Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

przewody hamulcowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#1 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:47, 06.10.2010

czesc moje przewody hamulcowe sa w zlym stanie i musze je wymienic
wiec co mi do tego bedzie potrzedne ile materialu jakie zlaczki itp
prosze o szczegulowy wypis wszystkich rzeczy i ile metrow przewodu bede musial kupic
za pomoc dziekuje:)
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:03, 06.10.2010

Idziesz do odpowiedniego sklepu, mówisz o co chodzi, pan-pani wyciąga katalog lub sprawdza w komputerze wymiary przewodów, zagniata wkrętki, płacisz i po sprawie. Potem mordęga z wymianą.
  • 0

#3 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:56, 06.10.2010

accord034, odpowiedni sklep to jak mysle zwykly sklep z czesciami samochodowymi??
  • 0

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:51, 06.10.2010

zwykły to nie, tam gdzie robią przewody. W każdym większym mieście powinno być coś takiego.
Choć u mnie pan nie miał żadnego katalogu. Miałem sobie sam pomierzyć i mu przynieść. Pozaginać możesz sobie sam.

Poszukaj warsztatu, czasami oni też ogarniają takie rzeczy kompleksowo.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:14, 07.10.2010

jakie mam wybrac te przewody cale miedziane czy moze w oplocie jaka miedzy nimi roznica?? mi osobiscie sie wydaje ze te miedziane beda lepsze niz te oryginalne HONDY stalowe :) i czy do 4 stowek sie wyrobie

a i mam jeszcze jedno pytanie wczoraj podciagalem reczny bo byl slaby poprostu puszczal ale tez zabieg tak srednio pomogl
jest lepiej jak bylo ale reczny wedlug mnie dalej kiepsko nawet jak linka jest naprerzona ze ledwie mozna dzwignie ruszyc auto jedzie dalej do przodu
wiec co powinienem jeszcze zrobic??
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:15, 07.10.2010

Ręczny jest słaby w naszych acco, trzeba się przyzwyczaić i tyle. Mi z górki nie zjeżdża.

Przewody najlepiej miedziane, co do kosztów to chyba 400 to za mało na całą operację.
Chyba że będziesz rzeźbił sam, to może.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:51, 07.10.2010

kardas, no mi z gorki zjezdza a tak byc nie moze bo kiedys moze byc BooooM
a co do tych przewodow to dzieki za podpowiedz sam tak myslelem ale chcialem sie jeszcze upewnic ze miedz bedzie lepsza a co do ceny to moze sie wyglupilem tak szczelilem nawet nie pomyslalem
a wlasnie wroce jeszcze raz do recznego nie wydaje Ci sie ze to moze byc wina kiepskich tarcz z tylu?? a jesli nie to gdzie mam jeszcze pogrzebac??
  • 0

#8 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:21, 07.10.2010

wroce jeszcze raz do recznego nie wydaje Ci sie ze to moze byc wina kiepskich tarcz z tylu?? a jesli nie to gdzie mam jeszcze pogrzebac??


tak jak napisał kolega post wyżej - w Acco VI gen ręczny jest ogólnie dość kiepski...ale jak Ci zjeżdża z górki, to przyczyn może być kilka:
1. Zajechani/stare/uszkodzone/zbyt luźne linki ręcznego - trzeba spróbować naciągnąć...ew. wymienić jeśli to nic nie da.
2. Zaciski hamulców tylnych lubią się "psuć"...czasem wystarczy regeneracja (zestaw naprawczy na jeden zacisk ok 45zł w IC, naprawa we własnym zakresie - ok 2-2,5h),a czasem konieczna jest wymiana zacisków
3. Zmęczona może być taka sprężynka w zaciskach tylnych, poprzez którą ręczny zaciąga tłoczek. Trzeba to dobrze wyczyścić i zregenerować.
  • 0

#9 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:15, 08.10.2010

czy do 4 stowek sie wyrobie

Cena za jeden przewód to jakieś 100-120 zł. Mowa o miedzianym. Łatwiej go założyć ze względu na to że jest giętki i układasz go jak Ci pasuje.
  • 0

#10 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:11, 09.10.2010

ile jest potrzebne mi tych przewodow??
  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:00, 09.10.2010

ile jest potrzebne mi tych przewodow??


4 - 2 krótkie na przód + 2 długie na tył
  • 0

#12 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 09.10.2010

Mowimy o tych miedzianych (glownych) czy o gumowych, idacych do kola? Ja jak wymienialem glowne to 200 zl material + 300 zl robocizna, droga impreza, ale za oryginalne w ASO za sam material zaspiewali 850 zl.
  • 0

#13 krzys78

krzys78
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Stargard
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 10.10.2010

Ostatnimi czasy jak wymieniałem przewody takie oto długości i ceny widniały na karteczce, przewód 3,5m- 67pln, przewód 3,2m- 58pln. Zmieniałem tylko te dwa do tyłu czego teraz żałuje, bo mogłem za jednym zamachem wszystkie zmienić.
  • 0

#14 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:12, 10.10.2010

Wymianie podlegają raczej dwa długie na tył i dwa paliwowe. Z tymi paliwowymi jeszcze nie robiłem więc nie wiem jakie i za ile
  • 0

#15 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:06, 10.10.2010

ja na tyl widze 4 przewody biegnace przez cale auto czyli to sa 2 hamulcowe i 2 paliwowe ??
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq