NO wlasnie, a gwarancja jest na cale 120tys km wiec zastanowmy sie co sie bardziej oplaca ja polsrodkow nie lubie osobiscie
z tą gwarancją na 120kkm to chyba nie do końca tak jest ale mogę się mylić. chyba że ktoś serwisuje auto tylko w ASO, ale jak nie, to zawsze udowodnią że jak pasek poszedł po 40kkm to nie ich wina "bo cośtamcośtam".
poza tym jeżeli w naprawdę dobrym warsztacie zrobią co trzeba na praktycznie oryginalnych częściach (bo czym różni się pasek gatesa lub mitsuboshi założony pierwotnie od tego, który założą nam w warsztacie? tylko tym że na tym pierwotnym jest logo "H". więc skoro na tych samych częściach co w ASO wychodzi w warsztacie połowę ceny, to dla mnie nie jest to żaden półśrodek. a jeszcze jak mam warsztat który tylko Hondy robi, a taki znalazłem, i to ponoć bardzo dobry, to już wogóle nie ma o czym mówić.
[ Dodano: 2008-12-17, 19:20 ]
mam przy okazji pytanie o wasze doświadczenia z częściami. chodzi mi o ten rozrząd.
w dobrym i pewnym sklepie 2 paski mitsuboshi+2 rolki koyo to wydatek od 300 zł do nawet 500! na allegro za to samo ceny od 155 zł. u gościa z allegro, który mam sklep w Łodzi, gdzie mozna odebrać towar osobiście, trzeba zapłacić 245 zł.
i wszyscy mają oryginalne części
macie jakieś doświadczenia w tym względzie? jak to jest, że są aż takie różnice? to chyba niemożliwe żeby ceny hurtowe były tak niskie, aby zejść do 155 zł czy nawet 200 za 2 oryginalne paski i 2 rolki. help