XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmiana piasty na 5x114,7
#16
Napisano 19:56, 30.11.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#18
Napisano 20:03, 30.11.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#19
Napisano 20:07, 30.11.2010
w EPC dwie piasty do wyboru
tak sobie teraz myślę...a nie jest to spowodowane tym, że może istniał Sport w wersji 2.3 ? Tak gdybam...wtedy byłoby to logiczne i miało sens...bo tak to sensu nie widzę...
#21
Napisano 20:58, 30.11.2010
ja tego nie widze, jedna piasta, jedna tarcza, nawet w felgach alu jako akcesoria jest tylko wersja na 4 sruby
no ja też nie kojarzę niczego innego...stąd moje zdziwienie...no ale kolega kardas skądś wytargał te info - poprosimy więc o jakieś szczegóły/screeny/cokolwiek
#22
Napisano 22:53, 30.11.2010
ja tego nie widze
oczy Ci wypaliło?
felgi do sporta
http://japancars.ru/...=B__1800&s=0.45
front disk od sporta
http://japancars.ru/...=B__2200&s=0.45
rear disk
http://japancars.ru/...=B__1910&s=0.45
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#23
Napisano 23:11, 30.11.2010
#25
Napisano 09:27, 01.12.2010
a że wkładają to i to tu to już ich broszka
poza tym pamiętasz te piasty co się pytałem z jakiego acco one są? No więc to są z jeden osiem sport na pięć śrub.
Skąd takie wnioski?
- szrot z którego brałem tą część, to ten sam co sprzedał mi dokładki od sporta
- na ich aukcjach w tamtym czasie wisiał jeden silnik od acco F18B2
- stabilizator nie był grubszy tak jak ma to miejsce w ATR (też pięć śrub)
- nikt nie widział takich piast na oczy, czyli to co pisał tarjei86, o niespotykanej takiej opcji (choć tu brakuje mi głosu kogoś z 2.3)
Może to trochę naciągane, ale jak na razie wszystko pasuje.
aha, jedna rzecz nie trzyma się tylko kupy, mocowanie amora tył jest na śrubę 12, gdzie w każdym
acco VIg jest na 10. Tego nie potrafię wytłumaczyć. Nawet w EPC nie ma nigdzie mocowania ze śrubą
12mm. Chyba że w tym "lower suspension", ale tam mi nie pokazuje rozmiaru śrub/ tulei amora.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#26
Napisano 09:41, 01.12.2010
#27
Napisano 09:49, 01.12.2010
odkrycie to będzie jak znajdę model acco VIg z mocowaniem amora na śrubę 12mm
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#29
Napisano 11:06, 01.12.2010
to tak samo 2.3 na pięć śrub. Trochę konia więcej od 2.0 i już dawali 5x? Bez sensu.
ale oczywiście mogę się mylić
pierwszy który znajdzie acco z mocowaniem dolnym amora tył na śrubę 12 ma u mnie dobre piwo
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#30
Napisano 11:11, 01.12.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych