Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

przewody hamulcowe


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
76 odpowiedzi w tym temacie

#31 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:52, 09.04.2011

To są przewody giętkie które bezpośrednio do zacisków idą
  • 0

#32 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:20, 09.04.2011

gienek197 - w ododatku to co znalazłeś, to b.dobra firma robiąca dotychczas przewody głównie do motorów. Jak się ostatni ich pytałem o cenę do naszych Acco - krzyczeli ok 350-400 PLN. Więc nie ma co kupować przez allegro tylko uderzać bezpośrednio do nich: http://www.przewodywoplocie.pl/
  • 0

#33 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw/ GÅ‚uchoÅ‚azy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:42, 09.04.2011

ja juz negocjowalem z Hel w sprawie przewód mi cene dawali na poziomie 290zl za komplet do VI gen :) jeżeli beda zainteresowani to możemy zrobic grupowe, ja z nimi to bede załatwiał, przez allegro nie ma co u nich kupować bo tam ceny sa zaporowe dla żółtodziobów :) rzucam temat pod rozwage :) miałęm o tym pisać pożniej bo chcialem was przetrzymac do maja ja mi sie troche kasy odłoży ale widać nie udało sie :)
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#34 adkrzywda

adkrzywda
  • Forumowicz
  • 248 postów
  • SkÄ…d:Bochnia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:07, 10.04.2011

A do 7 gen kolega dałby radę załatwić?? Myślę że parę osób mogło by być zainteresowanych, a wiadomo im więcej tym większa szansa na dobrą cenę
  • 0

#35 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:jabÅ‚onka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 10.04.2011

Byłem na ich stronie już wcześniej i zauważyłem że ceny różnią się dość w stosunku do allegro. Qrde czyli wychodzi że żeby zrobić sobie same przewody jakoś przyzwoicie to wyjdzie z 7-8 stów :shock: a gdzie tarcze klocki? to już z 1,5k pln wyjdzie
  • 0

#36 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw/ GÅ‚uchoÅ‚azy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:38, 10.04.2011

Byłem na ich stronie już wcześniej i zauważyłem że ceny różnią się dość w stosunku do allegro. Qrde czyli wychodzi że żeby zrobić sobie same przewody jakoś przyzwoicie to wyjdzie z 7-8 stów :shock:


co?

przeciez była juz mowa ze kompelt przewodów HEL kosztuje ok 300zł

[ Dodano: 2011-04-10, 11:38 ]

A do 7 gen kolega dałby radę załatwić?? Myślę że parę osób mogło by być zainteresowanych, a wiadomo im więcej tym większa szansa na dobrą cenę


oni mają przewody do każdego gena wiec myśle ze nie ma problemu
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#37 adkrzywda

adkrzywda
  • Forumowicz
  • 248 postów
  • SkÄ…d:Bochnia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:40, 10.04.2011

No to super, w takim razie jak zbierze się trochę chętnych to pasuje założyć temat z zamówieniem grupowym przewodów. Ja i tak miałem w planach zakup tych przewodów, w ciągu miesiąca może dwóch będę wymieniał tarcze i klocki więc od razu zmieniłbym przewody :ok
  • 0

#38 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:jabÅ‚onka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 10.04.2011

no ale komplet przewodów HEL to chyba tylko te końcowe giętkie, a pozostała część?
  • 0

#39 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw/ GÅ‚uchoÅ‚azy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:06, 10.04.2011

tak mowa o elastycznych przewodach ktore w tym wypadku zastąpione beda przewodami w oplocie stalowym - sztywne trzeba już dorobić we własnym zakresie
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#40 gienek197

gienek197
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • SkÄ…d:jabÅ‚onka
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 10.04.2011

no właśnie, a jak wcześniej ktoś tam pisał to koszt dorobienia sztywnych to jakieś 400pln jest, chyba że źle zrozumiałem :oops:
  • 0

#41 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:22, 14.04.2011

mam wlasnie klopot z tylnym prawym kolem, wymienilem tarcze, klocki itd, tarcze zostaly pomalowane (stare nie byly pomalowane), po pierwszej jezdzie probnej farba poszla z dymem, kolo sie grzeje dosc mocno (drugie jest ok), wszystko zostalo fachowo posprawdzane, wyczyszczone, powymieniane 2 lub nawet 3 razy ale dalej to samo, prawdopodobnie to samo bylo ze stara tarcza, ale nie nigdy jej ni emacalem :) jedyna rado jak widze, to wlasnie to co wyczytalem na forum - przewody w stalowym oplocie, zobaczymy czy zadziala
i tu chcialbym polecic http://www.brake-lin...ex.php?ref=logo, szukalem troche po internecie bo trzeba mi bylo "na gwalt", ceny sa nizsze niz na stronie HEL'a, kolory do wyboru, 10% rabat przy zamowieniu i co wazne mozna osobno zamowic przod i tyl i zaoszczedzic kaske jesli nie potrzebujesz kompletu, wysylka miedzynarodowa tylko £7 (3-5 dni), ceny naprawde konkurencyjne, platnosc karta kreytowa lub debetowa, sprawdzcie, pozdrawiam

oczywiscie mowie o tych gietkich przewodach koncowych
  • 0

#42 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw/ GÅ‚uchoÅ‚azy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:00, 14.04.2011

wybacz mi ale przewód nie ma nic do tego ,to ze ci sie grzeje tarcza za mocno jest ewidentnie wina zacisku, badz ewentualnie innych komponentów układu, sam przewód nie ma nic do tego, zaletą przewodów w stalowym oplocie jest to ze sa one mniej podatne na zmiany objętości i odkształcanie pod wpływem zmian temperatury badz nacisku płyny wewnatrz, przez co plyn z układu efektywniej działa na zacisk po siła jej przekazywana bezposrednio na tłoczek a nie wytracana pod wpływem odkształcania sie zwykłego gumowego przewodu, napewno nie tedy droga do rozwiązania problemu
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#43 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:30, 15.04.2011

nowe tarcze, nowe klocki, caly uklad tloczka rozebrany, wyczyszczony, nasmarowany, na "sucho" tloczek wychodzi i cofa sie bez problemow, tak jak powinien, kolo obraca sie bez oporow, zadnego wrazenia tarcia, halasow, nic z tych rzeczy, wiec coz moze byc przyczyna? ja nie wiem i inni tez nie wiedza, gdzie szukac rozwiazania, nie mowie, ze to na 100% pomoze, ale trzeba sprobowac wszystkiego, ktos napisal:
"Panowie w accordach problem z hamulcami z tyłu to norma i rozwiązanie jest jedno - wymiana przewodów gumowych na w oplocie stalowym ponieważ ciśnienie będzie na zaciskach a nie na przewodach puchnących podczas hamowania "

i jestem sklonny sie przychylic sie do tej rady,
przeszukalem cale forum i niestety innej rady nie znalazlem

wiesz, hamujesz, cisniesz pedal az zalapie, tak wiec w ta strone nie ma problemu, puszczasz i jesli przewod "puchnie" mozliwe jest, ze tloczek sie nie chowa do konca i lekko trze, nie mowie, ze tarcza rozgrzewa sie do bialosci, ale jesli sie wezmie pod uwage iles tam set obrotow kola na minute przy 150/h to ma prawo sie zagrzac, nawet jesli klocek ledwie trze, po za tym jak hamujesz, plyn sie nagrzewa, zwieksza swoja objetosc, moze dlatego tloczek pracuje poprawnie na zimno, nie mowie tu o jakiejs bance tworzacej sie na na przewodzie mieszcacej cm3 plynu :), ale klocek jest bardzo blisko tarczy i wszelkie wahania cisnienia w przewodzie moga miec wplyw na tarcie, natknalem sie dotychczas na kilka skarg dotyczacych tych przewodow, wiec moze zeczywiscie cos w tym jest, zreszta mysle, ze kazdy mechanik jesli predzej czy pozniej nie znajdzie przyczyny "grzania sie", zaleci Ci wymienic przewody i zamiast standarowych gumowych lepiej chyba zainwestowac w te w oplocie gdyz roznica w cenie nie jest powalajaca
  • 0

#44 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 16:56, 15.04.2011

Nie wiem czy u ciebie również, ale V, VI gen tylne tłoczki ma wkręcane. Może tłoczki zostały tylko włożone i nie wracają na swoje miejsce?
  • 0

#45 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:42, 15.04.2011

niewazne :) dlugo by pisac, a nie o tym byl temat, chcialem dac tylko namiary na jeszcze jedno sprawdzone przeze mnie miejsce w necie, skad mozna zamowic dosc tanio przewody HEL'a, bede mial to kolo robioe jutro, wiec niedlugo bede w stanie powiedziec, czy to bylo przyczyna i czy pomoglo, pozdrawiam
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq