XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmiana piasty na 5x114,7
#1
Napisano 15:45, 30.11.2010
Pytam bo kupiłem felgi na lato i nie wiem czy nawiercać nowe otwory czy zmieniać piastę.
#2
Napisano 15:47, 30.11.2010
czy nawiercać nowe otwory
a wychodziły OEM piasty na pięć śrub? tak ja np w VIg w ATR, 2.3, Sport
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 15:53, 30.11.2010
Tylko ATR i 2.3 miały 5x114,3 w VI gen, potem już w VII standard.
Pawel_Aerodeck, jak sądzę - pewnie możnaby porzeźbić z przerzuceniem sprzętu od ATR'a lub 2.3...ale nie wiem czy gra jest warta świeczki. A wiercenie nowych otworów w feldze do tego nie przewidzianej - marny pomysł. Osłabisz felgę na 100%.
#4
Napisano 15:57, 30.11.2010
kardas, w Sporcie jest 4x114,3
Tylko ATR i 2.3 miały 5x114,3 w VI gen, potem już w VII standard.
i skucha, bo w Sporcie było opcją do wyboru 5x114,3.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 16:03, 30.11.2010
Robi się to tak, że stare otwory są zalewane i wywiercane są nowe, pod nowy rozstaw.Osłabisz felgę na 100%.
#6
Napisano 16:04, 30.11.2010
i skucha, bo w Sporcie było opcją do wyboru 5x114,3.
Opcją? Hmm...nigdy jeszcze nie widziałem Sporta z taką opcją oczywiście nie wyklucza to tego, że było jak mówisz aczkolwiek...nigdzie nie widziałem takiej wersji/opcji
#7
Napisano 16:04, 30.11.2010
Pozdro
#8
Napisano 16:05, 30.11.2010
#9
Napisano 16:09, 30.11.2010
Pozdro
#10
Napisano 16:13, 30.11.2010
Przeszczep z innej Hondy raczej nie podejdzie. Mas kłopotów może z tego wyjść. Ot choćby inne rozmiary tulei. Inne czujniki ABSu.
Inne rozmiary śrub w mocowaniach amorów. Chyba że chcesz też rozwiercać tuleje gumowo-metalowe.
Mocowania wahaczy ustawione pod innym kątem. To tak na szybko.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 16:44, 30.11.2010
pozdro
#12
Napisano 16:50, 30.11.2010
Więc krótko można powiedzieć, że jest to zabawa jedynie dla wytrwałych, posiadających "zapasowe" auto i jakiś zapas gotówki.
i jeśli ogarniasz to sam, to jeszcze trochę wiedzy i jakiś "pomagier" też będzie mile widziany.
No i przydałby się jakiś większy szrot od japońców w okolicy, bo czasem cena pierdoły w ASO powala.
Można te felgi rozwiercić, a za "zaoszczędzoną" kasę kup dobre ubezpieczenie AC i śmigaj
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 16:56, 30.11.2010
wszystko zależy od tego z jakie materiału felga jest wykonana, jeśli jest to jakaś chińska glina to tak, zgadzam się, co innego jeśli felga jest bardzo dobrej marki i wykonana z kutego aluminium. Więc nie bój nicMożna te felgi rozwiercić, a za "zaoszczędzoną" kasę kup dobre ubezpieczenie AC i śmigaj
#14
Napisano 17:53, 30.11.2010
Też mnie wkurza, że mój accordeon ma 4szpilki a nie pięć jak zdecydowana większość współczesnych aut.
Pozdro
A ja jestem szczęśliwy z tego powodu zwłaszcza przy zmianie kół.
#15
Napisano 18:01, 30.11.2010
Na 100% trzeb wymienić piasty, zaciski, jarzma, tarcze, prościej wymienić te felgi albo też samochód na taki co ma 5x....Witam. Czy ktoś się orientuję czy zamiana piast 4x114 na 5x114 możliwa by była w moim Acc ? Zaciski też trzeba by było zmieniać ?
Pytam bo kupiłem felgi na lato i nie wiem czy nawiercać nowe otwory czy zmieniać piastę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych