Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pomoc z lampką chek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#16 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:19, 06.01.2011

może póżno się odzywam ale spalanie LPG w 2,0 14-15 to duzo nawet bardzo duzo, 13-15lpg to spala 2,4 ale w mieście cały czas i to w Warszwie gdzie w wiekszosci korki

[ Dodano: 2011-01-06, 20:20 ]
a ja tankuje tylko na orlenie i czeka nie mam,moze dlatego ze to LR,pozdrawiam
  • 0
donald

#17 _Qba_

_Qba_
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:43, 23.01.2011

Panowie jak wygladaja u Was mapy korekt po obrotach dla matrixa hd544???
aaa i w jakim zakresie zbieracie mapki przy strojeniu staga

p.s.
zmienilem elektronike z Diego i musze sie troche przestawic :P
  • 0

#18 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:39, 23.04.2011

Witam u mnie też występuje problem z check engine, ale podobno to norma. Czytałem Wasze posty na temat spalania to dużo pożerają Wasze samochody. Moja Hania pali po mieście około 10.5, jak zamiatam po drogach z dużo większą prędkością niż dopuszczalna, to spalanie kształtuje się w granicach 13 -14 litrów, ale check świeci się cały czas. Bylem teraz u gazownika, chłop orzekł, że przy tego rodzaju instalacji (tomasetto) zapalona lampka to norma; Silniki9K20a) ciężko się ustawia, bo są strasznie czułe, ale podobno jest to do zrobienia.Więcej nie będę się wypowiadał, bo samochód mam od tygodnia. W czwartek pędzę ustawić go po raz pierwszy i zobaczę jaki będzie efekt
  • 0

#19 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:24, 23.04.2011

Bylem teraz u gazownika, chłop orzekł, że przy tego rodzaju instalacji (tomasetto) zapalona lampka to norma;


Załóż lepsze wtryskiwacze a wywal Valteki i chceck zgaśnie.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#20 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:37, 23.04.2011

W czwartek pędzę ustawić go po raz pierwszy i zobaczę jaki będzie efekt

Jeżeli prorok Siwy wie,że masz Valteki to efekt strojenia będzie przewidywalny.Szkoda Twoich nerwów,a pomarańczowa kontrolka silnika to zło z którym trzeba walczyć.Jeżeli Twój gazownik zakłada Tobie lipne podzespoły i twierdzi,że

chłop orzekł, że przy tego rodzaju instalacji (tomasetto) zapalona lampka to norma

to czas najwyższy go zmienić.
  • 0

#21 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:51, 25.04.2011

On tego nie założył.Z taką instalacją już kupiłem samochód. Podobno to nie jest lipna instalacja tylko problem tkwi w jej ustawieniu. Zobaczymy co da się z tym zrobić, bo przecież nie będę przekładał na coś innego, bo to nie w tym rzecz.
  • 0

#22 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:59, 26.04.2011

Rumcyk27, tu masz całą historię mojego Tomasetto http://www.accordklu...topic.php?t=968 tak gdzieś od 3 strony jest opis co po kolei wymieniałem.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#23 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:56, 26.04.2011

Moja Hania pali po mieście około 10.5, jak zamiatam po drogach z dużo większą prędkością niż dopuszczalna, to spalanie kształtuje się w granicach 13 -14 litrów, ale check świeci się cały czas. Bylem teraz u gazownika, chłop orzekł, że przy tego rodzaju instalacji (tomasetto) zapalona lampka to norma

Taka opinia u gazownika zawsze budzi we mnie uśmiech... dlaczego nie ustawiają żeby samochody paliły po 5 litrów gazu wtedy to by się taniej jeździło a check i tak się będzie palił.

Podobno to nie jest lipna instalacja tylko problem tkwi w jej ustawieniu.

w ustawieniu i tylko w ustawieniu, troszkę sie trzeba namęczyć
  • 0

#24 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:33, 05.05.2011

Byłem dzisiaj u gazownika,ale nie mógł się połączyć z moim komputerem, nawet po wymianie wtyczki interface`u, sonda świeci sobie dalej dając błąd P1157 wiem co on oznacza.... i dalej jestem w kropce :-/
  • 0

#25 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:49, 05.05.2011

Nieodpowiedni skład mieszanki, w oryginale ten błąd to "Air/Fuel ratio sensor -front-circuit malfunction". Do sprawdzenia "wiring, A/F ratio sensor (sonda lambda ??), ECM -czyli komp. Wg. mnie źle wyregulowany skład mieszanki na LPG i módl się, żeby była za bogata niż za uboga bo cierpią zawory.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#26 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:08, 06.05.2011

Po wykasowaniu błędu gdy samochód pracuje na benzynie i tak po chwili zapala się check. Gdzieś jeszcze wyczytałem, że przyczyną może być nieoryginalna sonda, którą mi zamontowali, samochodzik jednak jeździ i powiem, że całkiem sprawnie, a zawory nie klepią - przynajmniej nie słychać, spalanie wygląda bardzo dobrze - kształtuje się w granicach 10l/100 w większości po mieście. Czy ktoś miał podobny przypadek??? Chciałbym wiedzieć jak to ugryźć. bo jak mówi kolega

pomarańczowa kontrolka silnika to zło z którym trzeba walczyć


  • 0

#27 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:33, 06.05.2011

Znamiennym jest, że zawory popodpierane (czy to wskutek złej regulacji czy nadmiernego zużycia gniazd zaworowych) własnie NIE BĘDĄ KLEPAĆ. I to może zmylić. Lepiej jak są luźniejsze i sobie poklepią niż ciuchutko zmierzaja ku technicznej śmierci. Ale ja faktycznie bym obstawiał źle dobraną nieoryginalną sondę lambda. Accordy są bardzo wrazliwe pod tym względem. Tylko nie pisz, że masz założoną sondę BOSCH-a....
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#28 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:50, 09.05.2011

Słuchaj, teraz to mnie przestraszyłeś z tą sondą. Nie wiem jaką mam założoną, na rachunku jest tylko cena, ale jest to wysoce prawdopodobne, że to Bosch,teraz pewnie muszę sobie poszukać sondy oryginalnej aby sprawdzić czy to na pewno jest to....jeśli byłbym pewien, to zrobiłbym to sobie sam, ale najpierw trzeba by mieć taką oryginalną sondę.... i tu zaczynają się schody....echhh :st
  • 0

#29 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:38, 10.05.2011

DTC P1157: Wysokie napięcie linii AFS czujnika A/F (Czujnik 1) sonda jest źle podłączona jak była wymieniana, albo odłączona
  • 0

#30 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:37, 11.05.2011

Muzyczka - sonda jest tylko, że w ogóle nie pracuje, pegal miał rację ....niestety.... jest to sonda Boscha i nie będzie współgrała z tym silnikiem, teraz mam dopiero zgryz, gdyż potrzebna byłaby mi sonda nawet zepsuta, ale oryginalna aby móc zamówić lub ewentualnie jeśli ktoś posiada dane z parametrami ewentualnie numerem fabrycznym sondy Denso do silnika K20A6 będę dozgonnie wdzięczny.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq