XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pomoc z lampką chek
#46
Napisano 10:02, 15.12.2011
#47
Napisano 10:29, 15.12.2011
góre masz nie dostrojoną w czasie jazdy i dlatego masz zamułe..ciut gorzej na wysokich obrotach.
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#48
Napisano 09:10, 19.12.2011
góre masz nie dostrojoną w czasie jazdy i dlatego masz zamułe..
Po kalibracji był komunikat aby ustawić parametry na drodze. Wykonałem więc dynamiczną jazdę po mieście.
Czy coś jeszcze wykonać?
#49
Napisano 14:51, 19.12.2011
Po kalibracji był komunikat aby ustawić parametry na drodze. Wykonałem więc dynamiczną jazdę po mieście.
Czy coś jeszcze wykonać?
Jak pozbierałeś nowych punktów, należy zrobić korekcję mapy i ustawić mnożnik.
#50
Napisano 10:34, 09.01.2012
Jakaś podpowiedź jak zrobić?Jak pozbierałeś nowych punktów, należy zrobić korekcję mapy i ustawić mnożnik.
Lampka ponownie się zapaliła z tym samym błędem.
Kilka razy auto miało problem z ruszeniem - buczał silnik i nie miał mocy, po zatrzymaniu ruszył OK - raz pojawił się błąd sondy lambda.
#51
Napisano 07:09, 10.01.2012
Po kalibracji był komunikat aby ustawić parametry na drodze. Wykonałem więc dynamiczną jazdę po mieście.
Czy coś jeszcze wykonać?
Jak pozbierałeś nowych punktów, należy zrobić korekcję mapy i ustawić mnożnik.
Jakaś podpowiedź jak zrobić?
Czyli podłączasz pod komputer sterownik gazowy i ustawiasz parametry tak, żeby mapa gazowa pokrywała się z mapą benzyny. Punkty mapy gazowej mają się pokrywać z punktami mapy benzyny
#52
Napisano 08:29, 11.01.2012
Przed kalibracją LPG był błąd P0172 mówiący o zbyt bogatej wartości korekcji dawki paliwa:
Po kalibracji wychodzi błąd P0171 o zbyt ubogiej wartości korekcji dawki paliwa:
Mapa elektrozaworów po kalibracji wygląda tak:
A, odchyłka tak:
Parametry LPG:
Zdjęcie elektrozaworów, do rozpoznania:
Czyli podłączasz pod komputer sterownik gazowy i ustawiasz parametry tak, żeby mapa gazowa pokrywała się z mapą benzyny. Punkty mapy gazowej mają się pokrywać z punktami mapy benzyny
Czyli "łopatologicznie" zieloną linię podciągam do niebieskiej na mapie?
Zmienić "Parametry LPG" czy przeciągać punkty (o ile to możliwe) na mapie?
#53
Napisano 09:20, 11.01.2012
punktami na mnożniku (ta pomarańczowa linia pod mapami) przesuwasz o tyle ile brakuje w danym punkcie, żeby mapa się pokryła. Ciśnienie robocze masz 1,29 , długo te wtryskiwacze nie pociągnął. Miło by było jak już przestawisz mnożnik wykasujesz starą mapę lpg i pozbierasz nowych punktów , zrobisz print screna na pracującym lpg.
#54
Napisano 09:33, 11.01.2012
2. temp przełączania na 35 C
3. czas przełączania 10
4. próg przełączania 600 obr
5. przełączanie cylindra 1000
i to zmień na początek.. dalej masz zrobić screena na jakim ciśnieniu pracuje reduktor żeby dobrać robocze do autokalibracji. dalej masz odblokować mapę benzyny no wykasować obie mapy na czysto... i teraz jak ustawisz to wszystko zaczniemy zbierać mapę benz i gazu..
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#55
Napisano 21:01, 11.01.2012
Zmieniałem mnożnik kilka razy w różnych punktach. Następnie pokusiłem się o skasowanie mapy PB i przełączyłem na PB aby mieć nową mapę. Potem ponownie na LPG i kilkukrotne kasowanie, oraz korekty mnożnika. Ta krzywa sama się aktualizuje w zależności od wartości mnożnika i czasu - po tym odkryciu nie kasowałem, tylko zmieniałem mnożnik. Poniższy zrzut, na sam koniec, jednak zrobiłem po skasowaniu mapy LPG i dynamicznej jeździe. Już czuje że auto się lepiej zbiera. Check-engine na razie się nie zapalił.
@muzyczka
Poniżej lista obsługiwanych listew wtryskowych, nie ma Hana :-/ Gdybym się zdecydował na wymianę to jeszcze pozostaje kwestia elektrycznego podpięcia pod sterownik, widzę na allegro przejściówki - ale może wtyczki przerobić, w końcu elektrozawór to normalny solenoid, dwa przewody.Bo gdyby miały impedancję 1 ohm to mogłyby udawać valveki, chyba że sterownik po wybraniu listwy zna bezwładność zaworów - czas reakcji, który na pewno się różni (inna konstrukcja). Ciekawa różnica w cenie Valtek żółty 135zł, Hana zielona H2000 to 425zł, lecz może faktycznie warta tej ceny, na tych valtekach nie raz mnie "szarpło" podczas jazy.
@wolek
Ustawiłem parametry tak jak podałeś - rozumiem że teraz to przełączenie nastąpi natychmiast na LPG cylinder po cylindrze co 1s, gdy reduktor osiągnie temp. 35C. Gdy uruchamiamy ciepły silnik to przełączenie nastąpi po 10s. O co "kaman" z tym ciśnieniem reduktora?
#56
Napisano 22:24, 11.01.2012
Masz KEIHIN, a hana to tańsza dobra kopia tych wtryskiwaczy.Poniżej lista obsługiwanych listew wtryskowych, nie ma Hana
Tak nie zauważysz nawet.@wolek
Ustawiłem parametry tak jak podałeś - rozumiem że teraz to przełączenie nastąpi natychmiast na LPG cylinder po cylindrze co 1s, gdy reduktor osiągnie temp. 35C. Gdy uruchamiamy ciepły silnik to przełączenie nastąpi po 10s.
Nie widać jakie masz ciśnienie reduktora, bo zrobiłeś scriny na zgaszonym silniku. ale jak zrobiłeś auto kalibracje to samo się ustawiło. A od tego ustawienia później program bierze korekty po ciśnieniu.O co "kaman" z tym ciśnieniem reduktora?
#57
Napisano 06:35, 12.01.2012
i zrób screena na zapalonym silniku na biegu jałowym beż przegazowania..
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#59
Napisano 21:27, 12.01.2012
#60
Napisano 21:57, 12.01.2012
[ Dodano: 2012-01-12, 21:58 ]
Tak jakby dysze trochę za duże były.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych