XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Prośba o ocenę instalki w accord VIgen
#31
Napisano 16:14, 02.12.2010
Jedziesz do niego i mówisz ze to i tamto ci sie nie podoba i powinno być inaczej bo skonsultowałeś sie z fachmanem innym i ma to zmienić albo odaje kase i zabiera co wsadził Ja ci wyśle zdjęcia na emaila i sobie porównaj wszystko sam!!
pozdrawiam
#32
Napisano 16:46, 13.12.2010
Auto 2002 r. 1.8 - 104 tys. km na liczniku.
Reduktor - Tomasetto
Wielozawór - Tomasetto
ECU - Stag 4
Listwa - Magic Jet
Dopiero zacząłem jeździć, czekam do 1 tys. km na regulację.
Spalanie ok. 10 l/100 km. Niewielka wyczuwalna różnica po przełączeniu na LPG.
Oczywiście świeci się kontrolka silnika, spadające wolne obroty.
Czy mam naskoczyć na gazolika czy czekać na regulację
Pozdrawiam.
#33
Napisano 16:57, 13.12.2010
tosz to prawie, że nówka auto104 tys. km na liczniku.
Nie powinien świecić się check i spadać obroty. Obroty na gazie powinny trzymać równo - tak jak i na benzynie. Chyba, że na benzynie jest tak samo ? I jeśli to się zaczęło dziać po założeniu LPG to pewnie, ze jedź do gazownika niech z tym coś zrobi bo tak nie może być.Oczywiście świeci się kontrolka silnika, spadające wolne obroty.
A czy dobra instalacja to sam się o tym przekonasz, ważne jest by dobrze była skonfigurowana,a to zależny w dużej mierze od dobrego gazownika.
#34
Napisano 00:44, 14.12.2010
Szczegółowe fotki spod maski + namiary na zakład.
Do zobaczenia na trasie.
#35
Napisano 22:11, 22.12.2010
Wczoraj po ciezkich bojach dzieki ogromnej uprzejmosci i pomocy kolegow z forum Glinusia i BorysKonin moja Hanka pod maska wyglada jak powinna oraz jezdzi o niebo lepiej. Panowie gdzie zakladalem gaz okazali sie jednym z najlepszych zespolow w Polsce w konkurencji MEGA DRUT TEAM. Szkoda, ze nie ma mistrzostw Swiata w tej dyscyplinie bo sa naprawde dobrzy w tym druciarstwie i szansa medalowa by byla
Reasumujac mam pod maska STAGA 300+ (dzwoniac umowilem sie na wymiane na 300+, a jak pozniej chlopaki zobaczyli mialem wsadzonego Staga 4!! Gazman udal glupa i wsadzil na koniec co trzeba), Matrixa HD344 (wezyki bez zaciskow i jak Glinus zlapal za 1 to sam wyskoczyl ) i zostawilem parownik Zavoli Zeta N. Koledzy do wieczora poprawiali mi instalacje na tyle ile sie dalo po drut teamie i przy ustawianiu kompa okazalo sie, ze te partacze cisnienie na reduktorze ustawili nie takie jak trzeba, a prosilem ze ma byc 1,10 (bylo 1,02-1,03). Oczywiscie zapewnili mnie, ze jest tak jak trzeba. Widzac cale
to pieklo koledzy powiedzieli, ze mam już zabierac auto i sami to uporządkują bo pseudo fachowcy nic wiecej nie pomoga,
a tylko zaszkodza. Jutro dalsza czesc poprawek: cisnienie na reduktorze, ustawienie rezerwy oraz komputer.
Jeszcze raz baaaardzo dziekuje za pomoc i wszystkie porady, a w szczegolnosci Glinusiowi i BorysKonin
#36
Napisano 23:26, 22.12.2010
Jak da radę, to ciśnienie róbcie na 1.2-1.3bara, dysze na 2.6mm, bo HD344 jest mocno na styk przy 136KM.
Do zobaczenia na trasie.
#37
Napisano 08:49, 23.12.2010
Wrzuci jak będzie dostęp do kompa (ja nie mam tu w Koninie) poprawi się reduktor i zobaczymy jak się sprawi na dyszach 2.3 mm.Świece i kable ma dobre.Koniecznie wrzuć mapę z mnożnikiem, bo chcę skonfrontować, a mam taki sam setup
#38
Napisano 15:15, 23.12.2010
Róbcie od razu na 2.5-2.6mm, te wtryskiwacze przy 1.0-1.1bara i 2.5mm robią 120KM. 2.5mm mają wewnętrzne przeloty pod klapkami i więcej nie warto rozwiercać.zobaczymy jak się sprawi na dyszach 2.3 mm
No to zagadka. Która mapa robiona z nowymi przewodami, a która ze starymi?Świece i kable ma dobre.
Do zobaczenia na trasie.
#40
Napisano 19:07, 23.12.2010
gdzie ja takie wiertło teraz tutaj dostanę? Spoko poprawi się.Reduktor rozkręcony na 1.2-1.3?Róbcie od razu na 2.5-2.6mm
Ps.pierwsza mapa na trasie,druga w korku (ewidentnie widać,że sprzęgło do wymiany) Pablo nie oszukuj.
#41
Napisano 20:12, 23.12.2010
Mapa robiona 20-30 minut, na ośnieżonej drodze osiedlowej, długości 500m. 3-4 bieg i hamulcem pięknie przesuwam sobie "krzyżyk" po wykresie. W danym zakresie obciążeń pstrykamy benzyna-gaz (w kółko) i patrzymy na czasy wtrysków benzyny, czy aby się nie zmieniają. Do tego najlepiej patrzyć na korekty. Po zrobieniu mnożnika, wypada wyskoczyć na trasę i butować do odcięcia, w celu sprawdzenia spadków ciśnienia, czy aby reduktor wyrabia albo nie zdycha.
Jak czytam, że niektórzy robią 30-50km, żeby mapy zrobić to aż się dziwię.
Do zobaczenia na trasie.
#42
Napisano 23:32, 23.12.2010
gdzie ja takie wiertło teraz tutaj dostanę? Spoko poprawi się.Reduktor rozkręcony na 1.2-1.3?Róbcie od razu na 2.5-2.6mm
Ps.pierwsza mapa na trasie,druga w korku (ewidentnie widać,że sprzęgło do wymiany) Pablo nie oszukuj.
no jak to gdzie ... u mnie w garażu jest wszystko
ciśnienie dla mnie szok -zaczniemy może w takim razie od 1,15 bo wydaje mi się że niewiele mu teraz brakuje... dysze hmmm nie sprawdzaliśmy no ale jak z ciśnieniem -rzeczywistość może mijać się z tym co mówią "montażyści".
Chłopaki w poniedziałek dokończymy autko -zaczynamy o 18:30??
#43
Napisano 09:34, 24.12.2010
Jestem za bo jeszcze będęChłopaki w poniedziałek dokończymy autko -zaczynamy o 18:30??
Tomek ja przestałem im wierzyć jak otworzyłem maskęrzeczywistość może mijać się z tym co mówią "montażyści"
#44
Napisano 20:32, 24.12.2010
#45 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:08, 06.01.2011
Założyłem wczoraj instalację:
Reduktor: Magic-III MC-21517
Elektronika: Diego G3
Wtryski: Magic JET
Dysze: 2,6mm
Co do estetyki to nie mam zastrzeżeń oprócz wtrysków. Wiszą na tylko na przewodach nie spięte żadnym sztywnym elementem no i długości przewodów od wtrysków do kolektora nie są równe - ale bedzie to poprawiane.
Czy taka konfiguracja może zostać, czy atakować gaziarza o zmianę? Jeżeli zmiany to jakie?
Na moje pytanie dlaczego Diego, a nie STAG usłyszałem odpowiedź, że na STAGu więcej pali i nie będzie tak chodził jak na Diego
Dodam jeszcze, że instalacja "wstępnie" ustawiona i dokładnych regulacji bedziemy dokonywać w sobotę.
Na tą chwilę mogę powiedzieć, że jest prawie jak na benzynie. Troszkę wolniej się wkręca na obroty no i minimalnie się zdławi przy ok 4,5 tyś obrotów.
Prośba o Waszą ocenę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych