Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Prośba o ocenę instalki w accord VIgen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#16 chopin1984

chopin1984
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Konin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 18.11.2010

hmm zebralem opinie od kolegow na HAKP i na lpg-forum.pl czekam jeszcze na pomoc kolegi z Konina z naszej stronki ale to dopiero po weekendzie podjade tam i bedziemy gadac bo poki co zalatany jestem....no ale qde zonie znow 2x hanka zgasla !!!!
  • 0

#17 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:04, 18.11.2010

Spoko ogarniecie :ok
  • 0

#18 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 19.11.2010

Witam dołącze sie do tematu.
Co powiecie Panowie o mojej instalcji???

- Elektronika: Stag 300plus,
- reduktor: Zavoli Zeta n (miał być z nadmiarem km i nie wiem czy to dobry))
- listwa wtryskiwaczy: MagicJet. (nie wiem czcy te są???)
- zawór tomasetoo
- butla taka jak u kolegi ale zawór jest odwrotnie czyli chyba jest dobrze!!!

A teraz zdjęcia:
Dołączona grafika

Dołączona grafika


Dołączona grafika

Ciekawe rozwiązanie a zarazem utrudnione do jakiejkolwiek ingerencji i sprawdzenia!!! A mianowicie reduktor jest umieszczony pod akumulatorem. Zdjęcie od dołu!
Dołączona grafika


czekam na wszystkie oceny
;pozdrawiam
  • 0

#19 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 02:37, 20.11.2010

Nie pękaj, masz dobrze. Ja też mam reduktor pod akumulatorem. Nie chciałbyś ma mieć reduktora na ścianie grodziowej. Generalnie widać ten co zakładał wiedział co robi.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#20 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:14, 20.11.2010

Nie pękaj, masz dobrze. Ja też mam reduktor pod akumulatorem. Nie chciałbyś ma mieć reduktora na ścianie grodziowej. Generalnie widać ten co zakładał wiedział co robi.


nie pękam ;-) i wiem że instalacja jest dobrze zrobiona. Ale kolego pablo ja sie pytam czy ta instalka da rade na dłuższą mete??

Rozmawiałem z tym gościem przed założeniem i powiedziałem mu co ma założyć itp, ale po przyjeździe sprawdziłem wszystko i martwi mnie ten reduktor ponieważ chciałem taki na 180 -200km a ten prawdopodobnie jest na 150km a ja posiadam fabrycznie 147km i narazie to będzie dobrze ale potem kto wie czy zamuły nie będzie miał przez to.

I jade do niego na pierwszy przegląd(po1000km) i nie wiem czy mam sie go czepiać czy nie ponieważ nigdzie nie znalazłem zavoli zeta n w takich parametrach jak miało być bo powinien być zavoli zeta s.

Czy nie mówie prawdy???
Odpowiedzcie mi zanwcy na to pytanie???

pozdrawiam
  • 0

#21 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:40, 20.11.2010

Czy nie mówie prawdy???
Odpowiedzcie mi zanwcy na to pytanie???

Tak masz rację,zadaj pytanie gazownikowi dlaczego przyoszczędził na Tobie powiedzmy 30 zł (mówię orientacyjnie o różnicy).N daje radę,ale S to zawsze zapas mocy(i znawcy nie mówcie mi,że nie może być lepiej).Na swoim przykładzie powiem,że przed EG miałem S i ledwo dawała przy 190 KM rade,także teoria i praktyka to nie to samo..Reduktor na gwarancji więc zmieniaj i nie zastanawiaj się.
  • 0

#22 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:17, 20.11.2010

Tak masz rację,zadaj pytanie gazownikowi dlaczego przyoszczędził na Tobie powiedzmy 30 zł (mówię orientacyjnie o różnicy).N daje radę,ale S to zawsze zapas mocy(i znawcy nie mówcie mi,że nie może być lepiej).Na swoim przykładzie powiem,że przed EG miałem S i ledwo dawała przy 190 KM rade,także teoria i praktyka to nie to samo..Reduktor na gwarancji więc zmieniaj i nie zastanawiaj się.


No włąśnie nie wiem dlaczego taki wstawił jak to jest groszowa oszczędność.

A wiem właśnie że jak będzie zapas mocy to będzie lepiej, może :-/ ale wrazie co to będe wiedział że dałem hance co najlepsze!!

Dzieki kolego
  • 0

#23 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:20, 20.11.2010

Zavoli Zeta N czy S, bez różnicy robią maks 180KM. Ustawić na 1.1bara i zapomnieć o nim. To jest rozsądny reduktor za małe pieniądze.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#24 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 21.11.2010

Panowie wczoraj byłem u fachmana i tym przeglącie mapy itd.

Zapytałem sie go o ten reduktor i odpowiedział mi tak : "Kolego ja wiem że tam jest zeta n ale ja go przerobiłem na zeta s ponieważ u dilera nie było s-ek. n-ki bym wcale nie wsadzał bo to by było bez sęsu bo by miał spadek mocy a cena taka sama, bo to są identyczne reduktory tylko sie różnią w środku ilością sprężynek i ja dołożyłem jedną i jest teraz dwie czyli jest przerobiony na zavoli s"


I chłopaki to jest prawda co on powiedział??? Jest możliwośc takiej przeróbki??? I da rade to jakośc sprawdzić żeby sie przekonać czy mówi prawde???


Następna sprawda to tak jak napisał


Zavoli Zeta N czy S, bez różnicy robią maks 180KM. Ustawić na 1.1bara i zapomnieć o nim. To jest rozsądny reduktor za małe pieniądze.



Jak fachman sprwadzał mape to zadawałem mu troche pytań i tam w jednym rogu było właśnie ciśnienie reduktora i jkakało 1.09 ,1.10, 1,12 tak włąśnie przy okolicy 1,1. i ciśnienie wtyrsku na każdym wtryskiwaczu tak koło 4.0 skakało.

Czy pomoże mi ktoś czy to jest dobrze???

I czy można wierzyć mechaniorowi że przerobił reduktor???


Powie tyle że przejechałem prawie 1500km i nie widze różnicy w jeżdzie bezyna/gaz nawet nie wiem kiedy przechodzi na gaz.


Czekam na odpowiedzi
  • 0

#25 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:32, 21.11.2010

"Kolego ja wiem że tam jest zeta n ale ja go przerobiłem na zeta s ponieważ u dilera nie było s-ek. n-ki bym wcale nie wsadzał bo to by było bez sęsu bo by miał spadek mocy a cena taka sama, bo to są identyczne reduktory tylko sie różnią w środku ilością sprężynek i ja dołożyłem jedną i jest teraz dwie czyli jest przerobiony na zavoli s"


Tym bardziej przekonuje mnie to, że jest to dobry fachowiec. N i S różnią się właśnie tym sprężynami. To jest jeden i ten sam reduktor. N obsłuży do 150KM, S do 170-180KM. Co do ciśnienia, to Zavoli pracuje najlepiej na 1.1bara (zalecenie producenta) i tak ma być.

na każdym wtryskiwaczu tak koło 4.0 skakało.

Nie ciśnienie a czas wtrysku, wtryskiwacza LPG.

Ty lepiej podaj adres zakładu, bo widzę, że warto podać do polecanych.

Tym zdaniem możemy podsumować i zakończyć temat.

Powie tyle że przejechałem prawie 1500km i nie widze różnicy w jeżdzie bezyna/gaz nawet nie wiem kiedy przechodzi na gaz.


Ciesz się ekonomiczną jazdą!
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#26 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 21.11.2010

Zavoli pracuje najlepiej na 1.1bara (zalecenie producenta) i tak ma być.


I tak jest ustawione tylko nie pamiętam czy była wartośc stała czy w tych granicach skakało!!


Nie ciśnienie a czas wtrysku, wtryskiwacza LPG.


O tak chciałem napisać tylko nie wiedziałem jak :-P

Ty lepiej podaj adres zakładu, bo widzę, że warto podać do polecanych.


Tego Pana już polecałeś pablo,see,

Słyszałem że jest dobry i na forum i prywatnie więc chciałem sie dowiedzieć czy tylko mnie w bambuko zrobił!!!

LUBELSKIE

AUTO-GAZ
Adam Rogowski
Snopków 56a
21-002 Jastków
woj.Lubelskie
tel 609258834
  • 0

#27 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:35, 21.11.2010

A to było od razu trzeba napisać, że u Adama. I widzisz, warto zakładać w dobrych zakładach, nawet jak trzeba podjechać dalej i wydać więcej.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#28 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:22, 22.11.2010

Wole wydać na instalke więcej niż później kląć i martwić sie że auto coś nie chce rwać glege :mrgreen:

Dzięki za pomoc

Temat do zamknięcia
  • 0

#29 chopin1984

chopin1984
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Konin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:33, 01.12.2010

Koledzy !
Prosze Was o pomoc jeszcze raz. Napiszcie mi jak powinny byc i gdzie najlepiej umieszczone podzespoly pod pokrywa silnika patrzac na zalaczone zdjecia z poczatku watku. Chodzi mi dokladnie gdzie ten gaziarz bedzie mial umiejscowil w silniku kompa, reduktor, parownik oraz wtryski gazu. Patrzac na moje ufo mozecie porownac i mi doradzic. Jade do gaziarza rozmawiac o zmianach wiec chce mu podsunac pomysly gdyby nie wiedzial co i jak zrobic.
Dzieki za odpowiedzi
  • 0

#30 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:54, 01.12.2010

No już tyle było mówione, zdjęcia też widziałeś więc sam już powinieneś zaczaić wzrokowo nawet porównując sobie zdjęcia gołego silnika przed stanu z LPG. My tu jeszcze 100 razy Ci napiszemy, ale to nie chodzi o to bo to Gazownik Twój powinien wszystko estetycznie po układać i wiedzieć co robi i jak robić, a że jest nie estetyczny i robi tak, żeby aby było to ciężko z tym będzie... Po prostu gościu jest nie solidny...
Na dzień dobry zaczynając to butla powinna być przekręcona o 180* wielozaworem do tyłu, następnie kable powinny być ładnie wczepione lub przyczepione do głównej wiązki kabli znajdującą się za pokrywą zaworów by nie rzucały się w oczy i w miarę jakoś to wyglądało, wtryski trochę niżej opuszczone i ładnie po układane i sczepione. Tam gdzie elektrozawór to komp od LPG, a elektrozawór gdzieś na drugą stronę przyczepić normalnie. I te przewody od zasilania gazu też dobrze by było gdzieś delikatnie spodem też puścić by tak nie raziły po oczach.
Przygotuj się na to, że na pewno będzie Ci ściemniał, rzeczy tego typu, że inaczej nie może być, bo to tak musi być i inaczej bardzo nie da się robić, że on to robi od iluś już lat i nikt nie miał, żadnych problemów i nie narzekał itp itd...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq