Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zmiana piasty na 5x114,7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:45, 30.11.2010

Witam. Czy ktoś się orientuję czy zamiana piast 4x114 na 5x114 możliwa by była w moim Acc ? Zaciski też trzeba by było zmieniać ?
Pytam bo kupiłem felgi na lato i nie wiem czy nawiercać nowe otwory czy zmieniać piastę.
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:47, 30.11.2010

czy nawiercać nowe otwory


:shock:



a wychodziły OEM piasty na pięć śrub? tak ja np w VIg w ATR, 2.3, Sport
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:53, 30.11.2010

kardas, w Sporcie jest 4x114,3
Tylko ATR i 2.3 miały 5x114,3 w VI gen, potem już w VII standard.

Pawel_Aerodeck, jak sądzę - pewnie możnaby porzeźbić z przerzuceniem sprzętu od ATR'a lub 2.3...ale nie wiem czy gra jest warta świeczki. A wiercenie nowych otworów w feldze do tego nie przewidzianej - marny pomysł. Osłabisz felgę na 100%.
  • 0

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:57, 30.11.2010

kardas, w Sporcie jest 4x114,3
Tylko ATR i 2.3 miały 5x114,3 w VI gen, potem już w VII standard.



i skucha, bo w Sporcie było opcją do wyboru 5x114,3. :mrgreen:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:03, 30.11.2010

Osłabisz felgę na 100%.

Robi się to tak, że stare otwory są zalewane i wywiercane są nowe, pod nowy rozstaw.
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:04, 30.11.2010

i skucha, bo w Sporcie było opcją do wyboru 5x114,3. :mrgreen:


Opcją? Hmm...nigdy jeszcze nie widziałem Sporta z taką opcją ;-) oczywiście nie wyklucza to tego, że było jak mówisz :ok aczkolwiek...nigdzie nie widziałem takiej wersji/opcji :roll:
  • 0

#7 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:04, 30.11.2010

Też mnie wkurza, że mój accordeon ma 4szpilki a nie pięć jak zdecydowana większość współczesnych aut. Jednak żeby nawiercać czy tym podobna magia :shock: w życiu by mi nawet przez głowę to nie przeszło. Jedyne rozsądne co przychodzi do głowy to właśnie zaadoptowanie od innej hanki. No i najlepiej żeby był to zestaw Plug & Play :-D . Zachodzi więc pytanie czy ktoś coś takiego kombinował z pozytywnym efektem. Główny ból tych czterech szpilek to bardzo cienki wybór w alusach. Reszta daje się jakoś znieść.
Pozdro
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#8 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:05, 30.11.2010

ekonom, na pewno ktoś próbował...poszukaj po necie ;-) ja u siebie próbowałem i wyszło tak jak oczekiwałem ;-) ale ja miałem łatwiej - przekładałem z ATR'a do siebie ;-)
  • 0

#9 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:09, 30.11.2010

Między nami spora różnica wiekowa tarjei86 :mrgreen:. Ja mam 16-to letnią panienkę :-D (accorda) a twoja to jeszcze dziewczynka hehehe. No więc zasadnicze pytanie:kto tego próbował np. na accordzie V czy też innej gen. i skąd brał przeszczepy do tej operacji??
Pozdro
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:13, 30.11.2010

tarjei86, ja nigdy nie widziałem Sporta na żywo, mało tego jak cholera.


Przeszczep z innej Hondy raczej nie podejdzie. Mas kłopotów może z tego wyjść. Ot choćby inne rozmiary tulei. Inne czujniki ABSu.
Inne rozmiary śrub w mocowaniach amorów. Chyba że chcesz też rozwiercać tuleje gumowo-metalowe.
Mocowania wahaczy ustawione pod innym kątem. To tak na szybko.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 ekonom

ekonom
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Głogów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:44, 30.11.2010

Więc krótko można powiedzieć, że jest to zabawa jedynie dla wytrwałych, posiadających "zapasowe" auto i jakiś zapas gotówki. Ja odpuszczam w każdym bądź razie. Mi auto potrzebne sprawne a ładne może być w OEMie tak jak do tej pory-może troszkę zaniedbane, może kiedyś to nadrobię, ale póki co wszystko może :-)
pozdro
  • 0
Jeśli koni dużo pod maską lepiej żeby za sterami nie siedział OSIOŁ.

#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:50, 30.11.2010

Więc krótko można powiedzieć, że jest to zabawa jedynie dla wytrwałych, posiadających "zapasowe" auto i jakiś zapas gotówki.


i jeśli ogarniasz to sam, to jeszcze trochę wiedzy i jakiś "pomagier" też będzie mile widziany.
No i przydałby się jakiś większy szrot od japońców w okolicy, bo czasem cena pierdoły w ASO powala.



Można te felgi rozwiercić, a za "zaoszczędzoną" kasę kup dobre ubezpieczenie AC i śmigaj :mrgreen:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • Skąd:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:56, 30.11.2010

Można te felgi rozwiercić, a za "zaoszczędzoną" kasę kup dobre ubezpieczenie AC i śmigaj :mrgreen:

wszystko zależy od tego z jakie materiału felga jest wykonana, jeśli jest to jakaś chińska glina to tak, zgadzam się, co innego jeśli felga jest bardzo dobrej marki i wykonana z kutego aluminium. Więc nie bój nic :)
  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#14 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:53, 30.11.2010

Też mnie wkurza, że mój accordeon ma 4szpilki a nie pięć jak zdecydowana większość współczesnych aut.
Pozdro


A ja jestem szczęśliwy z tego powodu zwłaszcza przy zmianie kół. :-P
  • 0

#15 kedzier

kedzier
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:B-stok
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:01, 30.11.2010

Witam. Czy ktoś się orientuję czy zamiana piast 4x114 na 5x114 możliwa by była w moim Acc ? Zaciski też trzeba by było zmieniać ?
Pytam bo kupiłem felgi na lato i nie wiem czy nawiercać nowe otwory czy zmieniać piastę.

Na 100% trzeb wymienić piasty, zaciski, jarzma, tarcze, prościej wymienić te felgi albo też samochód na taki co ma 5x....
:mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq