tak się zastanawiam, bo teoretycznie filtry zamienniki powinny odpowiadać w swoich parametrach oryginałowi. w każdym przypadku, tu akurat mowa o filtrach do VII 2.0 benzyna.
A tu takie porównanie co do otworów wlotowych oleju, które mają znaczenie m. in. w przepływie oleju
pierwsze zdjęcia na górze oryginał hondy. 6 otworów nie zmierzyłem średnicy ale na oko widać, że większe niż 5mm ( chyba 7 albo 8mm)
poniżej filtr blue print - ma 8 otworów po 5mm średnicy. mniejsza średnica ale za to więcej co rekompensuje.
dalej purflux bez logo honda widać to samo co org.
knecht OC196 tez ma 8 otworów x 5mm tak jak blueprint
a filtron OP575 ma tylko 6 otworów x5mm - co odbiega od reszty, i dla tego bym tego filtrona nie założył.
Użytkownik seiko edytował ten post 10:20, 12.06.2014