Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Prośba o ocenę instalki w accord VIgen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#46 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:32, 06.01.2011

Powiem ci kolego że reduktor magic III jest bardzo dobry ale niestety ma duze wachania cisnien i według mnie zdławianie bedzie ci sie powtarzać.Nawet jak wyreguluje ci gazownik to wystarczy na 1000km a pózniej będzie to samo.Miałem ten reduktor w accordzie 2,0 VII gen, i problem wachan cisnien się powtarzał.Po regulacjach został wymieniony na eg 200-jak pamietam(dodam że na EG200 problem z dławieniem ustał ale okazało sie że wtryski Magic Jet nie daja rady i trzeba było wymienić na Matrixy).Jedyna własciwa instalacja na której od 15tys nie ma problemów z LPG to landi.Mam nadzieje ze ty sie nie umęczysz tyle co ja z magic III.Tylko LANDI RENZO albo nic to jest moje zdanie na temat LPG.Nastepny pojazd będzie równiez z Landi albo tylko BP.
  • 0
donald

#47 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:39, 06.01.2011

Na tą chwilę mogę powiedzieć, że jest prawie jak na benzynie. Troszkę wolniej się wkręca na obroty no i minimalnie się zdławi przy ok 4,5 tyś obrotów.


.... i właśnie. Nowa instalacja i są delikatne szarpnięcia przy VTECu, oby to się nie sprawdziło ale czas zrobi swoje i będzie gorzej.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#48 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:25, 06.01.2011

Na moje pytanie dlaczego Diego, a nie STAG usłyszałem odpowiedź, że na STAGu więcej pali i nie będzie tak chodził jak na Diego :-)

Chciałbym go spotkać i zaśmiać mu się w twarz.

Dodam jeszcze, że instalacja "wstępnie" ustawiona i dokładnych regulacji bedziemy dokonywać w sobotę.

Ustawia się od razu, nie raty. Widać jaki fachowiec. Strojenie będzie z dupy, bo będą różne warunki. Będzie się rozjeżdżać.

Na tą chwilę mogę powiedzieć, że jest prawie jak na benzynie. Troszkę wolniej się wkręca na obroty no i minimalnie się zdławi przy ok 4,5 tyś obrotów.

Prawie robi wielką różnicę. Twoja instalacja "prawie" działa dobrze.

Co do gratów. Sterownik może być, nie jest zły. Magic III jest znany z tego, że nie trzyma ciśnienia i potrafi puścić gaz w układ chłodzenia. Silnik przegrzeje się szybciej niż zdążysz powiedzieć "planowanie glowicy". Magic Jet, to krótkotrwała inwestycja. Może są na forum osoby zadowolony, ale to tylko dlatego, że dobrą partię trafili. Ogólnie podają za dużo gazu na zimnym silniku i potrafią się zużyć po 30tys km.

Aha, żeby nie było, ja nie jestem fachowcem, co najwyżej dużo czytam.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#49 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:18, 07.01.2011

Aha, żeby nie było, ja nie jestem fachowcem, co najwyżej dużo czytam.

A wszyscy Cię polecamy jako fachowca.a od czytania to czasem oczy bolą :mrgreen:
  • 0

#50 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:47, 07.01.2011

Magic Jet, to krótkotrwała inwestycja. Może są na forum osoby zadowolony, ale to tylko dlatego, że dobrą partię trafili.


heheheh pewnie było troszkę o mnie ;-) U mnie padają ale wymieniam pojedynczo te które padły a nie całą listwę - jest trochę zabawy ale jakoś tak są :j
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#51 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:50, 07.01.2011

ok, ale w takim razie co można zrobić z taką instalacją - co na co wymienić?
czy zamiast Magic JET założyć Matrix 344? Pytanie tylko czy Diego G3 obsługuje taką listwę?
No i co z reduktorem? Nie wiem ile w tym prawdy, ale jego wady zostały poprawione przez producenta.

oprócz krytykowania chciałbym też dostać informację na temat poprawnej konfiguracji za co będę bardzo wdzięczny.
  • 0

#52 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:35, 07.01.2011

Listwy wtryskiwaczy MATRIX mogą być wykorzystywane w wielu instalacjach sekwencyjnego wtrysku gazu. Najpopularniejszymi z nich są KME Diego, Zenith, Sirocco, Landi,Stag i inne.

[ Dodano: 2011-01-07, 09:52 ]

oprócz krytykowania chciałbym też dostać informację na temat poprawnej konfiguracji za co będę bardzo wdzięczny

Czy tak trudno poszukać:
http://www.accordklu...opic.php?t=2979
Bo chyba każdy wie,że przy źle dobranych komponentach z biegiem czasu tak czy inaczej będzie się "krzaczyć".Myślisz,że ja nie byłem zadowolony po założeniu Staga,listwy Valtek i reduktora Zavoli N śmigał bez problemu przez pół roku,a później regulacja raz w tygodniu (nerwy,tracony czas).Jedynym wyjściem z sytuacji,a zarazem uratowanie auta przed nadmiernym wysileniem są odpowiednio dobrane komponenty.W Twoim przypadku jeżeli ktoś potrafi ustawić Diego to niech zostanie,a co do listwy ja bym zmienił (Matrix HD344 ok.360 zł,Hanna ok.400 zł)
  • 0

#53 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:48, 07.01.2011

Glinuś, hany nie kupisz za 400 zł kompletnej. nie ma bata... wiem że jeden wtrysk kosztuje 110 zł a gdzie listwa przejsciówki na złącze valtek?? 500 to jest dobra cena za hanke 2000.
  • 0

#54 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:49, 07.01.2011

http://www.pitec.pl/
Hana 2000 120zł sztuka (przejściówka w komplecie)

Co do Diego G3, to jest to dobry sterownik. Obsługa programu jest inna jak AC GAS Synchro, ale po załapaniu o co chodzi też prosto się ustawia.

Co do Magic Jet i Magic III, to czytajcie na bieżąco lpg-forum.pl Jaka cena taka jakość, nie ma co się czarować.

Magic Jet, Matrix HD, XJ, Hana 2000 te wtryskiwacze są wrażliwe na brudny gaz. Jak się zabrudzą, to się kleją i potem problemy przy przełączaniu na zimnym silniku, szarpanie w okolicach 4500rpm, niestabilne obroty.
Valteki i MEDy są dość odporne na brud.
Co do reduktorów, to do 70% Accordów na forum spokojnie wystarczy zavoli zeta s (do 160KM). Przy silniki 2.4 jak u Glinusia lepiej użyć Scorpiona ST/GT, ale trzeba dokonać pewnych poprawek.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#55 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:55, 07.01.2011

jutro jestem ustawiony na regulację, ale już wstępnie rozmawiałem o podmianie wtrysków na matrixa HD344 no i reduktora na zawoli.
trzeba jeszcze będzie zobaczyć czy Diego G3 to obsłuży bo wiem, że Matrixa HD544 nie chciał pociągnąć.
dodam jeszcze, że dziś rano jak odpaliłem na benzynie to lekko rzucało samochodem - jak odłączyłem całkowicie instalację to było ok - po około minucie wszystko się unormowało.
  • 0

#56 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:45, 07.01.2011

Co do Magic III, to są fotki reduktora
http://www.scantel.c...=3950&g2_page=1
Między płynem chłodzącym a gazem jest tylko cieniutki oring. Kolega Piotr jak wyjął swoje reduktory (zamontowane w lipcu 2010), to stwierdził, że to była ostatnia chwila. Oringi były już twarde.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#57 darek2218

darek2218
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:TOS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Ex
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:58, 28.01.2011

Żeby nie zakładać nowego to się podepnę;)
Wczoraj założyłem instalację gazową i proszę o ocenę i ewentualne poprawki zanim pojadę na przegląd po pierwszym 1000km.
Lista podzespołów:

Dołączona grafika

No i pare fotek:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Ogólnie gość wydawał się na takiego co zna się na rzeczy, parownik zamontował tak że go nie widać w miejscu pod akumulatorem, przewody jak najkrótsze i wkręcone w kolektor pod kątem, reszta przewodów ładnie razem skręcona i wszystko tak schludnie się wydaje jak dla mnie;) co o tym sądzicie?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq