszałem kierownicą lewo-prawo przy zgadzamy silniku. Okazało się że magiel do regeneracji (luz na tuleji w maglu) bo regulacja śrubę w maglu nie pomogła
  • 0

#50 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:38, 09.11.2016

A miał ktoś panowie taka nie miła sytuacje ze listwa w przekładni tez do wymiany ?
  • 0

#51 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:22, 09.11.2016

U mnie były stuki jak ruszałem kierownicą lewo-prawo przy zgadzamy silniku. Okazało się że magiel do regeneracji (luz na tuleji w maglu) bo regulacja śrubę w maglu nie pomogła

ja tak mam ......i miałem przy 110tyś km jak kupiłem.Teraz mam 210tyś km i jest tak samo tzn .na zapalonym jest OK.


  • 0
                       

#52 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:03, 09.11.2016

Jak na zapalonym jest OK to tak ma być :) Przeciez na uruchomionym silniku pompa pracuje i wypełnia magiel płynem i nie stuka. Gorzej jak wali na uruchomionym. Na zgaszonym to praktycznie każda stuka bo pompa nie pracuje.


  • 0

#53 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:54, 09.11.2016

Też tak uważam   Nie wiem właśnie dlaczego kolega chmielo1 zdecydował się od razu na regenerację ?


  • 0
                       

#54 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:58, 09.11.2016

To mi nic nie stuka nie puka . Trochę na wyłączonym słychać ale to u każdego .u mnie jest tylko podczas długiej jazdy po łuku tylu zjazd ze ślimaka to kierownica chodzi tak lewo prawo lewo prawo ale nie jakoś ze z rąk wyrywa ale to czuć i tak trochę człowiek nie pewnie się czuje
  • 0

#55 Chmielo1

Chmielo1
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:03, 09.11.2016

Też tak uważam   Nie wiem właśnie dlaczego kolega chmielo1 zdecydował się od razu na regenerację ?


Na zapalonym nic nie stukało ale jak brałem ręką za magiel (drążek co wychodził z magla) to był wyczuwalny delikatny luz. Po regeneracji cisza przy kręceniu kierownicą na zgadzamy silniku jak i zapalony.
  • 0

#56 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:06, 09.11.2016

To miałeś luz na maglu czy na drążku ? 


  • 0

#57 Chmielo1

Chmielo1
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:52, 10.11.2016

To miałeś luz na maglu czy na drążku ? 

 

Przy kręceniu lewo prawo wyczuwalny był luz w maglu choć stukania na zapalonym silniku nie było tylko na zgaszonym.

Podczas regeneracji okazało się, że luz był na jakiejś tulei a listwa była w dobrym stanie, więc:

 - zredukowali luz na tulei (nie wiem czy wymienili czy zregenerowali tuleje),

 - wymienili uszczelnienie (wycieków jeszcze nie miałem),

 - wszytko złożyli podali próbie/testom

i jest ok (nic nie stuka/puka a samochód lepiej się prowadzi).


  • 0

#58 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:07, 10.11.2016

No właśnie najczęściej pada ta tuleja . Dzwoniłem kiedyś do Haparts wypytac o części OEM do magla to mi powiedzieli ze w accord ach zawsze coś stuka puka i jak nie ma jakiegoś mega luzu ze auto aż źle się prowadzi to szkoda się pchać w koszty bo ten typ tak ma .
  • 0

#59 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:33, 10.11.2016

W accordzie 5 gen jest taka tulejka ma drazku czy listwie z prawej strony. z jakiegos tworzywa,u mnie sie wyrobila.to utoczylem nowa z lekkim wciskiem i chodzi tak juz z 6 lat.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#60 Andrew1130

Andrew1130
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 10.11.2016

Ale bicie piany. Uwazam ze Chmielu ma racje. Tez zregenerowalem Magiel i mam spokoj. Cala zawieche sprawdzalem wczesniej i nic. Dla drazacych temat taka ciekawostka. Moze byc jeszcze luz na krzyzaku dlatego ze jak odebralem auto ze zregenerowanym maglem to jeszcze czulem delikatne stuki, a sie okazalo ze luz byl na posuwie - krzyzak laczacy kolumne z przekladnia. Kupilem ja na aledrogo za 30 zeta i teraz spokoj. Na pierwszym miejscu sprawdzilbym ten krzyzak.... Oto fota..

 

eYuKbhV.jpg


Użytkownik Andrew1130 edytował ten post 18:58, 10.11.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, magiel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq