XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jakie sprzęgło do i i-CTDi
#16
Napisano 20:36, 21.01.2011
No wlasnie to tluczenie w pedal, to latwo "zdnadinterpretowac". Bo tam delikatne drgania/pulsowanie zawsze bedzie, jak sie wcisnie lekko, ale nie mozna tego uznac za tluczenie w noge. Przy normalnej/codziennej eksploatacji jest niezauwazalne, bo za szybko sie przez ten konkretny punkt przechodzi.
Z tego co pamietam wciskales u mnie i mowiles, ze to inaczej czuc. Niestety mi nie bylo dane porownac, bo juz byles po wymianie.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#17
Napisano 20:49, 21.01.2011
Dokładnie - to wibracje, które się przenoszą z silnika - bardziej wyczuwalne, gdy np. poduszka tylna jest już lekko wybita. Ale lekkie drganie w zakresie "tuż po wciśnięciu" są normalnym objawem.No wlasnie to tluczenie w pedal, to latwo "zdnadinterpretowac". Bo tam delikatne drgania/pulsowanie zawsze bedzie, jak sie wcisnie lekko, ale nie mozna tego uznac za tluczenie w noge.
Jak sprawdzałem u Ciebie to miałem na myśli, że potrzeba mniej siły niż u mnie. U Ciebie jest tak jak na moim poprzednim zestawie. Nowy chodzi nieco sztywniej - podobno to zasługa mocniejszych sprężyn.Z tego co pamietam wciskales u mnie i mowiles, ze to inaczej czuc. Niestety mi nie bylo dane porownac, bo juz byles po wymianie.
U mnie stukania dwumasy i tak byś nie doświadczył, bo go nie miałem. O tym tłuczeniu pisze w oparciu o vectrę kolegi. Drugi kumpel w mundku tez miał porządne hałasy i drganie pedału.. Niestety mi nie bylo dane porownac, bo juz byleś po wymianie.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#18
Napisano 22:12, 21.01.2011
#19
Napisano 22:16, 21.01.2011
Dla ścisłości - drgania (o ile wystepują) nie pochodzą od tarczy sprzęgła, a ewentualnie od dwumasy. Zużycie sprzęgła w siódemce bardzo łatwo zauważyć - uwierz mi, na pewno byś to odczuł.Ciekaw jestem jak u mnie stan sprzęgła, nie zauważyłem drgań na pedale czy na budzie.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#20
Napisano 22:23, 21.01.2011
#21
Napisano 22:45, 21.01.2011
Przeczytaj mój post z 20:18A po czym poznam e dwumas juz sie konczy
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#22
Napisano 10:32, 22.01.2011
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:01, 03.02.2011
#24
Napisano 22:02, 03.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:07, 03.02.2011
czyli padnięty docisk nie dociska całą powierzchnią tarczy i stąd uślizg?tommylee, na 100% docisk.
#26
Napisano 22:09, 03.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:13, 03.02.2011
#28
Napisano 22:15, 03.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:18, 03.02.2011
Jeżeli np mam 100% że sprzęgło jest z auta o przebiegu np 25kkm to czy nie warto zaryzykować takiej akcji?
#30
Napisano 22:20, 03.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych