XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Prośba o ocenę instalki w accord VIgen
#46
Napisano 19:32, 06.01.2011
#47
Napisano 20:39, 06.01.2011
Na tą chwilę mogę powiedzieć, że jest prawie jak na benzynie. Troszkę wolniej się wkręca na obroty no i minimalnie się zdławi przy ok 4,5 tyś obrotów.
.... i właśnie. Nowa instalacja i są delikatne szarpnięcia przy VTECu, oby to się nie sprawdziło ale czas zrobi swoje i będzie gorzej.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#48
Napisano 23:25, 06.01.2011
Chciałbym go spotkać i zaśmiać mu się w twarz.Na moje pytanie dlaczego Diego, a nie STAG usłyszałem odpowiedź, że na STAGu więcej pali i nie będzie tak chodził jak na Diego
Ustawia się od razu, nie raty. Widać jaki fachowiec. Strojenie będzie z dupy, bo będą różne warunki. Będzie się rozjeżdżać.Dodam jeszcze, że instalacja "wstępnie" ustawiona i dokładnych regulacji bedziemy dokonywać w sobotę.
Prawie robi wielką różnicę. Twoja instalacja "prawie" działa dobrze.Na tą chwilę mogę powiedzieć, że jest prawie jak na benzynie. Troszkę wolniej się wkręca na obroty no i minimalnie się zdławi przy ok 4,5 tyś obrotów.
Co do gratów. Sterownik może być, nie jest zły. Magic III jest znany z tego, że nie trzyma ciśnienia i potrafi puścić gaz w układ chłodzenia. Silnik przegrzeje się szybciej niż zdążysz powiedzieć "planowanie glowicy". Magic Jet, to krótkotrwała inwestycja. Może są na forum osoby zadowolony, ale to tylko dlatego, że dobrą partię trafili. Ogólnie podają za dużo gazu na zimnym silniku i potrafią się zużyć po 30tys km.
Aha, żeby nie było, ja nie jestem fachowcem, co najwyżej dużo czytam.
Do zobaczenia na trasie.
#49
Napisano 06:18, 07.01.2011
A wszyscy Cię polecamy jako fachowca.a od czytania to czasem oczy boląAha, żeby nie było, ja nie jestem fachowcem, co najwyżej dużo czytam.
#50
Napisano 07:47, 07.01.2011
Magic Jet, to krótkotrwała inwestycja. Może są na forum osoby zadowolony, ale to tylko dlatego, że dobrą partię trafili.
heheheh pewnie było troszkę o mnie U mnie padają ale wymieniam pojedynczo te które padły a nie całą listwę - jest trochę zabawy ale jakoś tak są
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#51 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:50, 07.01.2011
czy zamiast Magic JET założyć Matrix 344? Pytanie tylko czy Diego G3 obsługuje taką listwę?
No i co z reduktorem? Nie wiem ile w tym prawdy, ale jego wady zostały poprawione przez producenta.
oprócz krytykowania chciałbym też dostać informację na temat poprawnej konfiguracji za co będę bardzo wdzięczny.
#52
Napisano 09:35, 07.01.2011
[ Dodano: 2011-01-07, 09:52 ]
Czy tak trudno poszukać:oprócz krytykowania chciałbym też dostać informację na temat poprawnej konfiguracji za co będę bardzo wdzięczny
http://www.accordklu...opic.php?t=2979
Bo chyba każdy wie,że przy źle dobranych komponentach z biegiem czasu tak czy inaczej będzie się "krzaczyć".Myślisz,że ja nie byłem zadowolony po założeniu Staga,listwy Valtek i reduktora Zavoli N śmigał bez problemu przez pół roku,a później regulacja raz w tygodniu (nerwy,tracony czas).Jedynym wyjściem z sytuacji,a zarazem uratowanie auta przed nadmiernym wysileniem są odpowiednio dobrane komponenty.W Twoim przypadku jeżeli ktoś potrafi ustawić Diego to niech zostanie,a co do listwy ja bym zmienił (Matrix HD344 ok.360 zł,Hanna ok.400 zł)
#53
Napisano 11:48, 07.01.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#54
Napisano 14:49, 07.01.2011
Hana 2000 120zł sztuka (przejściówka w komplecie)
Co do Diego G3, to jest to dobry sterownik. Obsługa programu jest inna jak AC GAS Synchro, ale po załapaniu o co chodzi też prosto się ustawia.
Co do Magic Jet i Magic III, to czytajcie na bieżąco lpg-forum.pl Jaka cena taka jakość, nie ma co się czarować.
Magic Jet, Matrix HD, XJ, Hana 2000 te wtryskiwacze są wrażliwe na brudny gaz. Jak się zabrudzą, to się kleją i potem problemy przy przełączaniu na zimnym silniku, szarpanie w okolicach 4500rpm, niestabilne obroty.
Valteki i MEDy są dość odporne na brud.
Co do reduktorów, to do 70% Accordów na forum spokojnie wystarczy zavoli zeta s (do 160KM). Przy silniki 2.4 jak u Glinusia lepiej użyć Scorpiona ST/GT, ale trzeba dokonać pewnych poprawek.
Do zobaczenia na trasie.
#55 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:55, 07.01.2011
trzeba jeszcze będzie zobaczyć czy Diego G3 to obsłuży bo wiem, że Matrixa HD544 nie chciał pociągnąć.
dodam jeszcze, że dziś rano jak odpaliłem na benzynie to lekko rzucało samochodem - jak odłączyłem całkowicie instalację to było ok - po około minucie wszystko się unormowało.
#56
Napisano 23:45, 07.01.2011
http://www.scantel.c...=3950&g2_page=1
Między płynem chłodzącym a gazem jest tylko cieniutki oring. Kolega Piotr jak wyjął swoje reduktory (zamontowane w lipcu 2010), to stwierdził, że to była ostatnia chwila. Oringi były już twarde.
Do zobaczenia na trasie.
#57
Napisano 16:58, 28.01.2011
Wczoraj założyłem instalację gazową i proszę o ocenę i ewentualne poprawki zanim pojadę na przegląd po pierwszym 1000km.
Lista podzespołów:
No i pare fotek:
Ogólnie gość wydawał się na takiego co zna się na rzeczy, parownik zamontował tak że go nie widać w miejscu pod akumulatorem, przewody jak najkrótsze i wkręcone w kolektor pod kątem, reszta przewodów ładnie razem skręcona i wszystko tak schludnie się wydaje jak dla mnie;) co o tym sądzicie?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych