XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jakie sprzęgło do i i-CTDi
#31 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:23, 03.02.2011
#32
Napisano 22:27, 03.02.2011
Sama robocizne mam na mysli.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#33 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:33, 03.02.2011
#34
Napisano 22:35, 03.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#35 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:38, 03.02.2011
#36
Napisano 22:40, 03.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#37
Napisano 22:45, 03.02.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#38
Napisano 10:39, 04.02.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#39
Napisano 14:14, 04.02.2011
A moze zamiast wymieniac odrazu komplet mozna zrobic szlif docisku aby lapal cala powierzchnia. Jakis kolega
tak tu pisal ze po wirusie zaczelo sie slizgac ale zrobil szlif rowkow i bylo ok.
Ja tak zrobiłem u Radzikowskiego. Tzn. wymieniłem okładziny tarczy i splanowali mi docisk i cofnęli w nim regulator co kosztowało 180 PLN. Najdroższa było robocizna wyjęcia i włożenia sprzęgła. U mnie było widać, że porobiły się rowki naokoło powierzchni dociski, dlatego nie przylegał całą powierzchnią do tarczy. Do dzisiaj na tym jeżdżę (25 tys. km) i nic się nie ślizga tylko, że teraz już nie mam wirusa, bo chce żeby auto dłużej bezawaryjnie pojeździło
andref
#40
Napisano 15:41, 04.02.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#41
Napisano 16:23, 04.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#42
Napisano 19:15, 04.02.2011
więc byle pierwszy lepszy henio nie da rady - choć w golfie tedei idzie mu bez problemu
#43
Napisano 20:06, 04.02.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych