XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zwiekszenie mocy w 2.0 benzynie.
#16
Napisano 19:28, 09.09.2010
Swap na 2,4 stwarza duzo problemow z przelozeniem silnika, jak osprzet wtedy wyglada? Wiele trzeba przerabiac etc. Wydech z 2,4 napewno tez wtedy potrzebny, ale to male koszta i nieduzo pracy. Skrzynia tez czytalem ze moglaby nie dac rady przy zwiekszonej mocy, wiec ja tez musialbym szukac z jakiegos rozbitka K24.
Odnosnie tego co pisal kolega Zigi:
dobry wydech z 2,5tys
kolektor ok 1/1,5tys
strojenie ok 1tys
smialo mozna bez zadnych obaw o kondycje silnika zmieniac? Aczkolwiek ten koszt musialbym porownac, z przeszczepem i wtedy zobaczyc , ktora zabawa bardziej satysfakcjonuje co do efektow i kosztow.
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:41, 09.09.2010
Skrzynia tez czytalem ze moglaby nie dac rady przy zwiekszonej mocy
skrzynia wytrzymuje doładowanie, więc jak najbardziej wytrzyma K24A o ile pasuje bez problemów (a zdaje się, że tak jest).
Generalnie to trzeba by kupić silnik (większość osprzętu jak alternator, wspomaganie jest taka sama) ze skrzynią (opcja) i ECU (ważne!). Dobrze jakby był też kolektor dolotowy i przepustnica. Uwaga - polift ma na kablu przepustnicę i mogą być problemy z podłączeniem.
Wydech jak spasujesz możesz zostawić ten - było takie auto na forum (z pojedynczym wydechem z 2.0).
dobry wydech z 2,5tys
kolektor ok 1/1,5tys
strojenie ok 1tys
Czyli na oko 5 tysięcy, za niecałe 10 kupisz K24A z ECU w którym teoretycznie wszystko pasuje. Znaczy się będą pewnie niespodzianki ale kto wie co Cie czeka w przypadku robienia K20A6 - tu np. nie ma wałków które by coś dały - trzeba by zamawiać. Podniesienie kompresji to zdejmowanie głowicy, kolejne trudności i wydatki. A bez tego to ja nie widzę więcej niż 15KM przyrostu (obym się mylił) - to mało jak na co najmniej 5000zł
A strojenie za 1000 nie wydaje mi się realne bo nie ma jak. Albo świnka (raczej za 1000zł się nie da) albo remap, ale nie wiem czy np. Ecu-performance się podejmie robić 2.0 (trzeba by się dowiedzieć), a z wiadomych względów Hondata i Dual-Ecu (bo zakładam, że klima ma działać) nie wchodzi w grę (cena zabija!).
No chyba, że zadowoli Cie te 15KM, ale naprawdę nie wiem czy warto zostawać przy 2.0 ze względów finansowych.
I jeszcze co do zamiany całego auta na 2.4 - dodatkowo masz też mocniejsze hamulce (większe tarcze z przodu) i skrzynię 6 biegową. Oczywiście minus jest tego taki, że nie wiesz co kupisz i czy nie będzie jakiejś miny - ale to zawsze może się zdarzyć przy zmianie auta.
#18
Napisano 20:06, 09.09.2010
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:11, 09.09.2010
Chociaz przeszczep do 2,4 gdyby trafic pewniaka i pasujace w nim elementy o ktorych wspominales to najbardziej prawdopodobna opcja.
Może niektórzy przyjmą to za herezję co napiszę, ale wydaje mi się że łatwiej będzie trafić pewny silnik do swapa niż pewne całe auto do zamiany.
Jesli daloby sie to pokazac jak mocno jestem zielony swiecilbym fluorescencyjnym kolorem i byloby mnie widac z kilku kilometrow.
eeetam, to kwestia grzebania w sieci, zbieranie informacji, pytania ludzi. Ja po prostu się od lat tym interesuje, jak przyszła kolej na hondy to zacząłem zbierać o tym informacje - praktycznie zaraz po tym jak kupiłem acco z tym silnikiem (miałem K20A6 w latach 2004-2009).
#20
Napisano 20:14, 09.09.2010
#21
Napisano 20:16, 09.09.2010
Bardzo czesto bywam w Wawie w miesiacach studenckich, od pazdziernika do maja jestem tam niemal codziennie, to postaram sie keidys wpasc na spota.
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:16, 09.09.2010
No chyba że mówimy o wersji comofort to zwracam honor.
Tak, dokładnie. Chodzi mi o 2.0 comfort vs. 2.4.
W VIII też się zgadza - choć nie jestem pewien co ma 2.0 exec w VIII.
[ Dodano: 2010-09-09, 21:18 ]
Najpierw trzeba znalezc kogos w moim regionie
Dokładnie, to podstawa. Potem dopiero ewentualny zakup.
Bardzo czesto bywam w Wawie w miesiacach studenckich, od pazdziernika do maja jestem tam niemal codziennie, to postaram sie keidys wpasc na spota.
Zapraszamy!
#23
Napisano 20:19, 09.09.2010
#24
Napisano 20:21, 09.09.2010
No chyba że liczy się tylko długa prosta to wtedy to nie da za wiele.
Co do modów to u nas w mazowieckim chyba nikt tego nie robił jeszcze o ile się nie mylę? Może doktor Romi by coś mógł doradzić:]
#25
Napisano 20:23, 09.09.2010
#26
Napisano 20:31, 09.09.2010
#27
Napisano 20:34, 09.09.2010
#28
Napisano 20:42, 09.09.2010
Hamulce dzialam w sobote. Bede musial pomierzyc jakie wejda maxymalnie i na ktorych pojezdze spokojnie na zimowych stalowych 15-tkach. Bo przy 17 calach na lato to nei ma obaw ze beda za duze. Moze cos podpowiecie w tej kwestii?
1 na 15 cali nic większego jak seryjne 282 nie założysz
2 daruj sobie podniesienie mocy w tym silniku tak samo jak swapa chyba że masz dużo wolnego czasu, jesteś mechanikiem samochodowym i masz o tym wszystkim pojęcie. ( o kasie nie wspominam )
3 chyba nikt w PL nie robił jeszcze swapa 2,0 - 2,4 nie warto odkrywać ameryki
przerabiałem temat podniesienia mocy 15 razy za każdym razem dochodziłem do sedna sprawy najlepszym sposobem na podniesienie mocy w 2,0 jest zmiana samochodu na 2,4
#29
Napisano 20:45, 09.09.2010
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:46, 09.09.2010
przerabiałem temat podniesienia mocy 15 razy za każdym razem dochodziłem do sedna sprawy najlepszym sposobem na podniesienie mocy w 2,0 jest zmiana samochodu na 2,4
Choć co do bezsensowności swapa z Malinem nie do końca się zgodzę, to z sensownością zmiany całego auta nie mogę mu odmówić racji. To chyba jednak najprostsza droga (pod warunkiem znalezienia dobrego egzemplarza).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych