Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie sprzęgło do i i-CTDi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#16 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:36, 21.01.2011

Ten dwumas klikal/stukal/pukal, jak sie nim ruszalo. tak klik klik klik klik :-) A ciezki, o kurna.
No wlasnie to tluczenie w pedal, to latwo "zdnadinterpretowac". Bo tam delikatne drgania/pulsowanie zawsze bedzie, jak sie wcisnie lekko, ale nie mozna tego uznac za tluczenie w noge. Przy normalnej/codziennej eksploatacji jest niezauwazalne, bo za szybko sie przez ten konkretny punkt przechodzi.
Z tego co pamietam wciskales u mnie i mowiles, ze to inaczej czuc. Niestety mi nie bylo dane porownac, bo juz byles po wymianie.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#17 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:49, 21.01.2011

No wlasnie to tluczenie w pedal, to latwo "zdnadinterpretowac". Bo tam delikatne drgania/pulsowanie zawsze bedzie, jak sie wcisnie lekko, ale nie mozna tego uznac za tluczenie w noge.

Dokładnie - to wibracje, które się przenoszą z silnika - bardziej wyczuwalne, gdy np. poduszka tylna jest już lekko wybita. Ale lekkie drganie w zakresie "tuż po wciśnięciu" są normalnym objawem.

Z tego co pamietam wciskales u mnie i mowiles, ze to inaczej czuc. Niestety mi nie bylo dane porownac, bo juz byles po wymianie.

Jak sprawdzałem u Ciebie to miałem na myśli, że potrzeba mniej siły niż u mnie. U Ciebie jest tak jak na moim poprzednim zestawie. Nowy chodzi nieco sztywniej - podobno to zasługa mocniejszych sprężyn.

. Niestety mi nie bylo dane porownac, bo juz byleś po wymianie.

U mnie stukania dwumasy i tak byś nie doświadczył, bo go nie miałem. O tym tłuczeniu pisze w oparciu o vectrę kolegi. Drugi kumpel w mundku tez miał porządne hałasy i drganie pedału.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#18 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:12, 21.01.2011

Ciekaw jestem jak u mnie stan sprzęgła, nie zauważyłem drgań na pedale czy na budzie. Na spocie trzeba będzie ocenić, a nakręcone już 170k przebiegu.
  • 0

#19 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:16, 21.01.2011

Ciekaw jestem jak u mnie stan sprzęgła, nie zauważyłem drgań na pedale czy na budzie.

Dla ścisłości - drgania (o ile wystepują) nie pochodzą od tarczy sprzęgła, a ewentualnie od dwumasy. Zużycie sprzęgła w siódemce bardzo łatwo zauważyć - uwierz mi, na pewno byś to odczuł.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#20 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:23, 21.01.2011

A po czym poznam e dwumas juz sie konczy
  • 0

#21 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:45, 21.01.2011

A po czym poznam e dwumas juz sie konczy

Przeczytaj mój post z 20:18 :om:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#22 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:32, 22.01.2011

Klikanie, stukanie wyczuwalne na pedale sprzegła. ok
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:01, 03.02.2011

w którymś z postów na temat sprzęgła w I-CTDI było napisane, że uślizg sprzęgła bierze się nie ze zdartej tarczy tylko z padniętego docisku, czy to potwierdzacie? Pytam o to bo czy np wymiana samej tarczy sprzęgłowej by nie załatwiła tematu
  • 0

#24 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:02, 03.02.2011

tommylee, na 100% docisk.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:07, 03.02.2011

tommylee, na 100% docisk.

czyli padnięty docisk nie dociska całą powierzchnią tarczy i stąd uślizg?
  • 0

#26 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:09, 03.02.2011

technicznie, czy chodzi o powierzchnie czy o sile tego docisku nie wiem, w kazdym razie on jest problemem.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:13, 03.02.2011

tak jeszcze tylko dla pewności, sprzęgło do silnika i-ctdi jest takie same w CRV i Civicu?
  • 0

#28 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:15, 03.02.2011

tak jest
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:18, 03.02.2011

tylko mnie nie linczujcie, ale czy np ktoś z was zakładał używany komplet?
Jeżeli np mam 100% że sprzęgło jest z auta o przebiegu np 25kkm to czy nie warto zaryzykować takiej akcji?
  • 0

#30 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:20, 03.02.2011

Raczej nie ma sensu, bo tu robota jest droga i mocno podbija cene.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq