Też tak uważam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 09:46, 26.03.2015
#47
Napisano 20:54, 27.03.2015
#48
Napisano 15:20, 09.11.2015
zależy od licznika ja miałem różne hanie i różnice były pare miałem że ich temp była na połowie , inne niżej
#49
Napisano 12:02, 28.06.2016
Jedyna słuszna temperatura!
Na szczęście się zorientowałem chyba dość wcześnie (kilka minut?) i zjechałem na pobocze. Okazało się, że wywaliło trochę płynu przez korek chłodnicy i zbiornik wyrównawczy (pewnie się płyn zagotował), potem spokojny powrót. Skutki chwilowej jazdy 160-180km/h przy temperaturze otoczenia 34+ st. C. Mam nadzieję, że nic się nie przegrzało... Z tego względu wymieniłem płyn, a niedługo wymiana oleju.
Użytkownik Gr3at edytował ten post 12:04, 28.06.2016
#50
Napisano 18:52, 29.09.2016
Nie, to sa skutki niesprawnego ukladu chlodzenia. Przy takiej predkosci chlodnica bez trudu schodzi goraca wode nawet jak powietrze bedzie mialo 50 stopni.
#51
Napisano 19:24, 29.09.2016
Warto w VI genie zajrzeć między skraplacz klimy, a chłodnicę cieczy od góry i widać jak tam się ładnie syf zbiera i zakleja lamelki od chłodnicy. Wystarczy długi cienki pędzel żeby to delikatnie przeczyścić bo to też pewnie ma jakiś wpływ na chłodzenie.
#52
Napisano 01:38, 06.11.2016
#53
Napisano 19:54, 21.12.2016
#54
Napisano 21:48, 27.12.2016
91`C - czy nie za dużo? -wczoraj trasa ok. +6 na zewn. średnia prędkość ok. 100km/h. 4 osoby + bagaże, równa droga. Program diagnostyczny STAG.
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#55
Napisano 13:09, 29.12.2016
A u mnie na wskaźniku czyli 7 polift wskazówka zatrzymuje się na 9 kresce. ( nie licząc tych grubych czyli białej na dole i czerwonej na górze to są 22 kreski). Na podglądzie elektronicznym auto z dual pokazuje mi najczęściej 82 (80-84) Jak się po manewruje dłużej na parkingu to pokaże ~86. Poniżej 80 nigdy nie spada. Ogrzewanie w środku jest bardzo mocne i wydajne.
#56
Napisano 15:05, 10.03.2017
Cześć , ja w V gen mam tak że szybko sie nagrzeje do połowy i stoi ani ciut w dół ani ciut w górę , czasami słychać wiatrak tak ma być ?
#57
Napisano 19:59, 10.03.2017
tak jest
#58
Napisano 19:29, 04.07.2017
W CRV-ce III gen 2.0 benzyna mam 2 kreski poniżej polowy i nie ukrywam, że trochę mnie to irytuje. Czy zmiana termostatu na ten, który otwiera się przy 82*C coś pomoże, czy nadal będzie to samo i trzeba przywyknąć, że ten typ tak ma. Oryginał chyba otwiera się przy 78*C.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
Użytkownik mario448 edytował ten post 19:36, 04.07.2017
#59
Napisano 20:56, 04.07.2017
To moze przesun sobie wskazowke, zeby pokazywala dwie kreski za duzo...?
#60
Napisano 06:20, 05.07.2017
MÄ…drzejszych rad nie masz? Jak nie masz nic do powiedzenia to daruj sobie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych