XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Prośba o ocenę instalki w accord VIgen
#16
Napisano 20:52, 18.11.2010
#17
Napisano 21:04, 18.11.2010
#18
Napisano 20:58, 19.11.2010
Co powiecie Panowie o mojej instalcji?
- Elektronika: Stag 300plus,
- reduktor: Zavoli Zeta n (miał być z nadmiarem km i nie wiem czy to dobry))
- listwa wtryskiwaczy: MagicJet. (nie wiem czcy te są?)
- zawór tomasetoo
- butla taka jak u kolegi ale zawór jest odwrotnie czyli chyba jest dobrze!
A teraz zdjęcia:
Ciekawe rozwiązanie a zarazem utrudnione do jakiejkolwiek ingerencji i sprawdzenia! A mianowicie reduktor jest umieszczony pod akumulatorem. Zdjęcie od dołu!
czekam na wszystkie oceny
;pozdrawiam
#19
Napisano 02:37, 20.11.2010
Do zobaczenia na trasie.
#20
Napisano 07:14, 20.11.2010
Nie pękaj, masz dobrze. Ja też mam reduktor pod akumulatorem. Nie chciałbyś ma mieć reduktora na ścianie grodziowej. Generalnie widać ten co zakładał wiedział co robi.
nie pękam i wiem że instalacja jest dobrze zrobiona. Ale kolego pablo ja sie pytam czy ta instalka da rade na dłuższą mete??
Rozmawiałem z tym gościem przed założeniem i powiedziałem mu co ma założyć itp, ale po przyjeździe sprawdziłem wszystko i martwi mnie ten reduktor ponieważ chciałem taki na 180 -200km a ten prawdopodobnie jest na 150km a ja posiadam fabrycznie 147km i narazie to będzie dobrze ale potem kto wie czy zamuły nie będzie miał przez to.
I jade do niego na pierwszy przegląd(po1000km) i nie wiem czy mam sie go czepiać czy nie ponieważ nigdzie nie znalazłem zavoli zeta n w takich parametrach jak miało być bo powinien być zavoli zeta s.
Czy nie mówie prawdy?
Odpowiedzcie mi zanwcy na to pytanie?
pozdrawiam
#21
Napisano 07:40, 20.11.2010
Tak masz rację,zadaj pytanie gazownikowi dlaczego przyoszczędził na Tobie powiedzmy 30 zł (mówię orientacyjnie o różnicy).N daje radę,ale S to zawsze zapas mocy(i znawcy nie mówcie mi,że nie może być lepiej).Na swoim przykładzie powiem,że przed EG miałem S i ledwo dawała przy 190 KM rade,także teoria i praktyka to nie to samo..Reduktor na gwarancji więc zmieniaj i nie zastanawiaj się.Czy nie mówie prawdy?
Odpowiedzcie mi zanwcy na to pytanie?
#22
Napisano 08:17, 20.11.2010
Tak masz rację,zadaj pytanie gazownikowi dlaczego przyoszczędził na Tobie powiedzmy 30 zł (mówię orientacyjnie o różnicy).N daje radę,ale S to zawsze zapas mocy(i znawcy nie mówcie mi,że nie może być lepiej).Na swoim przykładzie powiem,że przed EG miałem S i ledwo dawała przy 190 KM rade,także teoria i praktyka to nie to samo..Reduktor na gwarancji więc zmieniaj i nie zastanawiaj się.
No włąśnie nie wiem dlaczego taki wstawił jak to jest groszowa oszczędność.
A wiem właśnie że jak będzie zapas mocy to będzie lepiej, może :-/ ale wrazie co to będe wiedział że dałem hance co najlepsze!!
Dzieki kolego
#23
Napisano 15:20, 20.11.2010
Do zobaczenia na trasie.
#24
Napisano 11:36, 21.11.2010
Zapytałem sie go o ten reduktor i odpowiedział mi tak : "Kolego ja wiem że tam jest zeta n ale ja go przerobiłem na zeta s ponieważ u dilera nie było s-ek. n-ki bym wcale nie wsadzał bo to by było bez sęsu bo by miał spadek mocy a cena taka sama, bo to są identyczne reduktory tylko sie różnią w środku ilością sprężynek i ja dołożyłem jedną i jest teraz dwie czyli jest przerobiony na zavoli s"
I chłopaki to jest prawda co on powiedział? Jest możliwośc takiej przeróbki? I da rade to jakośc sprawdzić żeby sie przekonać czy mówi prawde?
Następna sprawda to tak jak napisał
Zavoli Zeta N czy S, bez różnicy robią maks 180KM. Ustawić na 1.1bara i zapomnieć o nim. To jest rozsądny reduktor za małe pieniądze.
Jak fachman sprwadzał mape to zadawałem mu troche pytań i tam w jednym rogu było właśnie ciśnienie reduktora i jkakało 1.09 ,1.10, 1,12 tak włąśnie przy okolicy 1,1. i ciśnienie wtyrsku na każdym wtryskiwaczu tak koło 4.0 skakało.
Czy pomoże mi ktoś czy to jest dobrze?
I czy można wierzyć mechaniorowi że przerobił reduktor?
Powie tyle że przejechałem prawie 1500km i nie widze różnicy w jeżdzie bezyna/gaz nawet nie wiem kiedy przechodzi na gaz.
Czekam na odpowiedzi
#25
Napisano 16:32, 21.11.2010
"Kolego ja wiem że tam jest zeta n ale ja go przerobiłem na zeta s ponieważ u dilera nie było s-ek. n-ki bym wcale nie wsadzał bo to by było bez sęsu bo by miał spadek mocy a cena taka sama, bo to są identyczne reduktory tylko sie różnią w środku ilością sprężynek i ja dołożyłem jedną i jest teraz dwie czyli jest przerobiony na zavoli s"
Tym bardziej przekonuje mnie to, że jest to dobry fachowiec. N i S różnią się właśnie tym sprężynami. To jest jeden i ten sam reduktor. N obsłuży do 150KM, S do 170-180KM. Co do ciśnienia, to Zavoli pracuje najlepiej na 1.1bara (zalecenie producenta) i tak ma być.
Nie ciśnienie a czas wtrysku, wtryskiwacza LPG.na każdym wtryskiwaczu tak koło 4.0 skakało.
Ty lepiej podaj adres zakładu, bo widzę, że warto podać do polecanych.
Tym zdaniem możemy podsumować i zakończyć temat.
Powie tyle że przejechałem prawie 1500km i nie widze różnicy w jeżdzie bezyna/gaz nawet nie wiem kiedy przechodzi na gaz.
Ciesz się ekonomiczną jazdą!
Do zobaczenia na trasie.
#26
Napisano 18:55, 21.11.2010
Zavoli pracuje najlepiej na 1.1bara (zalecenie producenta) i tak ma być.
I tak jest ustawione tylko nie pamiętam czy była wartośc stała czy w tych granicach skakało!!
Nie ciśnienie a czas wtrysku, wtryskiwacza LPG.
O tak chciałem napisać tylko nie wiedziałem jak
Ty lepiej podaj adres zakładu, bo widzę, że warto podać do polecanych.
Tego Pana już polecałeś pablo,see,
Słyszałem że jest dobry i na forum i prywatnie więc chciałem sie dowiedzieć czy tylko mnie w bambuko zrobił!
LUBELSKIE
AUTO-GAZ
Adam Rogowski
Snopków 56a
21-002 Jastków
woj.Lubelskie
tel 609258834
#27
Napisano 19:35, 21.11.2010
Do zobaczenia na trasie.
#28
Napisano 14:22, 22.11.2010
Dzięki za pomoc
Temat do zamknięcia
#29
Napisano 23:33, 01.12.2010
Prosze Was o pomoc jeszcze raz. Napiszcie mi jak powinny byc i gdzie najlepiej umieszczone podzespoly pod pokrywa silnika patrzac na zalaczone zdjecia z poczatku watku. Chodzi mi dokladnie gdzie ten gaziarz bedzie mial umiejscowil w silniku kompa, reduktor, parownik oraz wtryski gazu. Patrzac na moje ufo mozecie porownac i mi doradzic. Jade do gaziarza rozmawiac o zmianach wiec chce mu podsunac pomysly gdyby nie wiedzial co i jak zrobic.
Dzieki za odpowiedzi
#30
Napisano 23:54, 01.12.2010
Na dzień dobry zaczynając to butla powinna być przekręcona o 180* wielozaworem do tyłu, następnie kable powinny być ładnie wczepione lub przyczepione do głównej wiązki kabli znajdującą się za pokrywą zaworów by nie rzucały się w oczy i w miarę jakoś to wyglądało, wtryski trochę niżej opuszczone i ładnie po układane i sczepione. Tam gdzie elektrozawór to komp od LPG, a elektrozawór gdzieś na drugą stronę przyczepić normalnie. I te przewody od zasilania gazu też dobrze by było gdzieś delikatnie spodem też puścić by tak nie raziły po oczach.
Przygotuj się na to, że na pewno będzie Ci ściemniał, rzeczy tego typu, że inaczej nie może być, bo to tak musi być i inaczej bardzo nie da się robić, że on to robi od iluś już lat i nikt nie miał, żadnych problemów i nie narzekał itp itd...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych