Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czy w Twoim Accordzie hamulec ręczny działa prawidłowo ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jak u Ciebie dziala hamulec reczny?

Jak u Ciebie dziala hamulec reczny?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:24, 26.01.2011

Do zalozenia tego tematu sklonil mnie fakt iz jestem po regeneracji tylnych zaciskow. Narobilem sie jak sku.........n i efektu prawie nie widac :/
Mialem problem z zacinajacym sie hamulcem recznym, wiec postanowilem go naprawic. Wymienilem wszystkie gumki w zaciskach, wyregulowalem wszystko, odpowietrzylem. Myslalem ze po tej naprawie reczny bedzie jak zyleta, a jest nadal cieniutki, tylko sie juz nie zacina.
Czy ktos z Was moze pochwalic sie recznym ktory zblokuje kola na suchym asfalcie? Czy wszystkie Accordy 6 gen maja z tym problem?
Chyba bebny z tylu byly lepsze....
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 17:40, 26.01.2011

norma, na suchym na normalnych tarczach i klockach recznego nie zablokujesz
u mnie tez reczny trzyma, ze nie ruszysz, alle o zblokowaniu kol na suchym mozna pomazyc
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:47, 26.01.2011

to fakt ten nasz ręczny to małe nieporozumienie
  • 0

#4 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 26.01.2011

Dziala, ale slabo.
  • 0

#5 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 26.01.2011

u mnie tez reczny trzyma, ze nie ruszysz, alle o zblokowaniu kol na suchym mozna pomazyc


To samo u mnie.
  • 0

#6 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:08, 26.01.2011

a u mnie nie tak samo.

może idealny nie jest, bo w dotychczasowych autach miałem lepsze,ale...

jak mocno zaciągnę to zablokuje na asfalcie. nie wiem, nie robiłem jeszcze hebli. może mam po prostu dobre klocki(jakieś czerwone) i całą resztę.
  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:53, 26.01.2011

ustalmy, zablokować na suchym na prostych kołach to chyba niewykonalne, na skręconych to spoko, nawet bączka można zrobić :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:04, 26.01.2011

U mnie to on prawie nie działa. Nawet na śniegu chyba nie blokuje, a na wiekszym wzniesieniu nie utrzyma auta w miejscu :/
Musze to zrobić (tzn raczej zlecić komuś) ale nie wiem od czego zacząć i komu we Wrocku to zlecić. A może podciagniecie linki wystarczy (jeśli tak to czy to się wykonuje przy dźwigni czy gdzie indziej)?
  • 0

#9 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:21, 26.01.2011

ustalmy, zablokować na suchym na prostych kołach to chyba niewykonalne



nie wiem jak u was. hondkę kupiłem we wrześniu. trafiały się jeszcze wtedy ładne dni. suchy asfalt, prosty odcinek, prędkość około 30, może 40 km/h ( dawna kołbielska pod Mińskiem, dla zainteresowanych). zaciągnąłem dość mocno i zablokowały, oba, równiutko, w żadną stronę mi dupa nie uciekała.
  • 0

#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:22, 26.01.2011

kris to masz jakiś wadliwy :DD
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:34, 26.01.2011

kris to masz jakiś wadliwy


pewnie tak :mrgreen:
  • 0

#12 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 26.01.2011

Brat ma w cifie IV bebny z tylu i przy 40 spokojnie sie kołka blokuja na prostych kołach. A u mnie?? Cienko to widze działa bo działa Nie blokuje się ale do brzytwy mu daleko. Moze jakis zestaw EBC turbo + Jakies Greeny albo Redy by pomogły.

Swoją drogą mozna jakiś wiekszy zacisk przeszczepic do tyłu czy nie bardzo jest z czego??
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#13 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:16, 26.01.2011

raz to to, że im lżejsze auto tym łatwiej zablokować koła ręcznym
dwa to to, że bębny lepiej działają z ręcznym, dlatego nie bez powodu w innych autach stosuje się tarczobębny z tyłu (np. w daewoo)
  • 0
AK

#14 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:30, 27.01.2011

Swoją drogą mozna jakiś wiekszy zacisk przeszczepic do tyłu czy nie bardzo jest z czego??

Tylko wtedy będziesz miał inną, większą, siłe hamowania także normalnie(gdy będziesz hamował pedałem) a to może spowodować duzą niestabilność auta podczas ostrego hamowania(uciekanie tyłu)

Myślę że dobrym rozwiązaniem jest dać jakieś super miękkie klocki na tył, wtedy ręczny będzie trzymał. Tylko należy pamiętać o tym że bedzie też większe zużycie klocka i większe ich pylenie
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#15 Yogas

Yogas
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:37, 27.01.2011

Ja robilem test w lato i przy 60km/h zaciagnalem reczny i zablokowal kola.
  • 0

Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq