XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pali conajmnie 20l Lpg
#1
Napisano 18:07, 13.12.2010
Przeczytałem już sporo postów na tym forum związane z dużym spalaniem lecz nic nie wywnioskowałem.
Pali mi co najmniej 20l LPG po mieście.Biegi zmieniam na ok 3 tyś obrotów wiec wydaje moi się ze nie zamulam ani nie katuje silnika.W trasie pali 11-11,5 Lpg.Problem jest też na benzynie normalnie jeździ,przyspiesza tylko jak dojeżdżam do skrzyżowania to obroty spadają i często gaśnie na gazie tego nie ma.
Zrobine do tej pory
-wymienione świece na ngk i kable bosch
-Wymieniony ten cały mieszalnik od gazu niedawno
-regulowane zawory
-gaz regulowany 2 razy u 2 innych gazowników
-Wymieniłem cały aparat zapłonowy na używkę ale chyba nie moliwe żeby był też zje...
brak mi już pomysłów jest to instalacja 2 gen
#2
Napisano 18:10, 13.12.2010
#3
Napisano 18:13, 13.12.2010
[ Dodano: 2010-12-13, 22:15 ]
panowie nie macie innych sugestii w tym temacie
#4
Napisano 00:42, 14.12.2010
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 19:37, 14.12.2010
#6
Napisano 20:13, 14.12.2010
#7
Napisano 20:24, 14.12.2010
Uszczelki-jedna między wtrysk a kolektor - ASO, a druga między głowice a kolektor ssący - InterCars. Cen nie pamiętam.
Objawem było spalanie i dziwne zachowanie na wolnych obrotach, falowała, nie dało się przeprowadzić regulacji biegu jałowego.
Sprawdzić czy nie ma nieszczelności jest bardzo prosto : ja użyłem odtłuszczacza ale może być cokolwiek palnego, w sprayu najlepiej- polewasz na łączenia kolektora, wtryskiwacze i słuchasz czy nie zaczyna jej dławić jakby przylewało silnik albo czy nie wzrastają obroty. Jak tak to diagnoza jest już oczywista. I jeszcze obowiązkowo regulacja zaworów.
#8
Napisano 19:05, 15.12.2010
[ Dodano: 2010-12-15, 21:11 ]
w który to miejscu dokładnie psiknąć morze jakieś foto byłbym bardzo wdzięczny
#9
Napisano 07:50, 16.12.2010
morze
[ Dodano: 2010-12-15, 21:11 ]
morze
mój "borze"
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 12:09, 16.12.2010
może przekłamywać parametr, w podciśnieniowej instalacji gazowej jej wskazania sterują
tylko silnikiem krokowym (instalacji gazowej)
w sekwencji pewnie ma już większy wpływ.
Najłatwiej na benzynie sprawdzić wskaźnik AFR ewentualenie wg manuala
porównać czy mieszanka jest uboga czy bogata.
Niech koledzy już pomogą, czy honda daje się zdiagnozować wpinając się w odpowiednie piny w złączu
diagnostycznym z miernikiem i na podstawie wysokości napięcia stwierdzić chwilowy
parametr afr - stare toyoty w ten sposób się da - jak jest z hondą to nie wiem...
#11
Napisano 17:11, 16.12.2010
#12
Napisano 17:51, 16.12.2010
[ Dodano: 2010-12-16, 18:40 ]
Kolejna rzezc jaka już słyszałem wcześniej ale dzisiaj mi wpadła do głowy jest to BUCZENIE z filtra powietrze dochodzi on na pewno z tamtą tylko co to buczy.nieszczelność jakaś ?lewe powietrze ?
#13
Napisano 22:40, 16.12.2010
Czasmi to może być czujnik temperatury dla ecu, albo przepływomierz, możliwości jest zbyt dużo.
Zdiagnozuj usterkę, potem wymieniaj.
Może masz znajomego z podobnym autem, podmieniajcie elementy z jego auta.
jak nie dasz rady to popytaj "szczeniaków" w civikach gdzie w okolicy jest dobry garażowiec tylko od hond.
pozdr.
#14
Napisano 23:25, 16.12.2010
#15
Napisano 11:12, 17.12.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych