Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie sprzęgło do i i-CTDi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:59, 19.01.2011

Witam.
Jak w temacie jakie sprzęgło polecacie do i-CTDi VII gen. z 2006 r. po lifcie. Mam przebieg 140000 i czasami się ślizga na 4 i 5. Przestudiowałem wczoraj wszystkie posty i wyczytałem, że ponoć oryginał jest firmy LUK a ktoś zakładał firmy Aisin ale do benzyniaka VII. Ma ktoś jakieś doświadczenia z wymianą sprzęgła w VII w dieslu?
  • 0

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:22, 19.01.2011

Aisin chyba nie robi kompletnego sprzegla do naszych acco, przynajmniej tak rozumiem z katalogu. Robi lozysko i tarcze, docisku nie.
http://www.be.aisin-...4.01&date_fin=.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:40, 19.01.2011

Jest jeszcze komplet sprzęgła Blueprint do i-CTDI, ale nie wiem jak to się spisuje.
http://allegro.pl/sp...1387190562.html
  • 0

andref


#4 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:39, 19.01.2011

Jest jeszcze komplet sprzęgła Blueprint do i-CTDI, ale nie wiem jak to się spisuje.
http://allegro.pl/sp...1387190562.html

Cena wyższa niż w ASO :k
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#5 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:40, 19.01.2011

lepo, a moze jest super zaj.ste i nie zlapie uslizgow jak LUK/OEM? Bo jak tak to moze warto sie szarpnac jak ma sie w planie wirusowanie?
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#6 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:08, 19.01.2011

lepo, a moze jest super zaj.ste i nie zlapie uslizgow jak LUK/OEM? Bo jak tak to moze warto sie szarpnac jak ma sie w planie wirusowanie?

Who knows - może ktoś zaryzykuje. A może w pudełku będzie LUK :)
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#7 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:23, 19.01.2011

Z tym Aisinem to chyba faktycznie jest tak jak piszesz Mikołaj że tylko łożysko i tarcze mają w ofercie. Czyli rozumiem że nikt nie wymieniał jeszcze sprzęgła w dieslu VII gen. Nie wiem czy jest sens wymieniać na OEM bo nie miałem okazji jeździć na takim nowym sprzęgle i nie wiem czy będzie poprawa w stosunku do tego co jest teraz. Swoje Acco nabyłem jak miało już 110000 na liczniku także uznałem że teraz przy 140000 może już się kończyć sprzęgło. Jeszcze spytam czy ktoś zna cenę sprzęgła z ASO?
  • 0

#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:25, 19.01.2011

ok 1200zl
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:57, 20.01.2011

Czyli rozumiem że nikt nie wymieniał jeszcze sprzęgła w dieslu VII gen.

Tu akurat źle zrozumiałeś. Jest parę osób, które wymieniały sprzęgło, niektórzy nawet komplet z kołem dwumasowym.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#10 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:54, 20.01.2011

Ok Lepo w takim razie możesz podać jakieś namiary na kogoś kto już to wymieniał. Chyba że znasz ceny i firmę której sprzęgła zakładali. Byłbym wdzięczny za info bo jakoś nie znalazłem na forum konkretnej informacji co i za ile ktoś założył do diesla VII gen.
  • 0

#11 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:07, 20.01.2011

Z tym Aisinem to chyba faktycznie jest tak jak piszesz Mikołaj że tylko łożysko i tarcze mają w ofercie.

Bo taka jest prawda,opakowanie Aisin,a w środku trochę pomieszane.Kiedyś jak wymieniałem u siebie sprzęgło Aisin to miałem to szczęście i jak napisał Mikołaj:

Robi lozysko i tarcze

a do kompletu (miałem taką możliwość) docisk Luk.Przez ponad 2 lata spokój.Jeżeli masz możliwość zajrzeć do zawartości to polecam Aisin.
  • 0

#12 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:18, 20.01.2011

Ok Lepo w takim razie możesz podać jakieś namiary na kogoś kto już to wymieniał. Chyba że znasz ceny i firmę której sprzęgła zakładali. Byłbym wdzięczny za info bo jakoś nie znalazłem na forum konkretnej informacji co i za ile ktoś założył do diesla VII gen.

Np ja - komplet sprzęgła + dwumas z ASo to w moim przypadku było coś około. 1200 (cena standard) + 3100 (po znajomości). To co jest w pudełku z ASO to LUK. Zrobiłem na nowym zestawie 15 kkm i, póki co, odpukać, lata. Jedna uwaga - pedał chodzi nieco ciężej niż na poprzednim zestawie, ale o tym już kiedyś pisałem.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#13 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:57, 21.01.2011

Ok Lepo dzięki za info. Możesz jeszcze napisać jaki miałeś przebieg przed wyminą i jakie były objawy zużycia dwumasu (bo powiem szczerze cena poraża).
  • 0

#14 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:21, 21.01.2011

Blueprint niezłe graty robi a może podacie jeszcze innych producentów sprzegła i dwumasu :j
  • 0

#15 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:18, 21.01.2011

Ok Lepo dzięki za info. Możesz jeszcze napisać jaki miałeś przebieg przed wyminą i jakie były objawy zużycia dwumasu (bo powiem szczerze cena poraża).

Przebieg 189 kkm - objawów zużycia dwumasy brak. Docelowo miało być wymienione tylko sprzęgło, które łapało uślizgi. Okazało się po wymontowaniu, że dwumas ma już spory luz wzdłużny i poprzeczny. Można było na nim jeździć jeszcze, ale istniało ryzyko, że za 30-40 kkm się spierdzi i trzeba będzie wszystko na nowo zrzucać, więc dodatkowe koszty. Jako, że nie lubię dupy szkłem podcierać, to poszedł od razu komplet. Jak to mówią: chytry dwa razy traci i coś w tym chyba jest, więc wolałem nie kombinować. Poza ty auto robiłem dla siebie a nie na handel, więc decyzja była taka a nie inna. Stare koło dwumasowe pokazywałem na jednym ze spotów Mikołajowi - chyba podobnie jak ja, może potwierdzić, że ciężko zidentyfikować początek usterki dwumasy, jeśli się nie wie czego szukać (zresztą możesz go podpytać) :mrgreen: .

Kolega AndyK też chyba wymieniał u siebie komplet, więc możesz go dopytać, albo przejrzeć jego posty :lol:

Zużyty dwumas tłucze na wolnych obrotach, jest to odczuwalne na pedale sprzęgła, ale nie jako zwykłe drgania od zimnego diesla, ale po prostu tłuczenie w nogę przy lekkim przyciśnięciu pedału sprzęgła. Mocno zużyty napiedrala tak, że auto całe się trzęsie, a jak rusza to tak jakby traktor chodził - mam kolegę który w vectrze C 1.9 cdti dojechał dwumas do tego stanu, więc wiem co mówię :-P
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq