XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy w Twoim Accordzie hamulec ręczny działa prawidłowo ?
#31
Napisano 18:18, 16.04.2011
Lewe koło hamuje bardzo dobrze bo blokuje koło, a prawe nie blokuje się
#32
Napisano 22:10, 16.04.2011
Dlaczego nie miedzianym?mechanik takim posmarowal w mojej hani...zaciski pływające brudne, wyjąć wyczyścić i nasmarować, ale smarem ATE Plastilube, broń boże miedzianym
mialem problem z zacierającym sie hamulcem prawy tył-sila haowania jest duza -jednak po przejechaniu paru km cos sie grzeje -az słychac jak materiał 'stuka' od nagrzania- jak auto stoi na lewarku to wszystko jest ok- kółko lekko sie kreci ?ktos wie co jest grane?
Stawiam na uszkodzona linke recznego, mam to samo i na dniach wymieniam obie linki. Ewentualnie zapieklo sie cos w zacisku.
#33
Napisano 08:01, 17.04.2011
#34
Napisano 09:54, 24.07.2011
U mnie po zaciągnięciu ręcznego lewa linka jest bardziej zaciągnieta czy to normalne? [Patrz zdjęcie ]
Lewe koło hamuje bardzo dobrze bo blokuje koło, a prawe nie blokuje się
Obrazek
ja mam identycznie... też lewa linka bardziej podciągnięta...
w piątek miałem przegląd i diagnosta sie dowalił ze słaby ręczny... co na początek zrobic zeby lepiej trzymał?
trzyma tak ze na wzniesieniu nie ucieka auto ale moge z ręcznego normalnie ruszyć.
pozdro.
#35
Napisano 10:08, 24.07.2011
nie bede zakładał tematu nowego bo nie ma sensu.
U mnie po zaciągnięciu ręcznego lewa linka jest bardziej zaciągnieta czy to normalne? [Patrz zdjęcie ]
Lewe koło hamuje bardzo dobrze bo blokuje koło, a prawe nie blokuje się
Obrazek
ja mam identycznie... też lewa linka bardziej podciągnięta...
w piątek miałem przegląd i diagnosta sie dowalił ze słaby ręczny... co na początek zrobic zeby lepiej trzymał?
trzyma tak ze na wzniesieniu nie ucieka auto ale moge z ręcznego normalnie ruszyć.
pozdro.
Gallus jeśli masz tak jak na zdjęciu co jest wyżej co umieściłem to znaczy ze linka ci nie "chodzi" prawidłowo w pancerzu. U mnie była pęknięta na 2 zaczepie i woda i syf się tam dostał i linka nie działała tak jak trzeba.
U mnie teraz ręczny działa rewelacyjnie , z tym ze ja oprócz wymiany linki L i P wcześniej wymieniłem tarcze i klocki i przeczyściłem i nasmarowałem trzpienie co chodzą w zacisku.
#36
Napisano 10:21, 24.07.2011
a powiedz mi... czy na nożnym hamulce z tyłu też Ci nie równo chodziły? bo u mnie nożny żyleta..
#37
Napisano 10:33, 24.07.2011
Jeśli chodzi o sprawy finansowe to troche kasy idzie, ale jeśli chodzi o samą prace to nic trudnego.aa czyli grubsza robota...
Co masz na myśli "nie równo chodziły" ?a powiedz mi... czy na nożnym hamulce z tyłu też Ci nie równo chodziły? bo u mnie nożny żyleta..
Jeśli masz na myśli ze ze jedna strona hamowała lepiej niż druga to tego nie zauważyłem,
#38
Napisano 10:44, 24.07.2011
a na ręcznym najprawdopodobniej nie jest równo...
wymienie najpierw linki bo jak piszesz jedna może byc pęknięta... ale coś mi sie wydaje ze bez tarcz i klocków się nie obejdzie
dzięki za pomoc
#39
Napisano 10:55, 24.07.2011
Wejdź pod samochód i sprawdź czy nie pękła, na tym drugim mocowaniu. Za duży jest odstęp miedzy 1 a 2 zaczepem i ona sobie dynda i dyna i pękawymienie najpierw linki bo jak piszesz jedna może byc pęknięta...
jak nikt tam nie zaglądał od dłuższego czasu to na pewno do wymianycoś mi sie wydaje ze bez tarcz i klocków się nie obejdzie
#40 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:14, 29.07.2011
#41
Napisano 23:30, 29.07.2011
#42
Napisano 06:59, 30.07.2011
#43
Napisano 20:03, 30.07.2011
Mialem VI i blokowalem kola przy 60 km/h na prostej. Teraz mam VII i na gumach 225 tez bez problemu na prostej przy 60km/h blokuje kola. Uzywacie wogole recznego czy tylko od czasu do czasu? Ja codziennie 2-4 razy zaciagam reczny i nie mialem nigdy problemu.
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
#44
Napisano 20:26, 30.07.2011
Ja nie wiem czemu macie problemy z recznym..
Mialem VI i blokowalem kola przy 60 km/h na prostej. Teraz mam VII i na gumach 225 tez bez problemu na prostej przy 60km/h blokuje kola. Uzywacie wogole recznego czy tylko od czasu do czasu? Ja codziennie 2-4 razy zaciagam reczny i nie mialem nigdy problemu.
no ja jak dotąd potwierdzam te słowa, co z resztą już kiedyś robiłem. ręczny działa, może szału nie ma ale nie żeby go nie dało zablokować na asfalcie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych