XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pali conajmnie 20l Lpg
#16
Napisano 12:27, 17.12.2010
#17
Napisano 12:29, 17.12.2010
#18
Napisano 23:02, 17.12.2010
A może silniczek krokowy od gazu masz przyblokowany? Masz wogóle taki silniczek bo czasem zamiast tego jest tylko śruba do regulacji na wężu. Czy łapie lewe powietrze sprawdzisz zatykając dolot dłonią, jak silnik nie gaśnie to masz gdzieś nieszczelność. Sprawdziłbym też katalizator czy nie zapchany lub pokruszony. Cieżko coś ostatecznie stwierdzić tak na odleglość.
#19
Napisano 13:35, 18.12.2010
a to zdjęcia z pod maski jak wygląda ta instalacja,może coś wam wpadnie w oko co jest nie tak
http://www.fotosik.p...b63743d4a3.html
http://www.fotosik.p...733177f47c.html
http://www.fotosik.p...23bed4a972.html
http://www.fotosik.p...4453e9b51e.html
http://www.fotosik.p...22efc559e3.html
#20
Napisano 15:02, 18.12.2010
Kolego zacznij pisać poprawnie i bez błędów, bo normalnie słabo się robi.
Do zobaczenia na trasie.
#21
Napisano 15:10, 18.12.2010
Napisz potem o ile obrotów musialeś ją kręcić.
W zasadzie to powinien zrobić gazownik podczas regulacji a przecież piszesz że byleś u gazowników.
A powiedzieli ci dlaczego krokowy jest odłączony ? Tak już kupiłeś czy za twojej kadencji ktoś tam mieszał ?
Stan filtra i ogólnie dolotu sprawdzileś na szczelność i zapchanie ?
Przyglądam się tym zdjęciom i nie widzę przakaźnika filterkiem gazu który powinien tam gdzieś być.
Wcale bym się nie zdziwił jakby go nie było i gaz byłby podawany także podczas pracy na benzynie i stąd te wszystkie twoje kłopoty.
Rozgrzej auto , przełącz na benzynę i odłacz pompe paliwa. Jak nie zgaśnie to znaczy że gaz caly czas leci.
#22
Napisano 16:14, 18.12.2010
#23
Napisano 16:43, 18.12.2010
Wstawianie czegoś takiego do auta na wtrysku, to zbrodnia. Za jaja na drzewie wieszać. Rozważ konwersję na sekwencję.
Do zobaczenia na trasie.
#24
Napisano 21:24, 18.12.2010
powiedz mi trochę jaśniej co mam zdjąć bo "zdejmij rurę z mikserem dolotu" nie bardzo wiem o co chodzi.gaz trzeba zakręcić z tyłu ale z tym zdejmowaniem nie bardzo wiem.
kilolo
Szczerze to nie wiem czy on ten silniczek odłączył jak już miałem samochód czy było to wcześniej bo zostawiłem u niego samochód to nie wiem co on tam tworzył.Nic nie mówił czemu jest odłączony,tylko pokazał że kable są odcięte.A co do odłączania pompy paliwa czy wystarczy wyciągnic bezpiecznik jak tak to który jak nie to co innego mam zrobić.Jutro przykręcę tą śrubą i dam znać co i jak.
qmax
A można to jakoś sprawdzić.
pablo.see
Podaj jakieś namiary na tego gazownika jak sam sobie nie poradzę na pewno do niego zawitam.Co do konwersji na sekwencje czy trzeba wszytko wymieniać czy wystarczy jakieś podzespoły ile to wszytko może wynieść.
PROSZĘ POMÓŻCIE MI,CHCE TO JAKOŚ OGARNĄĆ A Z WASZĄ POMOCĄ NA PEWNO COŚ Z TEGO WYJDZIE.DZIĘKI.mam teraz cały tydzień wolny wiedź mogę rzeźbić.
#25
Napisano 21:46, 18.12.2010
06-500 Mława ,ul.Gdyńska 25
tel.23-655 33 55
Do zobaczenia na trasie.
#26
Napisano 23:38, 18.12.2010
Zacznij od oględzin filtru oraz rury dolotu powietrza czy nic nie jest zapchane i czy nie ma dziur lub pęknięć.
Rozgrzej silnik, zakręć gaz przy butli , przejedź się na benzynie i zobacz czy nadal gaśnie.
Odkręć gaz i spróbuj regulacji śrubą jak pisalem wyżej.
Podjedź do jakiegoś mechanika na pomiar ciśnienia w cylindrach - może masz wypalone gniazda zaworowe.
Wykręć katalizator i sprawdź czy nie jest zapchany lub pokruszony.
Do sekwencji musialbyś dokupić wtryskiwacze, filtr fazy lotnej, sterownik gazu i mieszalnik pewnie też . Koszta około 1000zł z wymianą ?
#27
Napisano 23:58, 18.12.2010
[ Dodano: 2010-12-19, 14:58 ]
dzisiaj nic nie udało misie zrobić bo za zimno może jutro będzie trochę cieplej.
#28
Napisano 23:48, 19.12.2010
#29
Napisano 15:03, 20.12.2010
#30
Napisano 17:30, 20.12.2010
Co do śrubki, to spróbuj ją odkręcić. Może być, że jest za bardzo skręcona i trzeba ją cisnąć żeby jakoś jechała.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych