XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 12:35, 16.12.2013
wahaczoszuracz accord CW 3
#32
Napisano 15:54, 16.12.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#33
Napisano 18:23, 26.12.2013
Pytanie też jak szybko auto przełącza Ci się na gaz od uruchomienia zimnego silnika. Rozgrzewanie silnika pochłania bardzo dużo gazu, stąd możliwe duże
zużycie.
Co do wskaźnika temp. cieczy chłodzącej to u mnie mniejwiecej przy 80 osiąga prawie 1/2 i tak juz zostaje- a temperatura potrafi wzrosnąć czasem i do 103 st. Ale wskazówka nie reaguje, tak to jest w tych Hondach.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
#34
Napisano 09:29, 12.03.2014
Moze mi ktos pokazac gdzie czujnik temp silnika jest konkretnie?
#35
Napisano 16:35, 12.03.2014
czujnik temperatury silnika masz tak około 5cm poniżej zaworu egr i tak za nim schowany. generalnie niezbyt go widać stojąc przed silnikiem. musisz bardziej sięgnąć od strony kolektora wydechowego.
#37
Napisano 20:57, 09.04.2014
No to i ja się dopiszę ...
Obserwacje z dzisiejszego popołudnia - temperatura zewnętrzna: około +11 deg C.
Trasa: około 25km, w tym miasto, kilka km obwodnicy (prędkość około 120km/h) oraz "zwykła" trasa poza-miejska.
Temperatura przeważnie oscylowała w przedziale 87-89 deg C.
Przez moment, podczas dłuższego oczekiwania na możliwość włączenia się na główną drogę skoczyła do 91 deg C.
Przy zjeździe z gługiej góry na III-biegu bez gazu spadła na chwilę to 82 deg C.
Mniej więcej tyle z mojej strony ...
Pozdrawiam,
Michał
#38
Napisano 20:35, 30.12.2014
U mnie dziś na trasie (jazda miedzy 85-100 km/h) pokazywało od 79 deg C do 82 deg C (max), temp na zewnątrz jakieś 4-5 stopni.
#39
Napisano 19:49, 15.03.2015
A 1/3 ? i z czego to wynika ?
#40
Napisano 19:53, 15.03.2015
Termostat zacięty w otwartej pozycji? I jazda na niedogrzanym silniku.
#41
Napisano 20:42, 15.03.2015
Termostat zacięty w otwartej pozycji? I jazda na niedogrzanym silniku.
Pomimo tego że diesel ?
#43
Napisano 20:05, 25.03.2015
W mojej wskaźnik na taki poziomie i nie ma możliwości aby poszedł wyżej. Co prawda jednostka ON, ale fakt że dla osób, które nie miały wcześniej styczności jest to dziwna sytuacja 3/7. Co ciekawe również dla mechaników co niektórych jest to problem - gość chciał mi robić termostat i ogólnie zabronił jeździć ostry wariat.
W mojej opinii honda powinna jednak to skorygować w przyszłości ponieważ standard to jednak poziom 1/2 w oznaczeniu temperatury. W sumie nie spotkałem się w innych pojazdach z taką formą wskazywania temp, no może 4/7 w jednym z Fordów.
#44
Napisano 20:14, 25.03.2015
Wg. mnie tutaj jest wszystko OK.
#45
Napisano 07:47, 26.03.2015
honda ma taki standard i jeszcze nie spotkałem żeby miała inne. i VI gen i Civici po prostu tak mają i tyle
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych