XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pomoc z lampką chek
#61
Napisano 07:20, 13.01.2012
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#62
Napisano 09:46, 13.01.2012
OK, dzięki za pomoc. Mam nadzieję że check się nie pojawi, a to co tutaj wysmarowaliśmy komuś jeszcze pomoże. Poszukam na forach LPG jak i co z sekwencyjnymi instalacjami. Obeszło sie bez gazownika-magika. Wszystko jest dla ludzi.cisoboy, pojeździj niech to wszystko się ułoży, dozbierasz punktów i wtedy zobaczymy, teraz jest dobrze.
Kurcze, właśnie specjalnie dodałem te dwa punkty, gdyż koniec krzywej LPG się nie zgadzał z PB. Czy na pewno je usuwać?przestaw punkt z mnożnika co jest na 17 ms na koniec mapy benzynowej (albo weź na koncu mapy kliknij nowy punkt a ten usuń) a ten co jest na ok 20 ms wywal. i pamietaj nie pałuj za mocno żeby valdusie nie rozpadły się
#63
Napisano 10:46, 13.01.2012
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#64
Napisano 11:21, 13.01.2012
Masz KEIHIN, a hana to tańsza dobra kopia tych wtryskiwaczy.
wydaje mi się, że hana ma 2 omy, a keihin 1. tak jak medy.
[ Dodano: 2012-01-13, 11:22 ]
ale nie jestem pewien
#65
Napisano 14:46, 16.01.2012
Valteki i Hana - budowa fizyczna to cewka, tłoczek i sprężynka wymuszająca powrót. Rozumiem że Hana są lepsze, gdyż mają mniejsze czasy reakcji i dłuższą żywotność? Lecz nadal są to poprostu elektrozawory?
#66
Napisano 17:56, 16.01.2012
Maluch i Mercedes- budowa fizyczna to karoseria i cztery koła. Troszkę się różnią , lecz nadal są to po prostu samochodyValteki i Hana - budowa fizyczna to cewka, tłoczek i sprężynka wymuszająca powrót. Rozumiem że Hana są lepsze, gdyż mają mniejsze czasy reakcji i dłuższą żywotność? Lecz nadal są to po prostu elektrozawory?
Zobacz u siebie na mnożnik jak wymarza czas wtrysku benzyny od 0,8 do prawie 1,4. Hana będzie miała 1-1,2 czyli będzie bardziej liniowa, szybsza i dokładna. Valteki, ich ulubiony styl pracy przy 6k rpm to cały czas otwarte, bo nie wyrabiają.
#67
Napisano 07:45, 17.01.2012
Za wyższą kasę wyższe parametry.
PS: Są tacy co wolą malucha
[ Dodano: 2012-02-05, 14:42 ]
Witam,
Dziś przejażdżka z podłączonym komputerem. Przy spokojnej jeździe w mieście mapy prawie idealnie się pokrywały.
Ale pojechałem się sprawdzić wykres na AOW, przy rozpędzaniu do odcięcia. I tu zaskoczenie, krzywa poleciała sporo niżej na niższych obrotach, więc skasowanie i ponowne przestrojenie mnożników. Tu mnie zastanawia fakt że gdybym nie miał laptopa wpiętego nie wiedziałbym że w mieście jest tak jak było, a na obwodnicy przy ciśnięciu już nie. Czy jest sens takich korekcji, które się i tak rozjadą za miesiąc? Po pierwszych korektach jest tak:
A finalnie zostawiłem tak:
I nie wiem czy będzie lepiej.
Na co ma wpływ wartość ciśnienia na reduktorze?
[ Dodano: 2012-06-28, 15:35 ]
No i wywaliłem valdemoryyyy
Wsadziłem Barracudy polskie. Wtryski bez dysz (wykręcone). Tak auto jeździ lepiej niż na valczesławach. Na szybko mapka, jeszcze nie dopracowana, Check-engine zaświeca się jak "depnę" na jedynce, dwójce, przy "normalnej" jeździe gaśnie. Czekam na powrót interface'a OBDII z reklamacji (padł biedny elm ), to zobaczę czy za bogato czy za ubogo. Jaka wasza ocena mapki, co poprawić? - zrozumiale proszę.
[ Dodano: 2012-06-28, 15:35 ]
Po poprawkach i przelocie po AOW :
Ta końcówka wykresu lpg czasami strzelała w niebo przy ustawianiu, po za skalę, nawet się zmieniała jak jechałem 2000obr/min, finalnie jest z nią spokój.
Parametry:
Przerywało coś, ale to była końcówka gazu a ja mam butle na razie do "jazdy na wstecznym" czyli odwrotnie zamontowaną, i sprawdziłem na benzynie przy przyspieszaniu ciśnienie na reduktorze spada (nawet do 0,8), ale już przy włączonym zasilaniu lpg spadnie co najwyżej do 1,1[bar].
[ Dodano: 2012-07-20, 10:07 ]
Zgodnie z sugestiami na LPG Forum wtryski zostały ustawione na KEIHN, nowe mapki:
Ostatnio niestety wyskoczył błąd: P0420 Zdolność katalizatora do usuwania szkodliwych składników tzw współczynnik konwersji (blok cylindrów 1) poniżej wymaganej wartości.
Jak sobie z tym poradzić?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych