XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 10:06, 24.11.2016
#77
Napisano 07:48, 25.11.2016
Użytkownik Andrew1130 edytował ten post 07:49, 25.11.2016
#78
Napisano 09:34, 25.11.2016
#80
Napisano 12:19, 27.11.2016
hej
moja maglownica generuje lekkie stuki. zanim oddam na regenerację chciałbym spróbować dokręcić tą śrubę niby od regulacji.
jakie tam jest dojście i jakie potrzebne klucze ? Z dołu z kanału najwygodniej ?
niestety auto w innym mieście by wyjść i sprawdzić jak to tam wszystko wygląda ....
z góry dzięki za info
pozdrawiam eRMD
#81
Napisano 12:53, 27.11.2016
#82
Napisano 15:15, 27.11.2016
Jest duża nakrętka Aso ma chyba jakiś specjalny klucz ale nie wiem czy nie podejdzie do tego zwykły klucz bo tež tego nie widziałem
dzięki wiec za konkrety !
#83
Napisano 18:34, 27.11.2016
#84
Napisano 07:04, 29.11.2016
#85
Napisano 15:15, 03.12.2016
Jest tam nakrętka chyba coś ponad 30 i w niej śruba z dziura na klucz w kształcie kwadratu w którą idealnie wchodzi końcówka od klucza grzechotki 3/4 czyli taka średnia grzechotka . Sprawdzone tydzień temu
sprawdziłem i u mnie jest dokładnie nakrętka 40mm a w środku kwadrat 3/8" - krzyżak sprawdzony i tam cisza, ewidentnie dolatuje stukanie od magla. Sprawdzałem kręcąc drążkiem kierowniczym na podniesionych kołach. Stuki identyczne jak te generowane gdy ruszam kierownicą. Jeśli dokręcenie śruby nic nie pomoże to wtedy regeneracja. Wycieków brak.
Pozdrawiam eRMD
#86
Napisano 16:28, 03.12.2016
W VI gen. jest nakrętka 45mm a śruba 16mm. to tak iformacyjnie.sprawdziłem i u mnie jest dokładnie nakrętka 40mm a w środku kwadrat 3/8" - krzyżak sprawdzony i tam cisza, ewidentnie dolatuje stukanie od magla. Sprawdzałem kręcąc drążkiem kierowniczym na podniesionych kołach. Stuki identyczne jak te generowane gdy ruszam kierownicą. Jeśli dokręcenie śruby nic nie pomoże to wtedy regeneracja. Wycieków brak.
Pozdrawiam eRMD
A u ciebie jeżeli luz masz tylko z lewej strony( od kierowcy )to regulacja powinna pomóc . A jak z prawej ( co rzadko się zdarza )to magel do wyjęcia i tuleja listwy do wymiany. Teoretycznie można z tym jeździć (mam na myśli luz z PRAWEJ strony)niema to wpływu na bezpieczeństwo..., jak niema wycieku, chyba że mocno wkurza...
Nie wiem czy zadziała link, wstawiłem zdjęcie docisku (slizgu)listwy pod sruba regulacyjna. Będziesz wiedział jak to wygląda i jaki sposób działa...
#87
Napisano 19:37, 03.12.2016
zasadę ja to działa znam dlatego też liczę ze trzeba to raz na kilka lat dokręcić i docisnąć (inaczej by nie zrobili regulacji). Luzy mam delikatne i praktycznie niesłyszalne ale lubię jak w aucie wszystko działa tak jak powinno.
Jak podziałam to dam znać tutaj. pozdrawiam
#88
Napisano 20:51, 06.12.2016
Panowie mam pytanie dot. VII - tutaj jest widok części przekładni
http://japancars.ru/...&nplblk=B__3320
U mnie jest wyczuwalny luz góra dół tylko z prawej strony, orientujecie się które części w tej sytuacji trzeba wymienić? Czy tuleja do wymiany to część nr 14 - 53630-SEA-G01, może wystarczy tylko to wymienić? Zastanawiam się na czym polega regeneracja, czy na wymianie wymiennych tulei ślizgowych (o ile takie istnieją), czy na roztoczeniu od wewnątrz obudowy maglownicy i włożeniu dorobionych nowych tulei? Orientujecie się jak to jest?
#89
Napisano 12:40, 07.12.2016
#90
Napisano 14:54, 07.12.2016
Orientujesz się czy ta nakrętka jest jednocześnie tuleją ślizgową pręta przekładni? Czy ona tylko jest w celu dociskania uszczelniaczy?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, magiel
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych