Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie sprzęgło do i i-CTDi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:23, 03.02.2011

nie robiłem jeszcze rozpoznania z ceną robocizny, oczywiście poza ASO. Za wymianę z 500zł wezmą?
  • 0

#32 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:27, 03.02.2011

tommylee, wiecej, jak sie w 800 zmiescisz to bedzie dobra cena. W ASO wolaja ok 1600zl
Sama robocizne mam na mysli.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#33 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:33, 03.02.2011

kurde 800zł to trochę dużo jak na taki zwykły mały silnik, w poprzednim aucie, A4 3,0V6 (benz) płaciłem za przekładkę 550zł
  • 0

#34 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:35, 03.02.2011

tommylee, tu jest w ch** roboty. Jak sie czyta opis z ESM to "pol auta trzeba rozebrac".
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#35 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:38, 03.02.2011

Mikołaj, myślisz, że taką wymianę dźwignie mechanik od japów czy raczej tylko w ASO?
  • 0

#36 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:40, 03.02.2011

Generalnie obdzwon jakies warszaty, najlepiej takie co juz robily cos takiego, bo przez tel ci powiedza 500, jak przyjdzie to robienia to bedzie "panie, ale zesmy sie narobili blabala " :-) Ja taka kwote gdzies slyszalem poprostu.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#37 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:45, 03.02.2011

ja nie widza szans na 500, i tez obstawiam minimum 700-800, bo w cenie musi byc zawarte ustawienie zbieznosci, i i rozbierania od groma, honda chyba zalozyla ze sprzeglo bedzie bardzo trwale, i rzadko podlegac wymienie, ale sie nie udalo :roll:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#38 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:39, 04.02.2011

A moze zamiast wymieniac odrazu komplet mozna zrobic szlif docisku aby lapal cala powierzchnia. Jakis kolega tak tu pisal ze po wirusie zaczelo sie slizgac ale zrobil szlif rowkow i bylo ok.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#39 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:14, 04.02.2011

A moze zamiast wymieniac odrazu komplet mozna zrobic szlif docisku aby lapal cala powierzchnia. Jakis kolega
tak tu pisal ze po wirusie zaczelo sie slizgac ale zrobil szlif rowkow i bylo ok.


Ja tak zrobiłem u Radzikowskiego. Tzn. wymieniłem okładziny tarczy i splanowali mi docisk i cofnęli w nim regulator co kosztowało 180 PLN. Najdroższa było robocizna wyjęcia i włożenia sprzęgła. U mnie było widać, że porobiły się rowki naokoło powierzchni dociski, dlatego nie przylegał całą powierzchnią do tarczy. Do dzisiaj na tym jeżdżę (25 tys. km) i nic się nie ślizga tylko, że teraz już nie mam wirusa, bo chce żeby auto dłużej bezawaryjnie pojeździło :)
  • 0

andref


#40 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 04.02.2011

No wlasnie o Tobie mowielm ;) Moze w pozostalych przypadkach taki zabieg tez pomoze.
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#41 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:23, 04.02.2011

Tylko, zeby jeszcze ta robota tyle nie kosztowala :k
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#42 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:15, 04.02.2011

nie można zlecać byle jakiemu zakładowi wymiany sprzęgła, gdyż sprzęgło w hondzie ma kasownik luzu - i zakład musi mieć urządzenie które cofnie regulator luzu...

więc byle pierwszy lepszy henio nie da rady - choć w golfie tedei idzie mu bez problemu
  • 0

#43 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:06, 04.02.2011

Dla zainteresowanych - robota w Wawie (a dokładniej w Radzyminie) w HONDCARZE to okolice 600 pln - taką cenę jakiś czas temu podał właściciel.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq