XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmiana piasty na 5x114,7
#31
Napisano 11:30, 01.12.2010
to ja już nic nie kumam
piasty co mam są od 2.3 z dokładkami od sporta i to jedyne wytłumaczenie
ten silnik co sprzedawali mnie zmylił chyba
tylko to mocowanie amora na 12mm mnie intryguje
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#32
Napisano 11:47, 01.12.2010
piasty co mam są od 2.3 z dokładkami od sporta i to jedyne wytłumaczenie
ten silnik co sprzedawali mnie zmylił chyba
no nie,bo 2,3 był tylko po lifcie, a wiadomo po lifcie brak dokładek
lko to mocowanie amora na 12mm mnie intryguje
może w 2,3 było tak?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#33
Napisano 12:02, 01.12.2010
może w 2,3 było tak?
Trzeba spytać Tomali - może kojarzy po wymianie swojego zawieszenia tak czy owak...wychodzi, że jednak nie popełniłem "skuchy"
#34
Napisano 14:13, 01.12.2010
piasta którą mam jest z przed lifta - skoro były dokładki! - wiem, bo pytałem kierownika szrotu,
czy to z tego co stał jakiś czas temu, mówił że tak
chyba że ktoś mieszał zderzakami, albo ten się pomylił
w EPC w 2.3 jest śruba 10
a żeby nie było łatwo to nie do końca różnią się tylko śrubą, jeszcze blaszka z wtulejowaną nakrętką jest inna
rozmiarowo oraz tuleja amora jest inna rozmiarowo (10 vs. 12)
moja skucha
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych