Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

luzy na maglownicy

VII magiel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

#76 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:06, 24.11.2016

Listwa ma luzy. Tez bym tego samemu nie robił bo i tak by pewnie drożej to wyszlo. Sprzetu nie mam, zaplecza tez. Oddać niech zrobią i tyle :)
  • 0

#77 Andrew1130

Andrew1130
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:48, 25.11.2016

Na ręce im nie patrzyłem. Maja tam taka poczekalnie. Popijalem kawke i oglądałem tv. W moim przypadku prostowali listwe i wymienili jakas tam tuleje, chyba na srodku... 😀

Użytkownik Andrew1130 edytował ten post 07:49, 25.11.2016

  • 0

#78 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:34, 25.11.2016

A jakieś objawy miałeś czy tylko stukalo puka czy dziwne zachowanie w jeździe itp.
  • 0

#79 Andrew1130

Andrew1130
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 25.11.2016

Delikatne stuki mialem...
  • 0

#80 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:19, 27.11.2016

hej 

moja maglownica generuje lekkie stuki. zanim oddam na regenerację chciałbym spróbować dokręcić tą śrubę niby od regulacji. 

jakie tam jest dojście i jakie potrzebne klucze ? Z dołu z kanału najwygodniej ? 

niestety auto w innym mieście by wyjść i sprawdzić jak to tam wszystko wygląda .... 

z góry dzięki za info 

pozdrawiam eRMD


  • 0

#81 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:53, 27.11.2016

Jest duża nakrętka Aso ma chyba jakiś specjalny klucz ale nie wiem czy nie podejdzie do tego zwykły klucz bo tež tego nie widziałem
  • 0
                       

#82 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:15, 27.11.2016

Jest duża nakrętka Aso ma chyba jakiś specjalny klucz ale nie wiem czy nie podejdzie do tego zwykły klucz bo tež tego nie widziałem

 

dzięki wiec za konkrety ! 


  • 0

#83 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:34, 27.11.2016

Jest tam nakrętka chyba coś ponad 30 i w niej śruba z dziura na klucz w kształcie kwadratu w którą idealnie wchodzi końcówka od klucza grzechotki 3/4 czyli taka średnia grzechotka . Sprawdzone tydzień temu
  • 0

#84 Andrew1130

Andrew1130
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:04, 29.11.2016

Koledzy delikatne stuki generuje jeszcze krzyzak. Ja bym zaczal od tego.. Pare postow wczesnie wstawialem jego zdjecie. Koszt tego krzyzaka na aledrogo ok 30 zl. A pisze dlatego ze po regeneracji magla mialem jeszcze delikatne stuki przy hamowaniu lub pezyspieszaniu i na duzych nierownosciach. Wymienilem go i cisza calkowita. Jak wam magiel nie cieknie to na pierwszym miejscu sprawdzcie krzyzak. Wymiana jego banalna ok 15 min. Ja regenerowalem bo byla lekka stluczka w kolo zapoprzedniego wlasciciela dlatego tak postanowilem . Ale gdybym cofnal czas to na pierwszym miejscu krzyzak. Jesli te stuki slyszycie w aucie to wiecej niz 100% jego wina...
  • 0

#85 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:15, 03.12.2016

Jest tam nakrętka chyba coś ponad 30 i w niej śruba z dziura na klucz w kształcie kwadratu w którą idealnie wchodzi końcówka od klucza grzechotki 3/4 czyli taka średnia grzechotka . Sprawdzone tydzień temu

 

 

sprawdziłem i u mnie jest dokładnie nakrętka 40mm a w środku kwadrat 3/8" - krzyżak sprawdzony i tam cisza, ewidentnie dolatuje stukanie od magla. Sprawdzałem kręcąc drążkiem kierowniczym na podniesionych kołach. Stuki identyczne jak te generowane gdy ruszam kierownicą. Jeśli dokręcenie śruby nic nie pomoże to wtedy regeneracja. Wycieków brak. 

 

Pozdrawiam eRMD


  • 0

#86 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 16:28, 03.12.2016

sprawdziłem i u mnie jest dokładnie nakrętka 40mm a w środku kwadrat 3/8" - krzyżak sprawdzony i tam cisza, ewidentnie dolatuje stukanie od magla. Sprawdzałem kręcąc drążkiem kierowniczym na podniesionych kołach. Stuki identyczne jak te generowane gdy ruszam kierownicą. Jeśli dokręcenie śruby nic nie pomoże to wtedy regeneracja. Wycieków brak.

Pozdrawiam eRMD

W VI gen. jest nakrętka 45mm a śruba 16mm. to tak iformacyjnie.
A u ciebie jeżeli luz masz tylko z lewej strony( od kierowcy )to regulacja powinna pomóc . A jak z prawej ( co rzadko się zdarza )to magel do wyjęcia i tuleja listwy do wymiany. Teoretycznie można z tym jeździć (mam na myśli luz z PRAWEJ strony)niema to wpływu na bezpieczeństwo..., jak niema wycieku, chyba że mocno wkurza...
e597de7e74bb1046bea10c7da7b44994.jpg
Nie wiem czy zadziała link, wstawiłem zdjęcie docisku (slizgu)listwy pod sruba regulacyjna. Będziesz wiedział jak to wygląda i jaki sposób działa...
  • 0

#87 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:37, 03.12.2016

zasadę ja to działa znam dlatego też liczę ze trzeba to raz na kilka lat dokręcić i docisnąć (inaczej by nie zrobili regulacji). Luzy mam delikatne i praktycznie niesłyszalne ale lubię jak w aucie wszystko działa tak jak powinno. 
Jak podziałam to dam znać tutaj. pozdrawiam 


  • 0

#88 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:51, 06.12.2016

Panowie mam pytanie dot. VII - tutaj jest widok części przekładni 

http://japancars.ru/...&nplblk=B__3320

 

U mnie jest wyczuwalny luz góra dół tylko z prawej strony, orientujecie się które części w tej sytuacji trzeba wymienić? Czy tuleja do wymiany to część nr 14 - 53630-SEA-G01, może wystarczy tylko to wymienić? Zastanawiam się na czym polega regeneracja, czy na wymianie wymiennych tulei ślizgowych (o ile takie istnieją), czy na roztoczeniu od wewnątrz obudowy maglownicy i włożeniu dorobionych nowych tulei? Orientujecie się jak to jest?


  • 0

#89 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:40, 07.12.2016

Cześć numer 14 to jest taka wielka nakrętka która żeby odkręcić trzeba mieć jakiś specjalny klucz albo klucz hydrauliczny ☺=) rozbieralem kiedyś przekładnie od aknglika .
  • 0

#90 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:54, 07.12.2016

Orientujesz się czy ta nakrętka jest jednocześnie tuleją ślizgową pręta przekładni? Czy ona tylko jest w celu dociskania uszczelniaczy?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, magiel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq