Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

pali conajmnie 20l Lpg


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#16 mury

mury
  • Forumowicz
  • 256 postów
  • SkÄ…d:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:27, 17.12.2010

skoro źle chodzi na benzynie to nie ma co myśleć o przyczynach dużego spalania na gazie
  • 0

#17 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • SkÄ…d:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:29, 17.12.2010

tylko co może byc przyczyną tego że gaśnie.Czyszczona przepustnica krokowy zawory wyreguloawane zostaje jeszcze filtr paliwa i pompka ale przekażnik chodzi
  • 0

#18 kilolo

kilolo
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • SkÄ…d:Gdansk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:02, 17.12.2010

Przypomniał mi się program "Usterka" gdzie zmniejszyli specjalnie średnicę przewodu gazowego a mechanicy aby jakos silnik chodził zakrywali dolot jakąś folią co powodowało większe zasysanie gazu. Może u ciebie jest coś w tym rodzajulub filtr powietrza zapchany? To by tłumaczyło też dławienie na benzynie.
A może silniczek krokowy od gazu masz przyblokowany? Masz wogóle taki silniczek bo czasem zamiast tego jest tylko śruba do regulacji na wężu. Czy łapie lewe powietrze sprawdzisz zatykając dolot dłonią, jak silnik nie gaśnie to masz gdzieś nieszczelność. Sprawdziłbym też katalizator czy nie zapchany lub pokruszony. Cieżko coś ostatecznie stwierdzić tak na odleglość.
  • 0

#19 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • SkÄ…d:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 18.12.2010

Co do tego dławienia na benzynie wymieniłem filtr paliwa dziś i bez zmian

a to zdjęcia z pod maski jak wygląda ta instalacja,może coś wam wpadnie w oko co jest nie tak

http://www.fotosik.p...b63743d4a3.html
http://www.fotosik.p...733177f47c.html
http://www.fotosik.p...23bed4a972.html
http://www.fotosik.p...4453e9b51e.html
http://www.fotosik.p...22efc559e3.html
  • 0

#20 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:02, 18.12.2010

Zakręć gaz na butli, zdejmij rurę z mikserem dolotu. O brud nie przejmuj się bo zimie nie ma kurzu w powietrzu. Zrób reset ECU. Niech silnik rozgrzeje się na postoju. Centralka ma być ustawiona tylko na benzynę. Przejdź się parę kilometrów i zobacz jak silnik pracuje. Prawdopodobnie instalacja LPG rozstraja mapę benzynową. Ja bym sprawdził jeszcze czy sonda lambda jest w ogóle podłączona.


Kolego zacznij pisać poprawnie i bez błędów, bo normalnie słabo się robi.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#21 kilolo

kilolo
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • SkÄ…d:Gdansk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:10, 18.12.2010

Widać że ktoś tu coś rzeźbił . Odłączył silniczek krokowy i wstawił zwykłą śrubę do regulacji przepływu gazu. Możesz tą śrubą kręcić w prawo co pół obrotu po czym za każdym razem przejechać sie kawałek i sprawdzić czy nie spada moc. Jak spadnie za którymś razem to odkręcić śrubę o pół obrotu w lewo.
Napisz potem o ile obrotów musialeś ją kręcić.
W zasadzie to powinien zrobić gazownik podczas regulacji a przecież piszesz że byleś u gazowników.
A powiedzieli ci dlaczego krokowy jest odłączony ? Tak już kupiłeś czy za twojej kadencji ktoś tam mieszał ?
Stan filtra i ogólnie dolotu sprawdzileś na szczelność i zapchanie ?

Przyglądam się tym zdjęciom i nie widzę przakaźnika filterkiem gazu który powinien tam gdzieś być.
Wcale bym się nie zdziwił jakby go nie było i gaz byłby podawany także podczas pracy na benzynie i stąd te wszystkie twoje kłopoty.
Rozgrzej auto , przełącz na benzynę i odłacz pompe paliwa. Jak nie zgaśnie to znaczy że gaz caly czas leci.
  • 0

#22 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • SkÄ…d:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 18.12.2010

Z tego co widzę na zdjęciach elektrozawór jest na reduktorze. Ale spotkałem się z przypadkiem gdzie zawór się nie domykał i gaz szedł razem z benzyną, a gazownicy twierdzili że to problem z autem, a nie z instalacją. Zrób tak jak pisze kilolo.
  • 0

#23 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:43, 18.12.2010

kilolo, teraz jak czytam co napisałeś, to faktycznie. Jakiś matoł to robił co rozumie tylko jak pokręcić śrubką. Auto zrobiony wyłącznie do jazdy na LPG. Przy śrubie, albo są dobre wolne obroty albo moc w górnym zakresie. Jedź do Mławy, niech gość Ci ogarnie instalację.
Wstawianie czegoś takiego do auta na wtrysku, to zbrodnia. Za jaja na drzewie wieszać. Rozważ konwersję na sekwencję.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#24 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • SkÄ…d:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 18.12.2010

pablo
powiedz mi trochę jaśniej co mam zdjąć bo "zdejmij rurę z mikserem dolotu" nie bardzo wiem o co chodzi.gaz trzeba zakręcić z tyłu ale z tym zdejmowaniem nie bardzo wiem.

kilolo
Szczerze to nie wiem czy on ten silniczek odłączył jak już miałem samochód czy było to wcześniej bo zostawiłem u niego samochód to nie wiem co on tam tworzył.Nic nie mówił czemu jest odłączony,tylko pokazał że kable są odcięte.A co do odłączania pompy paliwa czy wystarczy wyciągnic bezpiecznik jak tak to który jak nie to co innego mam zrobić.Jutro przykręcę tą śrubą i dam znać co i jak.

qmax
A można to jakoś sprawdzić.

pablo.see
Podaj jakieś namiary na tego gazownika jak sam sobie nie poradzę na pewno do niego zawitam.Co do konwersji na sekwencje czy trzeba wszytko wymieniać czy wystarczy jakieś podzespoły ile to wszytko może wynieść.


PROSZĘ POMÓŻCIE MI,CHCE TO JAKOŚ OGARNĄĆ A Z WASZĄ POMOCĄ NA PEWNO COŚ Z TEGO WYJDZIE.DZIĘKI.mam teraz cały tydzień wolny wiedź mogę rzeźbić.
  • 0

#25 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:46, 18.12.2010

Auto-Gaz Piotr Nowotczyński
06-500 Mława ,ul.Gdyńska 25
tel.23-655 33 55
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#26 kilolo

kilolo
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • SkÄ…d:Gdansk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:38, 18.12.2010

Ściągnij sobie manual do Accorda żebyś nie musial czekać na odpowiedź gdzie jaki bezpiecznik czy jak coś zdemontować lub też gdzie jaki czujnik.
Zacznij od oględzin filtru oraz rury dolotu powietrza czy nic nie jest zapchane i czy nie ma dziur lub pęknięć.
Rozgrzej silnik, zakręć gaz przy butli , przejedź się na benzynie i zobacz czy nadal gaśnie.
Odkręć gaz i spróbuj regulacji śrubą jak pisalem wyżej.
Podjedź do jakiegoś mechanika na pomiar ciśnienia w cylindrach - może masz wypalone gniazda zaworowe.
Wykręć katalizator i sprawdź czy nie jest zapchany lub pokruszony.

Do sekwencji musialbyś dokupić wtryskiwacze, filtr fazy lotnej, sterownik gazu i mieszalnik pewnie też . Koszta około 1000zł z wymianą ?
  • 0

#27 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • SkÄ…d:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:58, 18.12.2010

W róże od dolotu nie ma żadnych pęknięć ani dziur.Katalizatora nie ma został wywalony i jest strumienica.Jutro będę kombinował z samochodem myślę że powoli i dojdę do ładu.Chociaż dojść do tych 16 lirów w mieście i będę zadowolony.

[ Dodano: 2010-12-19, 14:58 ]
dzisiaj nic nie udało misie zrobić bo za zimno może jutro będzie trochę cieplej.
  • 0

#28 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • SkÄ…d:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:48, 19.12.2010

Można sprawdzić czy zawór nie przepuszcza zakręcając zawór na butli i odpalić na benzynie, zobacz wtedy czy coś jest lepiej a potem odkręć zawór, jak przepuszcza to będzie się dławił i prychał.
  • 0

#29 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • SkÄ…d:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:03, 20.12.2010

Przekręciłem ta śrubę o pół obroty i odraz czuć że silnik jest słabszy chociaż i tak leży śnieg na ulicach to czuć to.Przejechałem się i z powrotem zrobiłem jak było.Na razie nie dam rady nic zrobić bo jest zimno strasznie,na dniach ma się zrobić cieplej to i ulice będą czarne i będę kombinował i o wszystkim napisze.A Jeszce jedna rzecz nie zauważyłem nigdzie filtra gazu w który miejscu on powinien być.
  • 0

#30 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8891 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 17:30, 20.12.2010

Filtr gazu powinien być przy reduktorze.

Co do śrubki, to spróbuj ją odkręcić. Może być, że jest za bardzo skręcona i trzeba ją cisnąć żeby jakoś jechała.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq