Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

pali conajmnie 20l Lpg


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:07, 13.12.2010

Witam.
Przeczytałem już sporo postów na tym forum związane z dużym spalaniem lecz nic nie wywnioskowałem.
Pali mi co najmniej 20l LPG po mieście.Biegi zmieniam na ok 3 tyś obrotów wiec wydaje moi się ze nie zamulam ani nie katuje silnika.W trasie pali 11-11,5 Lpg.Problem jest też na benzynie normalnie jeździ,przyspiesza tylko jak dojeżdżam do skrzyżowania to obroty spadają i często gaśnie na gazie tego nie ma.
Zrobine do tej pory
-wymienione świece na ngk i kable bosch
-Wymieniony ten cały mieszalnik od gazu niedawno
-regulowane zawory
-gaz regulowany 2 razy u 2 innych gazowników
-Wymieniłem cały aparat zapłonowy na używkę ale chyba nie moliwe żeby był też zje...


brak mi już pomysłów jest to instalacja 2 gen
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:10, 13.12.2010

Sonda lambda,albo stawiam na silniczek krokowy-on jest odpowiedzialny za wolne obroty z którymi masz problem.
  • 0

#3 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 13.12.2010

Sonda tez tak myślałem ale nie wywala mi żadnego błędu czy to możliwe.Check działa na pewno poprawnie sprawdzałem nawet błędy ale nic nie ma.A co do silniczka krokowego to jeżeli na benzynie mi gaśnie to na gazie nie działo by się to samo ze by gasł.Silniczek tez już czyściłem w benzynie ekstrakcyjnej.

[ Dodano: 2010-12-13, 22:15 ]
panowie nie macie innych sugestii w tym temacie
  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 00:42, 14.12.2010

Źle dobrany mikser, nieszczelność w dolocie, instalacja ustawiona aby była moc w górnym zakresie obrotów.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 14.12.2010

Mi palił 22l gazu po mieście lub 16 benzyny. Wymieniłem gumki na wtryskiwaczach, uszczelki na kolektorze ssącym, ustawiłem obroty bo śruba była wkręcona na maksa, regulacja zaworów. W mieście do 15l gazu, zmiany biegów przy 5k obrotów, trasa z przyczepą kempingową 1100kg 12l więc chyba się poprawiło :)
  • 0

#6 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 14.12.2010

qMAX o to super tylko mam pytanie gdzie mogę dostać te gumki a i czy maiłeś inne objawy oprócz spalania
  • 0

#7 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 14.12.2010

Gumki na wtryskiwacze - ASO cena kosmos.Są 4 małe (28PLN szt)i 4 duże (56 PLN szt)(wymieniłem tylko te mniejsze).
Uszczelki-jedna między wtrysk a kolektor - ASO, a druga między głowice a kolektor ssący - InterCars. Cen nie pamiętam.
Objawem było spalanie i dziwne zachowanie na wolnych obrotach, falowała, nie dało się przeprowadzić regulacji biegu jałowego.
Sprawdzić czy nie ma nieszczelności jest bardzo prosto : ja użyłem odtłuszczacza ale może być cokolwiek palnego, w sprayu najlepiej- polewasz na łączenia kolektora, wtryskiwacze i słuchasz czy nie zaczyna jej dławić jakby przylewało silnik albo czy nie wzrastają obroty. Jak tak to diagnoza jest już oczywista. I jeszcze obowiązkowo regulacja zaworów.
  • 0

#8 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 15.12.2010

z tego co wyczytałem na innym forum morze być to uszczelka kolektora wydechowego ta na połączeniu z głowicą teraz pytanie jak to sprawdzić.Trzeba odkręcić tą metalowa osłonę i co dalej......

[ Dodano: 2010-12-15, 21:11 ]
w który to miejscu dokładnie psiknąć morze jakieś foto byłbym bardzo wdzięczny
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:50, 16.12.2010

morze

[ Dodano: 2010-12-15, 21:11 ]
morze


mój "borze" :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 franc1

franc1
  • Forumowicz
  • 119 postów
  • Skąd:kuj-pom
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:09, 16.12.2010

sprawdź sondę lamba...
może przekłamywać parametr, w podciśnieniowej instalacji gazowej jej wskazania sterują
tylko silnikiem krokowym (instalacji gazowej)
w sekwencji pewnie ma już większy wpływ.

Najłatwiej na benzynie sprawdzić wskaźnik AFR ewentualenie wg manuala
porównać czy mieszanka jest uboga czy bogata.

Niech koledzy już pomogą, czy honda daje się zdiagnozować wpinając się w odpowiednie piny w złączu
diagnostycznym z miernikiem i na podstawie wysokości napięcia stwierdzić chwilowy
parametr afr - stare toyoty w ten sposób się da - jak jest z hondą to nie wiem... :oops:
  • 0

#11 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 16.12.2010

Nie wiem jak jest w zwykłej instalacji ale w sekwencji, jak podepniesz kompa to możesz zobaczyć jakie jest napięcie na sondzie i przelicza sobie a w rezultacie pokazuje czy mieszanka jest za bogata czy za uboga. Możesz na tej podstawie określić czy sonda działa właściwie.
  • 0

#12 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 16.12.2010

tylko byłem u mechanika sprawdzić sondę.Sprawdzał ją na benzynie na odpalonym silniku podpinał coś w kostkę i mówił że dział poprawnie.Ale mimo wszytko myślę że ją wymienię.

[ Dodano: 2010-12-16, 18:40 ]
Kolejna rzezc jaka już słyszałem wcześniej ale dzisiaj mi wpadła do głowy jest to BUCZENIE z filtra powietrze dochodzi on na pewno z tamtą tylko co to buczy.nieszczelność jakaś ?lewe powietrze ?
  • 0

#13 franc1

franc1
  • Forumowicz
  • 119 postów
  • Skąd:kuj-pom
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:40, 16.12.2010

kolego nie wymieniaj części w ciemno...

Czasmi to może być czujnik temperatury dla ecu, albo przepływomierz, możliwości jest zbyt dużo.
Zdiagnozuj usterkę, potem wymieniaj.
Może masz znajomego z podobnym autem, podmieniajcie elementy z jego auta.

jak nie dasz rady to popytaj "szczeniaków" w civikach gdzie w okolicy jest dobry garażowiec tylko od hond.

pozdr.
  • 0

#14 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:25, 16.12.2010

No jak to czujnik temperatury to pytanie który jest do ECU?? Ja wymieniałem ten z tyłu pod kolektorem ssącym ale spalanie mi od tego nie spadło. Ja bym zrobił jeszcze jeden test, co prawda jest on kosztowny ale może dużo powiedzieć : zatankuj do pełna, zrób 100km albo więcej na samej benzynie, znów zalej do pełna i policz ile spalił. Jak na benzynie wyjdzie Ci w miarę normalne spalanie to znaczy że coś z gazem jest przestawione. Moja paliła 16l benzyny po mieście jak miałem problemy ze spalaniem. Kolejną opcją jest regulacja zaworów. Moje były ustawione na bardzo sztywno i nie domykały się do końca więc paliła dużo a poza tym jak już pisałem była nieszczelność na kolektorze ssącym.
  • 0

#15 accord5

accord5
  • Forumowicz
  • 115 postów
  • Skąd:WAR.MAZ
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 17.12.2010

morze i bym zrobił ten test z benzyną ale jak już pisałem wcześniej samochód nie jeździ na benzynie.Znaczy nie jeździ normalnie jadę zmieniam biegi bez problemu,jadę nawet jak wrzucę na luz chociaż czasem szarpnie ale jak już dojeżdżam na przykład do świateł i się zatrzymuje zaczyna się dusić,obroty spadają nie reaguje wtedy na gaz i zazwyczaj gaśnie.Więc bez sensu jeździć ja co chwile będzie mi gasł.Na na gazie tego nie ma .Morze to będzie wskazówką.Myślałem o jakimś lewym powietrzu,ale chyb aby wtedy na gaz reagował a tu nic,jak by wo gule nie było mocy albo brakowało benzyny.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq