XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
przewody hamulcowe
#16
Napisano 22:03, 10.10.2010
sporo tańszy materiał niż na hamulcowe
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#17
Napisano 22:50, 10.10.2010
#18
Napisano 23:00, 10.10.2010
Jedyny kłopot to przerobienie tej kratki plastikowej, tak by pasowała idealnie. Bo z gumowymi troszkę odstaje.
Poza tym paliwowe korodują w korytkach na tej kratce, które podtrzymują je.
W miejscach odsłoniętych są zdrowe jak koń.
U mnie paliwowy w tym korytku był tak skorodowany, że pociło się z niego paliwo.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#19
Napisano 06:15, 11.10.2010
Poza tym paliwowe korodują w korytkach na tej kratce, które podtrzymują je.
Potwierdzam...te miejsca styku z uchwytami w kratce są najgorsze :-/ ja póki co to wszystko wyczyściłem ładnie...sprawdziłem szczelność i przemalowałem czymś ala bitex...jak tylko będę działał znowu pod samochodem - chyba już wymienię te wszystkie przewody.
#20
Napisano 06:56, 11.10.2010
gdy bede kupowal te przewody to one musze ciec jakas specjalna srednice czy jest to bez znaczenia i czy te przewody przy kolach tez bede musial zmienic i jakie polecacie
#21
Napisano 07:32, 11.10.2010
Ponoć dobre - raczej mają pozytywne opinie. Cena za komplet na przód i tył - ok 300-400 zł z tego co pamiętam
Przewody robi też np. Goodridge - ale one są zazwyczaj droższe.
#22
Napisano 09:19, 11.10.2010
#23
Napisano 18:35, 11.10.2010
#24
Napisano 20:56, 11.10.2010
#25
Napisano 08:46, 12.10.2010
#26
Napisano 08:52, 12.10.2010
#27
Napisano 09:05, 12.10.2010
ale watpie zebym sam to robil boje sie tam wtykac lapy uklad hamulcowy to powarzna rzecz i niech to robi ktos co sie na tym zna
mam goscia co pracowal w serisie Opla a teraz sam sobie dlubie to powinien sie na tym znac
#28
Napisano 09:40, 12.10.2010
#29
Napisano 08:31, 06.04.2011
#30
Napisano 17:37, 09.04.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych