Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czy w Twoim Accordzie hamulec ręczny działa prawidłowo ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jak u Ciebie dziala hamulec reczny?

Jak u Ciebie dziala hamulec reczny?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#31 luk2103

luk2103
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:18, 16.04.2011

U mnie po zaciągnięciu ręcznego lewa linka jest bardziej zaciągnieta czy to normalne? [Patrz zdjęcie ]
Lewe koło hamuje bardzo dobrze bo blokuje koło, a prawe nie blokuje się :cry:
Dołączona grafika
  • 0

#32 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 16.04.2011

zaciski pływające brudne, wyjąć wyczyścić i nasmarować, ale smarem ATE Plastilube, broń boże miedzianym

Dlaczego nie miedzianym?mechanik takim posmarowal w mojej hani...
mialem problem z zacierającym sie hamulcem prawy tył-sila haowania jest duza -jednak po przejechaniu paru km cos sie grzeje -az słychac jak materiał 'stuka' od nagrzania- jak auto stoi na lewarku to wszystko jest ok- kółko lekko sie kreci ?ktos wie co jest grane?


Stawiam na uszkodzona linke recznego, mam to samo i na dniach wymieniam obie linki. Ewentualnie zapieklo sie cos w zacisku.
  • 0

#33 umanek82

umanek82
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin-Urzędów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s-mix
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:01, 17.04.2011

U mnie w miarę ze stromych górek nie stacza się.Na przeglądzie siła na jednym i drugim kole taka sama.Ale żeby zahamować na suchym asfalcie to trzeba mocno ciągnąć przy 20km/h zablokuje koła.Widocznie tak musi być :evil:
  • 0

#34 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 24.07.2011

nie bede zakładał tematu nowego bo nie ma sensu.


U mnie po zaciągnięciu ręcznego lewa linka jest bardziej zaciągnieta czy to normalne? [Patrz zdjęcie ]
Lewe koło hamuje bardzo dobrze bo blokuje koło, a prawe nie blokuje się :cry:
Obrazek


ja mam identycznie... też lewa linka bardziej podciągnięta...
w piątek miałem przegląd i diagnosta sie dowalił ze słaby ręczny... co na początek zrobic zeby lepiej trzymał?
trzyma tak ze na wzniesieniu nie ucieka auto ale moge z ręcznego normalnie ruszyć.

pozdro.
  • 0

#35 luk2103

luk2103
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:08, 24.07.2011

nie bede zakładał tematu nowego bo nie ma sensu.


U mnie po zaciągnięciu ręcznego lewa linka jest bardziej zaciągnieta czy to normalne? [Patrz zdjęcie ]
Lewe koło hamuje bardzo dobrze bo blokuje koło, a prawe nie blokuje się :cry:
Obrazek


ja mam identycznie... też lewa linka bardziej podciągnięta...
w piątek miałem przegląd i diagnosta sie dowalił ze słaby ręczny... co na początek zrobic zeby lepiej trzymał?
trzyma tak ze na wzniesieniu nie ucieka auto ale moge z ręcznego normalnie ruszyć.

pozdro.


Gallus jeśli masz tak jak na zdjęciu co jest wyżej co umieściłem to znaczy ze linka ci nie "chodzi" prawidłowo w pancerzu. U mnie była pęknięta na 2 zaczepie i woda i syf się tam dostał i linka nie działała tak jak trzeba.
U mnie teraz ręczny działa rewelacyjnie , z tym ze ja oprócz wymiany linki L i P wcześniej wymieniłem tarcze i klocki i przeczyściłem i nasmarowałem trzpienie co chodzą w zacisku.
  • 0

#36 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 24.07.2011

aa czyli grubsza robota...
a powiedz mi... czy na nożnym hamulce z tyłu też Ci nie równo chodziły? bo u mnie nożny żyleta..
  • 0

#37 luk2103

luk2103
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:33, 24.07.2011

aa czyli grubsza robota...

Jeśli chodzi o sprawy finansowe to troche kasy idzie, ale jeśli chodzi o samą prace to nic trudnego.

a powiedz mi... czy na nożnym hamulce z tyłu też Ci nie równo chodziły? bo u mnie nożny żyleta..

Co masz na myśli "nie równo chodziły" ?
Jeśli masz na myśli ze ze jedna strona hamowała lepiej niż druga to tego nie zauważyłem,
  • 0

#38 Gallus

Gallus
  • Forumowicz
  • 503 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 24.07.2011

no własnie czy prawa jest równa lewej.. u mnie jest idealnie..
a na ręcznym najprawdopodobniej nie jest równo...
wymienie najpierw linki bo jak piszesz jedna może byc pęknięta... ale coś mi sie wydaje ze bez tarcz i klocków się nie obejdzie :roll:

dzięki za pomoc ;)
  • 0

#39 luk2103

luk2103
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:55, 24.07.2011

wymienie najpierw linki bo jak piszesz jedna może byc pęknięta...

Wejdź pod samochód i sprawdź czy nie pękła, na tym drugim mocowaniu. Za duży jest odstęp miedzy 1 a 2 zaczepem i ona sobie dynda i dyna i pęka :DD

coś mi sie wydaje ze bez tarcz i klocków się nie obejdzie :roll:

jak nikt tam nie zaglądał od dłuższego czasu to na pewno do wymiany
  • 0

#40 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:14, 29.07.2011

Hamować, hamuje ale na ręcznym zawinąć nie sposób... :)
  • 0

#41 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 29.07.2011

Troche wstyd, ze ten reczny taki lipny, skoro nawet ciezarowki tak potrafia:


  • 0

#42 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:59, 30.07.2011

ciężarówki mają pneumatyczny układ ze wspomaganiem, więc nie można go porównać do zwykłych linek ciągniętych ręką. poza tym ma za zadanie zatrzymanie na miejscu znacznie większej masy
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#43 Yogas

Yogas
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:03, 30.07.2011

Ja nie wiem czemu macie problemy z recznym..
Mialem VI i blokowalem kola przy 60 km/h na prostej. Teraz mam VII i na gumach 225 tez bez problemu na prostej przy 60km/h blokuje kola. Uzywacie wogole recznego czy tylko od czasu do czasu? Ja codziennie 2-4 razy zaciagam reczny i nie mialem nigdy problemu.
  • 0

Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:


#44 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:26, 30.07.2011

Ja nie wiem czemu macie problemy z recznym..
Mialem VI i blokowalem kola przy 60 km/h na prostej. Teraz mam VII i na gumach 225 tez bez problemu na prostej przy 60km/h blokuje kola. Uzywacie wogole recznego czy tylko od czasu do czasu? Ja codziennie 2-4 razy zaciagam reczny i nie mialem nigdy problemu.



no ja jak dotąd potwierdzam te słowa, co z resztą już kiedyś robiłem. ręczny działa, może szału nie ma ale nie żeby go nie dało zablokować na asfalcie.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq