Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zmiana piasty na 5x114,7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:56, 30.11.2010

kedzier, to że trzeba to i owo wymienić to jasne, tylko na co wymieniać?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:00, 30.11.2010

kardas, w Sporcie jest 4x114,3
Tylko ATR i 2.3 miały 5x114,3 w VI gen, potem już w VII standard.



i skucha, bo w Sporcie było opcją do wyboru 5x114,3. :mrgreen:



jakieś potwierdzenie?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#18 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:03, 30.11.2010

w EPC dwie piasty do wyboru
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#19 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:07, 30.11.2010

w EPC dwie piasty do wyboru


tak sobie teraz myślę...a nie jest to spowodowane tym, że może istniał Sport w wersji 2.3 ? Tak gdybam...wtedy byłoby to logiczne i miało sens...bo tak to sensu nie widzę...
  • 0

#20 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:35, 30.11.2010

ja tego nie widze, jedna piasta, jedna tarcza, nawet w felgach alu jako akcesoria jest tylko wersja na 4 sruby
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#21 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:58, 30.11.2010

ja tego nie widze, jedna piasta, jedna tarcza, nawet w felgach alu jako akcesoria jest tylko wersja na 4 sruby


no ja też nie kojarzę niczego innego...stąd moje zdziwienie...no ale kolega kardas skądś wytargał te info - poprosimy więc o jakieś szczegóły/screeny/cokolwiek
  • 0

#22 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:53, 30.11.2010

ja tego nie widze


oczy Ci wypaliło? ;-)

felgi do sporta

http://japancars.ru/...=B__1800&s=0.45


front disk od sporta

http://japancars.ru/...=B__2200&s=0.45

rear disk

http://japancars.ru/...=B__1910&s=0.45
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#23 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:11, 30.11.2010

hmm jakaś ściema...aż zadzwonię do Hondy jutro chyba
  • 0

#24 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 05:59, 01.12.2010

oczy Ci wypaliło? ;-)


:mrgreen:

No ale te felgi to sa od 2,3, to samo tarcze i piasty ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#25 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:27, 01.12.2010

przecież w EPC wybrałem wersję jeden osiem SPORT, a nie dwa trzy
a że wkładają to i to tu to już ich broszka


poza tym pamiętasz te piasty co się pytałem z jakiego acco one są? No więc to są z jeden osiem sport na pięć śrub.
Skąd takie wnioski?

- szrot z którego brałem tą część, to ten sam co sprzedał mi dokładki od sporta
- na ich aukcjach w tamtym czasie wisiał jeden silnik od acco F18B2
- stabilizator nie był grubszy tak jak ma to miejsce w ATR (też pięć śrub)
- nikt nie widział takich piast na oczy, czyli to co pisał tarjei86, o niespotykanej takiej opcji (choć tu brakuje mi głosu kogoś z 2.3)


Może to trochę naciągane, ale jak na razie wszystko pasuje.


aha, jedna rzecz nie trzyma się tylko kupy, mocowanie amora tył jest na śrubę 12, gdzie w każdym
acco VIg jest na 10. Tego nie potrafię wytłumaczyć. Nawet w EPC nie ma nigdzie mocowania ze śrubą
12mm. Chyba że w tym "lower suspension", ale tam mi nie pokazuje rozmiaru śrub/ tulei amora.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#26 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:41, 01.12.2010

to jest jak odkrycie mobidicka :-P
  • 0

#27 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:49, 01.12.2010

Nobel z motoryzacji normalnie :lol: :bag





odkrycie to będzie jak znajdę model acco VIg z mocowaniem amora na śrubę 12mm
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#28 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:41, 01.12.2010

troche naciągane wnioski ;-)
ale ok, czekamy na rozwikłanie tajemnicy stulecia :mrgreen:
troche bezsensu, alby wersja sport roznila sie iloscia srub, jakoś nie widze sensu
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#29 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:06, 01.12.2010

jeśli chodzi o sens wyposażenia naszych acco to też go sporo brakuje

to tak samo 2.3 na pięć śrub. Trochę konia więcej od 2.0 i już dawali 5x? Bez sensu.


ale oczywiście mogę się mylić


pierwszy który znajdzie acco z mocowaniem dolnym amora tył na śrubę 12 ma u mnie dobre piwo 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#30 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:11, 01.12.2010

Jest proste wytlumaczenie. Rysunek jest wspolny, ale dla 1.8 na liscie czesci wystepuja tylko te na 4 sruby.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq