Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Prośba o ocenę instalki w accord VIgen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#31 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 02.12.2010

chopin1984 posłuchaj się POTKA bo wszyscy ala-gaziarze mówią jedno że oni są wniebo wzięci i najlepsi.
Jedziesz do niego i mówisz ze to i tamto ci sie nie podoba i powinno być inaczej bo skonsultowałeś sie z fachmanem innym i ma to zmienić albo odaje kase i zabiera co wsadził!! Ja ci wyśle zdjęcia na emaila i sobie porównaj wszystko sam!!

pozdrawiam
  • 0

#32 broda

broda
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:46, 13.12.2010

Jak można skorzystać to proszę o ocenę.
Auto 2002 r. 1.8 - 104 tys. km na liczniku.
Reduktor - Tomasetto
Wielozawór - Tomasetto
ECU - Stag 4
Listwa - Magic Jet
Dopiero zacząłem jeździć, czekam do 1 tys. km na regulację.
Spalanie ok. 10 l/100 km. Niewielka wyczuwalna różnica po przełączeniu na LPG.
Oczywiście świeci się kontrolka silnika, spadające wolne obroty.
Czy mam naskoczyć na gazolika czy czekać na regulację :-x
Pozdrawiam.
  • 0
Były preludomaniak

#33 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:57, 13.12.2010

104 tys. km na liczniku.

tosz to prawie, że nówka auto :mrgreen:

Oczywiście świeci się kontrolka silnika, spadające wolne obroty.

Nie powinien świecić się check i spadać obroty. Obroty na gazie powinny trzymać równo - tak jak i na benzynie. Chyba, że na benzynie jest tak samo ? I jeśli to się zaczęło dziać po założeniu LPG to pewnie, ze jedź do gazownika niech z tym coś zrobi bo tak nie może być.
A czy dobra instalacja to sam się o tym przekonasz, ważne jest by dobrze była skonfigurowana,a to zależny w dużej mierze od dobrego gazownika.
  • 0

#34 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 00:44, 14.12.2010

Źle dobrany reduktor, montaż króćców bez zdejmowania kolektora, błędy montażowe.

Szczegółowe fotki spod maski + namiary na zakład.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#35 chopin1984

chopin1984
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Konin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 22.12.2010

UFFFFFF
Wczoraj po ciezkich bojach dzieki ogromnej uprzejmosci i pomocy kolegow z forum Glinusia i BorysKonin moja Hanka pod maska wyglada jak powinna oraz jezdzi o niebo lepiej. Panowie gdzie zakladalem gaz okazali sie jednym z najlepszych zespolow w Polsce w konkurencji MEGA DRUT TEAM. Szkoda, ze nie ma mistrzostw Swiata w tej dyscyplinie bo sa naprawde dobrzy w tym druciarstwie i szansa medalowa by byla :-P

Reasumujac mam pod maska STAGA 300+ (dzwoniac umowilem sie na wymiane na 300+, a jak pozniej chlopaki zobaczyli mialem wsadzonego Staga 4!!!!!! Gazman udal glupa i wsadzil na koniec co trzeba), Matrixa HD344 (wezyki bez zaciskow i jak Glinus zlapal za 1 to sam wyskoczyl :-o ) i zostawilem parownik Zavoli Zeta N. Koledzy do wieczora poprawiali mi instalacje na tyle ile sie dalo po drut teamie i przy ustawianiu kompa okazalo sie, ze te partacze cisnienie na reduktorze ustawili nie takie jak trzeba, a prosilem ze ma byc 1,10 (bylo 1,02-1,03). Oczywiscie zapewnili mnie, ze jest tak jak trzeba. Widzac cale
to pieklo koledzy powiedzieli, ze mam już zabierac auto i sami to uporządkują bo pseudo fachowcy nic wiecej nie pomoga,
a tylko zaszkodza. Jutro dalsza czesc poprawek: cisnienie na reduktorze, ustawienie rezerwy oraz komputer.
Jeszcze raz baaaardzo dziekuje za pomoc i wszystkie porady, a w szczegolnosci Glinusiowi i BorysKonin :)
  • 0

#36 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:26, 22.12.2010

Koniecznie wrzuć mapę z mnożnikiem, bo chcę skonfrontować, a mam taki sam setup. Od razu powiem Ci wtedy czy masz świeczki i kable do wymiany.

Jak da radę, to ciśnienie róbcie na 1.2-1.3bara, dysze na 2.6mm, bo HD344 jest mocno na styk przy 136KM.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#37 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:49, 23.12.2010

Koniecznie wrzuć mapę z mnożnikiem, bo chcę skonfrontować, a mam taki sam setup

Wrzuci jak będzie dostęp do kompa (ja nie mam tu w Koninie) poprawi się reduktor i zobaczymy jak się sprawi na dyszach 2.3 mm.Świece i kable ma dobre.
  • 0

#38 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:15, 23.12.2010

zobaczymy jak się sprawi na dyszach 2.3 mm

Róbcie od razu na 2.5-2.6mm, te wtryskiwacze przy 1.0-1.1bara i 2.5mm robią 120KM. 2.5mm mają wewnętrzne przeloty pod klapkami i więcej nie warto rozwiercać.

Świece i kable ma dobre.

No to zagadka. Która mapa robiona z nowymi przewodami, a która ze starymi?

Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#39 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 23.12.2010

Nie znam sie ale strzelam ze druga :-P a Jakby ktos odrazu wytlumaczyl dlaczego tak a nie inaczej to byloby fajnie
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#40 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:07, 23.12.2010

Róbcie od razu na 2.5-2.6mm

:k gdzie ja takie wiertło teraz tutaj dostanę? Spoko poprawi się.Reduktor rozkręcony na 1.2-1.3?
Ps.pierwsza mapa na trasie,druga w korku (ewidentnie widać,że sprzęgło do wymiany):mrgreen: Pablo nie oszukuj.
  • 0

#41 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:12, 23.12.2010

Pierwsza mapa aka Kałasznikow robiona po zmianie przewodów zapłonowych. Druga mapa aka śrutówka, robiona przy oryginalnych przewodach zapłonowych (9 lat). Jeżeli ktoś nie łapie o co chodzi, to wyjaśniam, że chodzi o rozrzut punktów. Przy zużytych kablach WN, ECU ma problemy z dobraniem czasu wtrysku, bo energia zapłonu jest różna. Na starych przewodach nie było problemów, silnik pracował w miarę dobrze. Wcześniej zmiana świec, teraz przewody = silnik pracuje równo na wolnych obrotach, lepsza elastyczność w zakresie 2-3tys rpm. Spalanie pewnie też niższe, ale o tym przekonam się na wiosnę.
Mapa robiona 20-30 minut, na ośnieżonej drodze osiedlowej, długości 500m. 3-4 bieg i hamulcem pięknie przesuwam sobie "krzyżyk" po wykresie. W danym zakresie obciążeń pstrykamy benzyna-gaz (w kółko) i patrzymy na czasy wtrysków benzyny, czy aby się nie zmieniają. Do tego najlepiej patrzyć na korekty. Po zrobieniu mnożnika, wypada wyskoczyć na trasę i butować do odcięcia, w celu sprawdzenia spadków ciśnienia, czy aby reduktor wyrabia albo nie zdycha.

Jak czytam, że niektórzy robią 30-50km, żeby mapy zrobić to aż się dziwię.

Dołączona grafika
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#42 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Konin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:32, 23.12.2010

Róbcie od razu na 2.5-2.6mm

:k gdzie ja takie wiertło teraz tutaj dostanę? Spoko poprawi się.Reduktor rozkręcony na 1.2-1.3?
Ps.pierwsza mapa na trasie,druga w korku (ewidentnie widać,że sprzęgło do wymiany):mrgreen: Pablo nie oszukuj.


no jak to gdzie ... u mnie w garażu jest wszystko :)
ciśnienie dla mnie szok -zaczniemy może w takim razie od 1,15 bo wydaje mi się że niewiele mu teraz brakuje... dysze hmmm nie sprawdzaliśmy no ale jak z ciśnieniem -rzeczywistość może mijać się z tym co mówią "montażyści".
Chłopaki w poniedziałek dokończymy autko -zaczynamy o 18:30??
  • 0

#43 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:34, 24.12.2010

Chłopaki w poniedziałek dokończymy autko -zaczynamy o 18:30??

Jestem za bo jeszcze będę

rzeczywistość może mijać się z tym co mówią "montażyści"

Tomek ja przestałem im wierzyć jak otworzyłem maskę :mrgreen:
  • 0

#44 chopin1984

chopin1984
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Konin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 24.12.2010

Mam nadzieje, ze sie wyrobie z treningiem i na 18.30 zdaze :-P Borys wcale nie ma garazu tylko warsztat samochodowy w garazu :mrgreen: WESOŁYCH ŚWIĄT
  • 0

#45 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:08, 06.01.2011

Koledzy to ja też zapytam o opinię i uwagi oraz sugestie.

Założyłem wczoraj instalację:
Reduktor: Magic-III MC-21517
Elektronika: Diego G3
Wtryski: Magic JET
Dysze: 2,6mm

Co do estetyki to nie mam zastrzeżeń oprócz wtrysków. Wiszą na tylko na przewodach nie spięte żadnym sztywnym elementem no i długości przewodów od wtrysków do kolektora nie są równe - ale bedzie to poprawiane.

Czy taka konfiguracja może zostać, czy atakować gaziarza o zmianę? Jeżeli zmiany to jakie?

Na moje pytanie dlaczego Diego, a nie STAG usłyszałem odpowiedź, że na STAGu więcej pali i nie będzie tak chodził jak na Diego :-)

Dodam jeszcze, że instalacja "wstępnie" ustawiona i dokładnych regulacji bedziemy dokonywać w sobotę.
Na tą chwilę mogę powiedzieć, że jest prawie jak na benzynie. Troszkę wolniej się wkręca na obroty no i minimalnie się zdławi przy ok 4,5 tyś obrotów.

Prośba o Waszą ocenę.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq