Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Akumulator accord VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1538 odpowiedzi w tym temacie

#1081 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 00:12, 01.03.2018

Hej,

W styczniu założona nowa Yuasa YBX5053 (świeża) 48Ah, do VII 2.0. Auto eksploatowane codziennie na trasach około 1h, więc aku doładowany. Wszystko sprawne, auto odpala po 2 przekręceniach silnikiem. 

 

Dziś rano u nas temperatura -12stC. Po odpaleniu błąd ABS (za niskie napięcie akumulatora) - też tak macie? Wiem że to nic groźnego, ale jak Honda zrobiła te auta że przy normalnej eksploatacji na nowym akumulatorze, sprawnym aucie wyskakują jakiekolwiek błędy (check system)..

 

Jak to jest u was? 


  • 0

#1082 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:38, 01.03.2018

mierzyłeś pobór prądu na postoju? nie może być więcej jak 0,03A


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#1083 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:41, 01.03.2018

"odpala po 2 przekręceniach silnikiem."
Honda tak ma, nie odpala natychmiast po ruszeniu walem korbowym tylko po ok. 2sekundach. Blad abs faktycznie moze wskazywac na slabe ako.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#1084 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:02, 01.03.2018

Hej,
W styczniu założona nowa Yuasa YBX5053 (świeża) 48Ah, do VII 2.0. Auto eksploatowane codziennie na trasach około 1h, więc aku doładowany. Wszystko sprawne, auto odpala po 2 przekręceniach silnikiem.

Dziś rano u nas temperatura -12stC. Po odpaleniu błąd ABS (za niskie napięcie akumulatora) - też tak macie? Wiem że to nic groźnego, ale jak Honda zrobiła te auta że przy normalnej eksploatacji na nowym akumulatorze, sprawnym aucie wyskakują jakiekolwiek błędy (check system)..

Jak to jest u was?

Może też rozrusznikk który swoje lata ma potrzebuje trochę więcej prądu ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:02, 01.03.2018

  • 0
                       

#1085 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:04, 01.03.2018

pobór prądu 0,07A (w tym LEDy DRL w stanie "czuwania" pobierają 40mA). 

Jedyny problem który podejrzewam to ustalona przez Hondę za wysoka wartość napięcia przy którym stwierdzany jest błąd ABSu. U Was przy mrozach ten błąd się też pojawiał? 


  • 0

#1086 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:12, 01.03.2018

Mi nigdy, a aku mam już naprawdę w kiepskiej formie

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#1087 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:14, 01.03.2018

Może moduł Bluetooth masz ? Albo coś Ci zjada prąd na postoju.
  • 0

#1088 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 11:13, 01.03.2018

nie mam BT, pobór prądu 0,07A więc jest w granicach rozsądku. 

Klemy dokręcone mocno, czyste. Przyłącze masowe też wyczyszczone. 


  • 0

#1089 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:30, 01.03.2018

Mam ten sam akumulator. I po 2 dniach na mrozie, również kręcił ciężej i wolniej, ale żaden błąd się nie pojawił.
  • 0

#1090 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 15:47, 01.03.2018

postanowiłem zobaczyć co się stanie jak ustawie mój prostownik na ładowanie akumulatorów wapniowych (bo w takiej technologi są wyprodukowane akumulatory yuasa) i podłącze go do mojej cr-v gdzie mam akumulator yuasa z serii 5000, to co zobaczyłem wprowadziło mnie w konsternacje, pojawiło się napięcie ładowania akumulatora 16V, to ja już nie wiem jak te akumulatory należy ładować

DSC_0052.jpg


Użytkownik Maxell edytował ten post 15:48, 01.03.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#1091 Diesel_Power

Diesel_Power
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:35, 03.03.2018

Witam wszystkich serdecznie, 

 

kilka razy przymroziło i drugi raz w ciągu kilku dni padł mi akumulator. Chyba czas się z nim powoli żegnać. Za pierwszym razem auto stało trzy dni w duże mrozy (w nocy nawet -15). Uruchomienie z kabla się nie udało, więc bateria poszła pod prostownik. Po dobie ładowania jak to się mówi - silnik igła palił na dotyk :).

Jak się auto codziennie odpalało było ok. Niestety - jak postał dwa dni znowu padł. Właśnie się ładuje, ale chyba czas się z nim żegnać. 

Zastanawiam się nad parametrami - bo jak popatrzyłem to obecny ma chyba za słaby prąd rozruchowy. 

 

Obecny akumulator: 12 V, 70 Ah, 540A  (jakiś włoski diabeł marki CELERIS - nie wiem, nie ja kupowałem). Odkąd kupiłem auto nie był wyjmowany do tej zimy - ja go używałem dwa lata bez problemów, a kiedy był wsadzony, nie mam pojęcia :)

 

W wyszukiwarkach w necie do tego modelu auta (Accord 2,2 i-ctdi, 2006 rok) proponowane są różne akumulatory, o pojemności od 70-80Ah, prąd rozruchowy od 640-760 Ah.

Zastanawiam się jaki wybrać. Skłaniam się ku ZAP (produkują po sąsiedzku) - np. ten http://katalog.zap.p...uct/show/575 45 - 75Ah, 750A

 

Jakieś uwagi odnośnie parametrów przy 2,2 ctd-i? Albo sprawdzone produkty? 


Użytkownik Diesel_Power edytował ten post 14:35, 03.03.2018

  • 0

#1092 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 15:15, 03.03.2018

Hej :)
Prąd rozruchowy, jak było tutaj praktycznie pokazywane, jest w zupełności wystarczający - nawet jeśli w dieslu będzie 2x taki jak w Pb, to i tak, będzie to góra 300A... problem pewnie jest z pojemnością starego akumulatora...

Pozdrawiam
Tomek

Wysłane z mojego A320 przez Tapa
  • 1

#1093 Filip

Filip
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:09, 03.03.2018

Ja parę dni temu zamontowałem Varta D47 bez obudowy podłożony tylko filc wchodzi idealnie i odpalanie auta to teraz czysta przyjemność a jak jeszcze to tego dodam wyczyszczony rozrusznik i nasmarowany lalunia :-) 


  • 0

#1094 GAGATA

GAGATA
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 11.03.2018

Mam szybkie pytanie. Przyszedł do mnie akumulator yuasa ybx5005. Wszystko ok ale czy muszę wyjąć z akumulatora te dwie zaślepki na górze i drugie pytanie czy jeszcze muszę coś z nim zrobić czy od razu wkładam go da samochodu.

 

 

taki akumulator pasuje do hondy VII 2,4 silnik tak? muszę kupić a wątek mega rozbudowany 


  • 0

#1095 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 15:59, 11.03.2018

Hej :)

taki akumulator pasuje do hondy VII 2,4 silnik tak? muszę kupić a wątek mega rozbudowany

Pasuje, ale musisz wyjąć plastikową obudowę akumulatora. Jeśli chcesz o wymiarach OEM, to bierz YBX5053...

Pozdrawiam
Tomek

Wysłane z mojego A320 przez Tapa
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq