XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pali conajmnie 20l Lpg
#31
Napisano 19:00, 20.12.2010
#32
Napisano 19:30, 20.12.2010
Na reduktorze kręcisz,aż obroty na włączonym silniku będą największe i silnik będzie pracował z optymalną najlepszą jakością.Następnie przechodzisz do śruby na rurce jedną ręką chwytasz za linkę gazu wprowadzasz silnik powiedzmy na 3 tys obrotów,a drugą ręką kręcąc śrubą na tzw."słuch"słuchasz czy obroty silnika są największe tzn.słyszysz jak przykręcasz tą śrubę a obroty spadają pomimo,iż nie puszczasz linki gazu i podkręcasz do optymalnych najbardziej słyszalnych obrotów.A na reduktorze w którą stronę kręcić i ile.
#33
Napisano 21:14, 20.12.2010
Kompletny zestaw z kablami. Zamontowałbyś i nie byłoby kręcenia śrubką, tylko jak pan z laptopem byś mapę sobie ustawił. Szkoda.
Do zobaczenia na trasie.
#34
Napisano 21:15, 20.12.2010
[ Dodano: 2010-12-20, 21:17 ]
nie wiedziałem nic że ma na sprzedaż.Chociaż i tak narazi krucho z kasa.Święta,sylwester.Na wisone się rozejrzę tylko szkoda trochę bo na niej mi się naprawdę dobrze jeździ tylko spalanie.
#35
Napisano 21:23, 20.12.2010
Przy dobrej instalacji spalał by Ci 8L mniej. Robiąc 300km na tydzień, na wiosnę oszczędziłbyś 128L gazu po 2.50zł, co dałoby kwotę 320zł. Kolega woli myśleć jak zabalować w sylwestra. Oszczędności w nowym roku.
Do zobaczenia na trasie.
#36
Napisano 21:29, 20.12.2010
Dostałem też odpowiedz z innego forum związanego z LPG co o tym myślicie.
"To spróbuj odkręcić jeszcze z jedna czwarta obrotu.Możesz mieć za bardzo skręcone na śrubie i tez będzie palił więcej.Ogólnie wywalił bym ten silnik krokowy ,nie jest podłączony,blokuje przepływ gazu,może to tez powodować większe spalanie i kłopot z doregulowaniem gazu.Jeśli nie masz przewodu gumowego ,to zamów sobie z allegro koszt nie jest doży montaż prosty,Trzeba doprowadzić to do ładu, co to za partacz zostawił tak instalacje.Trzeba wymienić przewód skrócić go ile się da i wtedy doregulować.Sprawdź czy ten korkowiec ma tłoczek w środku ,bo jeśli tak to na pewno blokuje przepływ gazu."
#37
Napisano 21:39, 20.12.2010
#38
Napisano 21:41, 20.12.2010
[ Dodano: 2010-12-20, 21:43 ]
tylko rano jak jest zimny trochę głośno chodzi ale myślę że to normalne chyba jest bo ma wyższe obroty.
[ Dodano: 2010-12-20, 22:39 ]
myślałem też o takim czymś żeby pojechać do gazownika i niech odłączy mi ten krokowy silniczek z powrotem i wtedy dało by rade regulować podłączając się laptopem czy się mylę czy rzeczywiście wywalić ten krokowy i niech sama śruba zostanie.poradźcie coś.
[ Dodano: 2010-12-20, 22:59 ]
znalazłem takie coś na jednym z forum LPG warto tym zawraca sobie głowę
Sprzedam instalacje z 2008 roku, sekwencja na 4 cylindry, KME diego, reduktor alaska do 130kM, wtryski Valtec czerwone.
Dokładnie jest to taki zestaw tylko
-obudowa sterownika jest trochę uszkodzona i sklejona (sterownik 100% sprawny !)
-brak czujnika temperatury chyba bo musiałem włączać instalke ręcznie (działała bez zarzutu)
-dodaje jeszcze gratis zawór tankowania tomasetto
http://www.fotosik.p...4a76cafe58.html
tylko bez tego reduktora-bo jest tylko o 130km kupiłbym jakiś inny czy trzeba coś do tego dokupić czy to wo gule ma jakiś sens.Musze coś zrobić z tym spalaniem ale nie mam niestety 2000 na nową instalacje.
[ Dodano: 2010-12-21, 14:29 ]
a co myslicie o tej instalacji co dałem wyżej chce za nia 250 zł
[ Dodano: 2010-12-21, 16:31 ]
i czy zmieni się spalanie jeżeli wyżce tą śrubę i podłącze krokowy i wszytko będzie działać poprawnie to zmniejszy się,chyba ze jest inna przyczyna tego ale interesuje mnie czy próbować z podłączaniem tego krokowa z powrotem czy to nie ma sensu i wyrzucenie pieniędzy w błoto
[ Dodano: 2010-12-22, 15:22 ]
Witam nie wiem czy dobrze zrobiłem ale muszę działać.Znalazłem te kable gdzie był odcięty krokowy.Połączyłem wszytko i teraz co dalej.Musze chyba jechać do gazownika niech sprawdzi czy wszytko działa poprawnie.Jak tak niech wywali tą śrubę czy może zostać i poprawnie ustawi czy może samemu kupić kabel i regulować.
http://www.fotosik.p...198e500e23.html
http://www.fotosik.p...782aa2fe4e.html
http://www.fotosik.p...ef59bec9c5.html
http://www.fotosik.p...417dbb7831.html
[ Dodano: 2011-01-03, 15:08 ]
Wywaliło mi dzisiaj błąd odczytałem i jest to sonda lambda.Tylko teraz mam problem bo za groma nie mogę jej odkręcić,czy jeżeli odetnę kable i wsadzę tam jakąś nasadka nawet nie wiem jaki rozmiar to dam rade ją odkręcić.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych